مقالات, تعمیرات ساید بای ساید

تعمیر ساید بای ساید مجیک در کرج

تعمیر ساید بای ساید مجیک در کرج - تعمیر ساید بای ساید در اندیشه - کرج - ملارد - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر ساید بای ساید مجیک در کرج میپردازیم. برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک میتوانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

ایرادات متداول در ساید بای ساید مجیک 

ساید بای ساید مجیک یکی از محبوب ترین مدل های ساید بای ساید موجود در بازار می باشد ولی متاسفانه امکان دارد بر اثر اتفاق یا هر اشکال دیگری دچار صدمه شود. اغلب این صدمات به علت عدم آگاهی و تجربه ناکافی در زمینه استفاده کردن از لوازم خانگی اتفاق می افتد. در ادامه شما را با بعضی از متداول ترین صدمات ساید بای ساید مجیک آشنا می کنیم.

وجود برفک در بخش یخچال

یکی از ایراداتی که امکان دارد برای ساید بای ساید منزل شما ایجاد شود این می باشد که درون آن برفک بزند و با زیاد شدن دما به شکل آب از زیر یخچال نشت کند. قطعا روبرویی با چنین نشانه هایی برای شما خوشایند نیست.

به همین علت می بایست هرچه سریعتر با تعمیرکاران متخصص تعمیرات سرویس تماس حاصل نمائید. تا برای چک کردن و ارزیابی بیشتر به منزل شما بیایند و ایراد به وجود آمده را رفع کنند.

خراب شدن لاستیک اطراف درب ساید بای ساید

لاستیک اطراف درب یخچال سبب محکم بسته شدن درب و خارج نشدن گاز موجود در یخچال می شود. بر همین اساس در صورتی که دچار صدمه یا پارگی شود. می بایست هر چه سریعتر آن را ترمیم یا تعمیر نمائید. چون عدم تعمیر آن سبب ایجاد ایرادات بیشتری برای ساید بای ساید شما خواهد شد. شما می توانید جهت دریافت مشاوره یا خدمات تعمیر لوازم خانگی مجیک با تکنسین های ماهر تعمیرات سرویس تماس حاصل نمائید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات ساید بای ساید ال جی

وجود بوی نامطبوع در ساید بای ساید

یکی دیگر از ایراداتی که امکان دارد برای ساید بای ساید مدل مجیک شما ایجاد شود. وجود بوی بد در اطراف و درون یخچال و فریزر می باشد. بسیاری زمان روبرویی با چنین نشانه هایی تصور می کنند که مواد غذایی درون ساید بای ساید فاسد شده اند. ولی بعد از جستجو در ساید بای ساید متوجه می‌شوند که این بوی مواد غذایی فاسد شده نمی باشد و گاز خنک کننده یخچال فریزر از لوله‌های پشتی آن نشت نموده و سبب ایجاد چنین بوی بدی شده است.

بخش یخچال ساید بای ساید مجیک با عدم وجود سرما مواجه شده است

عدم کارکرد درست سیستم سرمایش دستگاه در قسمت یخچال ساید بای ساید و گرمای آن هم از ایرادات متداول در این دستگاه است. در صورتی که قسمت یخچال دستگاه گرم باشد مواد غذایی درون آن سریعا فاسد می شوند و می بایست هرچه سریعتر جهت رفع این ایراد اقدام نمائید. از دلایل رخ دادن این اتفاق می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  •  ترموستات یا ترمیستور خراب شده است
  • برفک بر روی کویل های اواپراتور وجود دارد
  •  دمپر کنترل هوا ایراد دارد
  •  برد کنترل دما ایراد دارد
  •  تایمر دیفراست خراب شده است

برای رفع نمودن این ایراد توصیه می شود با نمایندگان تعمیرات سرویس تماس حاصل نموده و از راهنمایی کارشناسان ما استفاده نمائید.

ایراد عدم روشن شدن لامپ ساید بای ساید مجیک

عدم روشن شدن لامپ ساید بای ساید در اغلب موارد مرتبط با سوختن لامپ است و این ایراد با خرید یک لامپ جدید و جایگزین کردن آن با لامپ قدیمی رفع می گردد. از دیگر علل ایجاد این ایراد می توان به خرابی سوئیچ درب و برد الکترونیکی اشاره داشت. درصورت خراب شدن سوئیچ و برد توصیه می شود، با تعمیرکار مجاز تعمیرات سرویس تماس حاصل نمائید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ساید بای ساید هیمالیا

رطوبت درون ساید بای ساید مجیک بالا می باشد

وجود رطوبت بالا در درون ساید بای ساید می تواند به دلیل باز و بسته نمودن مکرر درب دستگاه باشد و هنگامی که رطوبت زیاد در آشپزخانه موجود است با این کار هوای مرطوب به دستگاه وارد می شود. از سایر علت های آن می توان به خراب شدن لاستیک اطراف درب و گذاشتن غذای گرم در دستگاه اشاره داشت. با تهویه هوا و یا جابجا کردن ساید بای ساید، عوض کردن لاستیک اطراف درب می توانید رطوبت درون دستگاه را کم کنید، همینطور از گذاشتن غذای گرم و بدون درپوش در دستگاه پرهیز نمائید. توجه کنید که رطوبت درون ساید بای ساید می تواند سریعا به برفک تبدیل گردد و راندمان دستگاه را کم کند.

ساید بای ساید مجیک بیش از حد سروصدا دارد

یکی از ایرادات متداول و خیلی آزار دهنده ساید بای ساید، سر و صدای بیشتر از اندازه و ایجاد صداهای غیر عادی است. صداهای گوناگونی امکان دارد از دستگاه شنیده شود که بعضی از آنها طبیعی بوده و بعضی دیگر امکان دارد به علت هایی مثل خرابی و اشکال در قطعات دستگاه ایجاد شود.

یکی از قطعاتی که در اغلب مواقع مسبب اصلی ایجاد سر و صدا می باشد، فن اواپراتور می باشد. به طور معمول بر اثر فرسودگی و در نتیجه عدم رسیدگی و عدم سرویس دوره ای ساید بای ساید، اجزاء فن اواپراتور دچار فرسودگی شده و صدای آزار دهنده ای رابه وجود خواهند آورد. برای برطرف کردن این ایراد بهتر می باشد با سرویسکار مجاز تعمیرات سرویس تماس حاصل نمائید.

ساید بای ساید مجیک با عدم روشن شدن مواجه شده است

ممکن است روشن نشدن ساید بای سایدتان شما را دچار نگرانی کرده باشد ولی همواره این ایراد یک ایراد بزرگ نمی باشد و با اقدامات راحت برطرف می شود. در صورتی که ساید بای سایدتان روشن نمی شود احتمال دارد علت آن این باشد که برق به دستگاه نمی رسد. پیش از هر کاری کابل برق را بررسی نمائید تا از اتصال آن اطمینان حاصل کنید همینطور سالم بودن کابل را هم چک نمائید.

دلیل عدم روشن شدن ساید بای ساید می تواند خراب شدن برد اصلی یا دچار ایراد شدن اتصالات درونی دستگاه باشد. در این صورت دستگاه احتیاج به بررسی توسط تعمیرکار متخصص دارد. اگر مایل باشید میتوانید با نمایندگان تعمیرات سرویس تماس حاصل نمائید.

خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *