مقالات, تعمیرات ساید بای ساید

تعمیر ساید بای ساید مجیک

تعمیر ساید بای ساید مجیک - تعمیر ساید بای ساید در اندیشه - کرج - ملارد - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر ساید بای ساید مجیک میپردازیم. برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک میتوانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تست و چک کردن دلایل عدم همگن بودن دما در ساید بای ساید مجیک

در این مطلب می خواهیم به یافتن ایرادات ساید بای ساید مجیک بپردازیم. به وجود آمدن این ایرادات نیز می تواند به علت های فنی اتفاق بیفتد و یا بخاطر عدم رعایت بعضی از موارد اصولی استفاده کردن از ساید بای ساید مجیک اتفاق بیفتد.

درست تنظیم نبودن درجه دما ساید بای ساید مجیک

  • ساید بای ساید را در دمای نادرست تنظیم نموده اید.
  • ساید بای ساید مجیک در وضعیت زمستانی و تابستانی احتیاج دارد که دمای مختلفی برای آن تنظیم شود.
  • به طور معمول در تابستان دما ساید بای ساید را روی 2 یا 3 و در زمستان دما را روی 4 یا 5 درجه تنظیم می کنند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات ساید بای ساید ال جی

مواد غذایی بیشتر از اندازه درون ساید بای ساید مجیک وجود دارد.

این مورد ایرادات بسیاری را برای ساید بای ساید ایجاد می کند.

  • نخست اینکه مقدار هوای کمتری در ساید بای ساید تولید خواهد شد و هر دفعه با باز و بسته کردن ساید بای ساید این مقدار هوا نیز خارج خواهد شد.
  • دوم اینکه بعضی از مواد غذایی ممکن است سرما ساز های ساید بای ساید را دچار انسداد کنند.
  • مواد غذایی بزرگ را نباید در آخر ساید بای ساید و جلوی هوا سازهای آن قرار داد.

خراب شدن لاستیک دور درب ساید بای ساید مجیک

  • در صورتی که درب ساید بای ساید شما به طور صحیح بسته نشود، با گذشت زمان سرما از بین خواهد رفت و در نتیجه ساید بای ساید دیگر سرمای مطلوبی نخواهد داشت.
  • در صورتی که ایرادی در لاستیک دور درب ساید بای ساید موجود باشد، درب به طور کامل بسته نخواهد شد.
  • بر همین اساس در صورتی که با ایراد عدم سرمای ساید بای ساید رو به رو شده اید؛ حتما لاستیک دور درب ساید بای ساید مجیک را بررسی کنید.

ایراد داشتن کمپرسور و رله ساید بای ساید مجیک

  • کمپرسور ساید بای ساید مجیک به وسیله تبدیل کردن گاز به مایع و پمپاژ کردن آن به اواپراتور سبب خنک شدن ساید بای ساید خواهد شد.
  • در صورتی که کمپرسور یا رله آن به هر علتی صدمه ببیند، فرایند خنک شدن ساید بای ساید مجیک انجام نمی پذیرد.
  • همینطور در صورتی که رله کمپرسور ساید بای ساید دچار خرابی شده باشد، موتور ساید بای ساید نمی تواند کار را شروع کند و به همین علت با ایراد عدم سرمای ساید بای ساید مجیک رو به رو خواهید شد.

بیشتر بخوانید: تعمیر ساید بای ساید هیمالیا

کار نکردن فن اواپراتور ساید بای ساید مجیک

کار اصلی موتور فن اواپراتور همگن نمودن هوای درون دستگاه و گرداندن سرمای تولید شده به وسیله اواپراتور به محیط درونی دستگاه است. اگر این قطعه کار نکند سرمای تولید شده در اواپراتور به فضا انتقال پیدا نکرده و سبب گرم شدن دستگاه خواهد شد.

کم بودن گاز ساید بای ساید مجیک

  • در صورتی که گاز ساید بای ساید مجیک شما با کمبود رو به رو شده باشد؛ سبب کاهش سرما در یخچال خواهد شد.
  • همینطور در نظر بگیرید که گاز کم سبب کارکرد یکسره کمپرسور ساید بای ساید خواهد شد.
  • در نتیجه با گذشت زمان سبب سوختن کمپرسور خواهد شد.

تعمیر کردن و عوض کردن موتور ساید بای ساید مجیک

تعمیر و عوض کردن موتور می بایست بعد از شستشوی کامل لوله های دستگاه که دارای روغن و ذرات معلقی هستند که از سوختن کمپرسور نشات می گیرند انجام شود، اول گاز درون دستگاه با رعایت نکات ایمنی و تخصصی خارج شود و همه ی لوله ها با مواد مخصوص شسته شود بعد موتور جدید جایگزین گردد و لوله ها به دقت جوشکاری شود، بعد دستگاه وکیوم و شارژ گاز شود.

وکیوم کردن و شارژ نمودن گاز ساید بای ساید مجیک

شارژ گاز می بایست بعد از وکیوم کامل که سبب به وجود آمدن خلا در سیستم شده انجام شود، چون در صورتی که هوای موجود در لوله های درون و خارج دستگاه تخلیه نشده باشد این هوا با گاز مبرد ترکیب می شود و سبب پیشگیری از تولید برودت خواهد شد. به همین علت برای شارژ گاز به شکل تخصصی حتما می بایست اول دستگاه را وکیوم کامل کرد و بعد از این مرحله میزان دقیق گاز مشخص شده توسط کارخانه را به دستگاه تزریق نمود.

سوختگی و یا از فشار افتادن موتور ساید بای ساید مجیک

موتور یا کمپرسور کار کمپرس به معنی فشرده نمودن گاز مبرد برای تولید برودت را انجام می دهد که میزان این کار به قدرت کمپرسور وابستگی دارد؛ اگر موتور از فشار بیفتد از مقدار قدرت آن کم شده و یا امکان دارد سیم پیچ الکتریکی آن صدمه دیده باشد که در هر دو حالت باعث گرم شدن دستگاه خواهد شد و تنها راه عوض کردن موتور است.

روغن در لوله های ساید بای ساید مجیک وجود دارد.

گاز مبرد فقط موقعی می تواند سبب عمل تبرید و خنک شدن دستگاه شود که همه ی لوله های داخلی و خارجی دستگاه هیچ گونه روغن و چربی نداشته باشند، چون گاز مبرد روی دیواره درونی لوله های اواپراتور تولید برودت می کند که وجود روغن روی دیواره درونی در لوله ها سبب پیشگیری از این کار می شود.

 گاز از لوله های ساید بای ساید مجیک نشتی دارد.

علت های گوناگونی از جمله اکسید شدن یا پوسیده شدن لوله ها، ضربه دیدگی یا شکستگی لوله ها بر اثر جابجایی دستگاه وجود دارد که سبب از بین رفتن وکیوم و خالی گشتن گاز شده که بعد از چک کردن و پیدا کردن محل نشتی گاز می بایست اول نشتی آن بخش را رفع کرد و بعد از آن وکیوم و شارژ گاز دوباره انجام شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع ساید بای ساید در کرج

خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *