مقالات, تعمیرات ساید بای ساید

تعمیر ساید بای ساید فریجیدر

تعمیر ساید بای ساید فریجیدر - تعمیر ساید بای ساید در اندیشه - کرج - ملارد - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

کدهای خطا زمانی که برای اولین بار ظاهر می شوند می توانند دلهره آور باشند، و وسوسه انگیز است که ساید بای ساید خود را خاموش و سپس دوباره روشن کنید تا آن را پاک کنید. در حالی که این ممکن است خطا را پاک کند، در بیشتر موارد، شما به مشکل واقعی رسیدگی نمی کنید و ممکن است بدتر شود. ما در این مطلب به مبحث تعمیر ساید بای ساید فریجیدر میپردازیم. برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک میتوانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیر ساید بای ساید فریجیدر

کدهای خطا در واقع بخش بسیار مفیدی از یخچال فریجیدر شما هستند زیرا به شما در شناسایی مشکلاتی که ممکن است رخ دهد کمک می کنند. در اینجا لیستی از کدهای خطایی که ممکن است در ساید بای ساید فریجیدر شما نشان داده شود، معنی آنها و نحوه رفع آنها آمده است.

کدهای خطا در صفحه نمایش فریزر 

کد خطای SH

وقتی فریزر شما یک کد خطای SH را روی صفحه نمایش دما نشان می دهد، به این معنی است که سنسور دمای فریزر کوتاه شده است. برای عیب یابی این مشکل، باید ابتدا یخچال خود را از منبع برق جدا کرده و سنسور دمای فریزر را قرار دهید. هنگامی که سنسور را پیدا کردید، دسته سیم را با دقت جدا کرده و آن را جدا کنید.

با استفاده از یک مولتی متر، سنسور را بررسی کنید تا از تداوم آن اطمینان حاصل کنید. اگر آن را معیوب دیدید، باید آن را تعویض کنید تا کد پاک شود و فریزر شما به خوبی کار کند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع یخچال ساید بای ساید در برندهای مختلف

کد خطای OP

وقتی فریزر شما یک کد خطای OP را روی صفحه نمایش دما نشان می دهد، به این معنی است که درب فریزر شما باز است. اگر بعد از بسته شدن درب همچنان نمایش داده شود، نشان دهنده مشکل در سنسور دما در فریزر شما است.

برای عیب یابی این خطا، با اطمینان از بسته شدن صحیح درب فریزر شروع کنید. سپس یخچال خود را از برق بکشید و سنسور دمای فریزر خود را پیدا کنید. سنسور را به صورت چشمی بررسی کنید و سیم کشی بین برد کنترل الکترونیکی و سنسور را برای هر گونه آسیب یا ایراد بررسی کنید. اگر چیزی پیدا کردید باید تعمیر یا تعویض شود. پس از رفع عیوب، یخچال خود را دوباره روشن کنید و منتظر بمانید تا ببینید کد خطای OP از بین رفته است.

کد خطا در نمایشگر ساید بای ساید

کد خطای SH

هنگامی که ساید بای ساید شما یک کد خطای SH را روی صفحه نمایش دما نشان می دهد، به این معنی است که سنسور دمای یخچال کوتاه شده است. برای عیب یابی این مشکل، باید ابتدا یخچال خود را از منبع برق آن جدا کرده و سنسور دمای یخچال را قرار دهید. هنگامی که سنسور را پیدا کردید، دسته سیم را با دقت جدا کرده و آن را جدا کنید.

با استفاده از یک مولتی متر، سنسور را بررسی کنید تا از تداوم آن اطمینان حاصل کنید. اگر آن را معیوب می‌دانید، برای پاک کردن کد و کارکرد بهینه یخچال شما باید آن را تعویض کنید.

کد خطای OP

وقتی یخچال شما یک کد خطای OP را روی صفحه نمایش دما نشان می دهد، به این معنی است که درب یخچال شما باز است. اگر بعد از بسته شدن درب همچنان نمایش داده می شود، نشان دهنده وجود مشکل در سنسور دما در فریزر شما است.

برای عیب یابی این خطا، با اطمینان از بسته شدن صحیح درب یخچال شروع کنید. سپس یخچال خود را از برق بکشید و سنسور دمای فریزر خود را پیدا کنید. سنسور را به صورت چشمی بررسی کنید و سیم کشی بین برد کنترل الکترونیکی و سنسور را برای هر گونه آسیب یا ایراد بررسی کنید. اگر چیزی پیدا کردید باید تعمیر یا تعویض شود. پس از رفع عیوب، یخچال خود را دوباره روشن کنید و منتظر بمانید تا ببینید کد خطای OP از بین رفته است.

کد خطای DF

این کد خطا نشان می دهد که مشکلی در مدار یخ زدایی وجود دارد. زمانی اتفاق می افتد که برد کنترل یخ زدایی نتواند چرخه یخ زدایی را فعال کند.

برای عیب یابی این خطا، باید چند جزء را بررسی کنید. با بررسی برد کنترل یخ زدایی و دسته سیمی که برد کنترل یخ زدایی را به تایمر وصل می کند برای هر گونه آسیب یا شل شدن سیم کشی شروع کنید. اگر همه آنها واضح هستند، برد کنترل اصلی را بررسی کنید. شما می خواهید مطمئن شوید که هر جزء به درستی کار می کند و هیچ آسیبی ندارد. برای بررسی تداوم باید از مولتی متر استفاده کنید. اگر هر یک از این قطعات را معیوب دیدید، باید آنها را تعویض کنید.

کد خطای SY یا EF

کدهای خطا SY یا EF نشان می دهد که فن اواپراتور مشکل دارد. در بیشتر موارد، احتمال خرابی مدار است.

برای رفع این مشکل، ابتدا باید یخچال خود را از منبع برق جدا کرده و سپس فن اواپراتور را پیدا کنید. هنگامی که فن را پیدا کردید، اتصالات دسته سیم را برای هر گونه آسیب یا لق شدن سیم به صورت بصری بررسی کنید. اگر دلیل واضحی برای خطا وجود ندارد، سیم کشی را برای تداوم با استفاده از یک مولتی متر تست کنید. هر سیم کشی معیوب باید تعویض شود.

کدهای خطای SY، CE، SY، OR CF 

هنگامی که یکی از این کدهای خطا نمایش داده می شود، نشان می دهد که برد کنترل الکترونیکی نمی تواند به طور موثر با رابط کاربری ارتباط برقرار کند.

برای رفع این مشکل، ابتدا ساید بای ساید خود را از منبع برق جدا کنید. در مرحله بعد، دسته سیمی را که رابط کاربری را با برد کنترل الکترونیکی متصل می‌کند، پیدا کنید و سیم‌کشی را برای هر گونه آسیب به صورت بصری بررسی کنید. در صورت مشاهده هر گونه ایراد یا آسیب، باید سیم کشی را تعویض کنید. اگر سیم کشی در شرایط خوبی است، می توانید آن را با یک مولتی متر بررسی کنید تا مطمئن شوید که آیا نیاز به تعویض دارد یا خیر.

بیشتر بخوانید: تعمیرات ساید بای ساید ال جی

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *