مقالات, تعمیرات ساید بای ساید

تعمیر ساید بای ساید هاردستون در کرج

تعمیر ساید بای ساید هاردستون در کرج - تعمیر ساید بای ساید در اندیشه - کرج - ملارد - فردیس -تعمیرات سرویس: 02191692115 - 02191692114

ما در این مطلب به مبحث تعمیر ساید بای ساید هاردستون در کرج میپردازیم. برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک میتوانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

برخی مشکلات متداول در ساید بای ساید هاردستون

موارد زیر در تماس با مرکز تعمیرات سرویس در کرج خیلی مطرح شده اند. در این قسمت افزون بر بیان اشکالات متداول، شیوه رفع نمودن آن هم به صورت اصولی بیان شده است.

عدم کارکرد یخساز ساید بای ساید هاردستون

اشکال در یخساز و عدم انجام درست فرآیند یخسازی در ساید بای ساید از ایرادات متداول در بین کاربران می باشد. درصورت روبرویی با این ایراد پیش از هر چیز می بایست چک نمائید که یخساز بر روی حالت روشن یا فعال باشد.

مسدود شدن لوله های انتقال آب، گیر کردن یخ در بخش خروجی یخساز، گرفتن فیلتر آب دستگاه و خراب شدن شیر برقی دستگاه از قبیل مواردی می باشند که باعث رخ دادن این ایراد در دستگاه می شوند. برای برطرف کردن ایراد می بایست موارد بیان شده را چک کرده و بعد از عیب یابی ایراد آن را رفع نمائید. در صورتی که قادر به عیب یابی و تعمیر این ایراد نمی باشید با تعمیرکاران ماهر تعمیرات سرویس تماس حاصل نمائید.

روشن بودن لامپ ساید بای ساید هاردستون به صورت دائم

اگر لامپ ساید بای ساید به صورت دائم روشن بود می بایست فورا برای برطرف کردن این ایراد اقدام نمائید. در ظاهر ممکن است این مورد یک اشکال بزرگ و مهم به حساب نیاید ولی ادامه دار بودن این شرایط سبب زیاد شدن مصرف انرژی دستگاه و همینطور صدمه رسیدن به کمپرسور خواهد شد.

از علت های رایج رخ دادن این ایراد خراب شدن سوئیچ دستگاه و اشکال در اتصالات لامپ است. بهتر می باشد تعمیر این مورد را به تعمیرکاران متخصص تعمیرات سرویس بسپارید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ساید بای ساید وستینگهاوس در کرج

زیاد بودن دمای فریزر ساید بای ساید هاردستون

هنگامی که دمای فریزر زیاد باشد منجمد کردن به طور صحیح انجام نمی شود و مواد غذایی فاسد خواهند شد. این اشکال امکان دارد به علت نشت گاز خنک کننده دستگاه، خراب شدن ترموستات، کارکرد نادرست دیفراست یا خرابی نوار اطراف درب ایجاد شود.

اول سالم بودن نوار اطراف درب دستگاه را چک کنید و در صورت خرابی، آن را عوض نمائید. در صورت رفع نشدن ایراد میبایست با سرویسکاران ماهر تعمیرات سرویس در تماس باشید.

عدم کارکرد فن کندانسور ساید بای ساید هاردستون

اگر فن کندانسور کار نکند می تواند سبب صدمه دیدن موتور ساید بای ساید شما شود و می بایست فورا برای تعمیر آن اقدام نمائید. از علائم خرابی فن کندانسور صدای غیرعادی از پشت دستگاه و داغ شدن بیشتر از اندازه کنار درب دستگاه است.

نشتی آب ساید بای ساید هاردستون

نشتی ساید بای ساید پتانسیل ایجاد حادثه های ناگوار را دارد؛ از احتمال لیز خوردن گرفته تا برق گرفتن. یکی از اصلی ترین علت های این ایراد، گیر کردن مسیرهای دیفراست می باشد. در صورتی که ذرات غذا و کثیفی این مسیر را دچار انسداد کنند، یخ های آب شده مسیر خود را از جای دیگری ادامه داده و به کف آشپزخانه خواهند رسید.

برطرف کردن انجماد و گرفتگی مسیر دیفراست، امکان دارد به شما در حل اشکال نشتی آب ساید بای ساید هاردستون تان کمک رساند.

داغ شدن بیشتر از اندازه موتور ساید بای ساید هاردستون

یکی از اشکالات متداولی که با کد ارور ساید بای ساید هاردستون همراه می باشد، داغ شدن موتور یا کمپرسور ساید بای ساید است. در روبرویی با چنین اشکالی بهتر می باشد کمتر روی ساید بای ساید فشار آورده و برای تعمیر آن برنامه ریزی نمائید.

توجه کنید که داغ شدن ساید بای ساید هاردستون شما طبیعی نمی باشد و می تواند علامتی از ایرادی بزرگ تر باشد. به صورت خلاصه، کثیف شدن کندانسور و یا فن آن، خراب شدن فیلتر ساید بای ساید، یکسره کار کردن دستگاه و اشکال داشتن کمپرسور، از علت های داغ شدن بیشتر از اندازه موتور می باشد.

داغ شدن بیشتر از اندازه مسئله ای جدی می باشد و علامتی از اشکالات بزرگتر. بر همین اساس هرگز اهمال کاری نکرده و برای پیشگیری از خرابی های زیادتر، از تکنسین های تعمیرات سرویس کمک بخواهید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ساید بای ساید پارس در کرج

 برفک زدن درون ساید بای ساید هاردستون

علت های برفک زدن ساید بای سایدها می تواند تفاوت داشته باشد. برفک زدن یخچال به طور معمول باعث خطا و کد ارورهای ساید بای ساید هاردستون نمی شود، ولی ایرادی متداول و ناخوشایند می باشد.

به صورت خلاصه، خراب شدن تایمر دیفراست، حسگر دیفراست، المنت، ترمودیسک و یا برد ساید بای ساید هاردستون شما می تواند علت برفک زدن آن باشد. توجه کنید که درصورتی که حتی با یخ زدایی دستی نیز اشکال برفک دستگاه رفع نشد، باید از تعمیرکاران تعمیرات سرویس کمک بگیرید.

خطا و کد ارورهای ساید بای ساید هاردستون

خطا و کد ارورهای ساید بای ساید هاردستون در حقیقت قسمت خیلی مفیدی می باشند، چون به شما درباره ی ایراداتی که وجود دارد یا امکان دارد رخ بدهد، اخطار می دهند. دانستن و فهمیدن این کدهای ارور، نخستین قدم جهت رفع آن ها است.

کد ارور  دلیل ارور  
خطای E0 ساید بای ساید هاردستون   یخ ساز ساید بای ساید به طور صحیح کار نمی کند.
خطای E1 ساید بای ساید هاردستون اوپراتور قادر به سرد شدن نیست.
کد خطای E3 ساید بای ساید هارستون اشکال از خراب شدن یکی از دو فن درون یخچال یا درون فریزر می باشد. (چک کردن فن و درصورت لزوم تعویض آن)
خطای E4 ساید بای ساید هارستون اشکال از خراب شدن یا عدم کارکرد فن کمپرسور می باشد. (چک کردن مقاومت و عوض کردن آن)
خطای E5 ساید بای ساید هارستون خرابی حسگر (چک کردن مقاومت و عوض کردن آن)
خطای E6 ساید بای ساید هارستون خراب شدن یا قطعی حسگر درون اوپراتور و یا برد کنترل دستگاه (چک کردن مقدار مقاومت و در صورت لزوم عوض کردن برد کنترل)
خطای E7 ساید بای ساید هارستون خراب شدن حسگر محیطی یا مدار برد سادی بای ساید
خطای E8 ساید بای ساید هارستون خراب شدن برد الکترونیک و یا اشکال ارتباطی برد اصلی و برد دیسپلی
خطای E9 ساید بای ساید هارستون اشکال و اختلال در کارکرد کمپرسور

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی جی پلاس در کرج و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) :

شماره تماس: 02691690551

شماره تماس: 02691690552

شماره تماس: 02691690553

شماره تماس: 02191692114

شماره تماس: 02191692115

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *