تعمیرات ساید بای ساید, مقالات

تعمیر ساید بای ساید سامسونگ در کرج

تعمیر ساید بای ساید سامسونگ در کرج - نمایندگی تعمیر ساید بای ساید در اندیشه - کرج - ملارد - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر ساید بای ساید سامسونگ در کرج میپردازیم. برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک میتوانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

اصول مراقبت از ساید بای ساید سامسونگ از زبان تکنسین تعمیرات ساید بای ساید سامسونگ

در طول مدت زمانی که نمایندگی تعمیرات سرویس در کرج فعالیت خود را شروع کرده و مراجعه تکنسین تعمیرات یخچال سامسونگ به منزل های مشتریان باعث گرد هم آوری نکاتی با اهمیت در حیطه مراقبت از یخچال فریزر و ساید بای ساید سامسونگ شده که بعضی از مهمترین نکات را در ادامه شرح خواهیم داد:

  • عوض کردن به موقع فیلتر درونی و خارجی ساید بای ساید سامسونگ
  • سرویس کردن کندانسور و کمپرسور ساید بای ساید سامسونگ در موقع مناسب
  • مورد استفاده قرار دادن محافظ مخصوص یخچال فریزر سامسونگ
  • سنگین نکردن درب یخچال توسط وسایل
  • فاصله داشتن ساید بای ساید با وسایل گرمازا بر اساس دفترچه راهنما
  • نصب یخچال فریزر به شکل اصولی و بر اساس دفترچه راهنما
  • استفاده نکردن ساید بای ساید و سایر مصرف کننده ها از یک پریز
  • درب یخچال فریزر یا ساید بای ساید را به مدت زیاد باز نگذارید
  • دمای مطلوب برای یخچال ۳ تا ۴ درجه و برای فریزر منفی ۱۹ تا ۲۲ درجه است.

بیشتر بخوانید: تعمیرات ساید بای ساید ال جی

در صورت دیدن خطا فورا با تعمیرکاران تعمیرات سرویس تماس حاصل نمائید.

موارد بیان شده عمده دلایل خراب شدن یخچال فریزر و ساید بای ساید سامسونگ است که به واسطه عدم توجه و استفاده نادرست مشتری است ولی به صورت کلی خراب شدن یخچال فریزر سامسونگ به دلیل اصطحلاک قطعات است و امری عادی پس از یک دهه استفاده است.

دقت کنید برای استفاده صحیح حتما دفترچه راهنمای ساید بای ساید سامسونگ را مطالعه کنید.

اشکالات رایج ساید بای ساید سامسونگ

چک کردن تعمیرکار ساید بای ساید سامسونگ در طول زمان کار و تجربه خود اطلاعات مفیدی در خصوص تعمیرات ساید بای ساید سامسونگ را جمع آوری کرده که در اینجا تصمیم داریم این موارد را برای شما بیان کنیم:

دلیل عدم سرمایش ساید بای ساید سامسونگ چیست؟

  • کم بودن گاز در سیکل(اگر گاز در سیستم وجود نداشت و یا کم بود برودت به شکل مناسب در سیستم جریان نیافته و سرمایش دستگاه کاهش می یابد جهت شارژ گاز ساید بای ساید سامسونگ می توانید با تعمیرکاران تعمیرات سرویس تماس بگیرید.)
  • تنظیم نادرست درجه دما(چک کنید دما مثل دفترچه راهنمای ساید بای ساید سامسونگ به طور صحیح تنظیم باشد، دمای معمولی ساید ۳تا۶ درجه سانتی گراد است.)
  • خراب شدن نوار اطراف درب ساید بای ساید سامسونگ(اگر نوار اطراف درب پاره شود هوای سرد هدر می رود و سیستم نمی تواند سرما راحفظ کند، جهت عوض کردن نوار اطراف درب یخچال فریزر سامسونگ با تعمیرکگاران تعمیرات سرویس تماس بگیرید.)
  • خراب شدن ترموفیوز(اگر ترموفیوز به هر علتی قطع شود سرمایش قطع و کاهش یافته و دستگاه راندمان کاری خودش را از دست خواهد داد، برای تعمیر ساید بای ساید سامسونگ در جهت این خرابی هم می توانید با تعمیرات سرویس در تماس باشید.)
  • عیب داشتن المنت (خراب شدن المنت سبب یخ زدن دیواره ساید بای ساید می شود و سرمای معمولی سیستم از میان رفته و کوهی از یخ در یخچال فریزر تشکیل می شود، عوض کردن المنت به شکل تخصصی و توسط تعمیرکار ساید بای ساید سامسونگ می بایست انجام پذیرد.)

بیشتر بخوانید: تعمیر ساید بای ساید هیمالیا

یخساز ساید بای ساید سامسونگ کار نمی کند،دلیل آن چیست؟

  • موتور یخساز عیب دارد. (در صورت خراب شدن و یا شکستن چرخ دنده های موتور یخساز از کار می افتد و کار یخسازی را انجام نمی دهد، جهت تعمیر یخساز ساید بای ساید سامسونگ با تعمیرکاران تعمیرات سرویس در تماس باشید.)
  • برد الکترونیکی با عدم دستور مواجه شده است. (در صورت عدم فرستادن دستور از راه برد الکترونیکی یخساز کار نکرده و کار یخسازی انجام نمی شود، به منظور تعمیر برد الکترونیکی ساید بای ساید سامسونگ با تعمیرکاران تعمیرات سرویس در تماس باشید.)
  • چشمی و حسگر یخساز دچار ایراد شده است. (در صورتی که چشمی و حسگر وجود یا عدم وجود آب در قالب یخ را احساس نکند یخساز از کار افتاده و کار یخسازی توقف می یابد، برای عوض کردن حسگر یخساز ساید بای ساید سامسونگ می توانید از راه تماس با تعمیرکاران تعمیرات سرویس نیرو درخواست کنید.)
  • شیلنگ ها و اتصالات ایراد دارند. (در صورت کیپ شدن یا پاره شدن شیلنگ ها هم آب به یخساز نمی رسد و کار ساخت یخ توقف می یابد جهت ترمیم اتصالات با تعمیرکاران مجموعه تعمیرات سرویس در تماس باشید.)

دلیل خاموش شدن دستگاه چیست؟

در بیشتر تعمیرات لوازم خانگی در کرج که با ایراد خاموشی در ارتباط بودیم با موارد زیر روبرو شده ایم:

  • دوشاخه ایراد دارد. (تبدیل سه به دو یا دوشاخه را عوض نمائید.)
  • پریز محل اتصال دچار اشکال شده است. (با یک مصرف کننده دیگر پریز را امتحان نمائید در صورت مطمئن شدن از خرابی پریز را عوض کنید.)
  • فیوز مینیاتوری کار انجام داده است. (چک کنید فیوز مینیاتوری محل اتصال کار کرده یا نه در صورتی که فیوز کار می کند برای چک کردن دلیل با تعمیرکار ساید بای ساید سامسونگ در تماس باشید.)
  • برد الکترونیکی ایراد دارد. (در صورتی که برد الکترونیکی دچار سوختگی شده باشد هم دستگاه خاموش می شود و روشن نمی شود برای تعمیرات برد الکترونیکی ساید بای ساید سامسونگ هم با تکنسین های تعمیرات سرویس تماس بگیرید.)

طعم و بوی آب تغییر نموده و نامطلوب است، دلیل آن چیست؟

  • دقت نمائید فیلتر بیرونی عوض شده باشد. (طول زمان عوض کردن فیلتر بیرونی شش ماه است در صورت گذشت زمان زیادتر برای عوض کردن فیلتر ساید بای ساید سامسونگ با کارشناسان تعمیرات سرویس در ارتباط باشید.)
  • فیلتر درونی ایراد دارد. (مدت زمان عوض کردن فیلتر درونی یک سال است دقت کنید فیلتر اصلی ساید بای ساید سامسونگ را برای دستگاه تهیه کنید و قطعات تقلبی را تحت هیچ عنوان مورد استفاده قرار ندهید.)
  • مخزن آب نیازمند سرویس می باشد. (اگر به مدت طولانی آب درون مخزن مانده باشد آب گندیده و بو می گیرد شیر ورودی آب را بسته و همه ی آب درون منبع را خالی کنید و در انتها آب را دوباره برای آبگیری باز نمائید.)

خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *