مقالات, تعمیرات ساید بای ساید

تعمیر ساید بای ساید هایسنس

تعمیر ساید بای ساید هایسنس - تعمیر ساید بای ساید در اندیشه - کرج - ملارد - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر ساید بای ساید هایسنس میپردازیم. برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک میتوانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیر ساید بای ساید هایسنس

کدهای ارور و خطاهای ساید بای ساید هایسنس بیشتر نشانگر ایراد در یکی از سنسورهای دستگاه است و با عوض کردن آن قطعه می شود اشکال را رفع کرد. این خطاها 9 مورد هستند و در انواع گوناگون یخچال فریزر و ساید بای ساید هایسنس امکان دارد با آنها روبرو شوید. این بخش را به معرفی لیست همه ی خطاها و کدهای ارور ساید بای ساید هایسنس اختصاص می دهیم و روش رفع کردن آنها نیز چک میکنیم.

کد ارور E1 ساید هایسنس

داخل کابین ساید بای ساید سنسور قرار داده شده است که وظیفه آن سنجش دما و فرستادن اطلاعات برای بقیه قطعات برای خاموش و روشن شدن موتور می باشد. در صورتی که این قطعه خراب شود یا اشکالی برای آن پیش بیاید، خطای e1 یخچال فریزر هایسنس را خواهید دید. اول چک کنید که آیا سیم و اتصالات سنسور در سلامت کامل هست یا نه؟ بعد با اهم سنج سنسور را چک و ایراد یابی و در صورت لزوم آن را عوض کنید.
توجه کنید که در بعضی از موقعیت ها امکان دارد برد معیوب شده و احتیاج به تعمیرات یخچال فریزر به صورت حرفه ای دارد.

بیشتر بخوانید: تعمیر ساید بای ساید الکترولوکس

خطای E3 ساید هایسنس

خطای E3 ساید بای ساید هایسنس شباهت بسیاری به خطا E1 دارد، تفاوتشان این است که نشانگر خرابی سنسور در کابین فریزر قرار دارد. سیم و اتصالات سنسور و سالم بودن این قطعه را چک کنید و اگر لازم بود آنها را عوض کنید. اگر سنسور و اتصالات آن سالم بودند، ایراد در برد می تواند علت دیگری برای به وجود آمدن این اشکال باشد.

خطای E4 ساید هایسنس

یکی از معمول ترین کدهای ارور و خطاهای ساید بای ساید هایسنس، خطای E4 است. این خطا وقتی به وجود می آید که سنسور دیفراست اواپراتور اشکال داشته باشد و در بیشتر موقعیت ها با عوض کردن آن می توان ارور را رفع کرد.

کد ارور E0 ساید هایسنس

خطای E0 ساید بای ساید هایسنس نشانگر ایراد در سنسور دمای اطراف است. اول چک کنید که آیا اتصالات سنسور در سلامت کامل هستند یا نه؟ به علاوه، با اهم سنج باید مقدار مقاومت سنسور دمای اطراف چک شود. در صورتی که مقدار مقاومت از اندازه نرمال خارج شده باشد، این قطعه حتما باید عوض شود. اگر سنسور خراب نباشد و خطا همچنان بر روی نمایشگر دیده می شود، لازم است برد و مدارات آن ایرادیابی و تعمیر شوند.

بیشتر بخوانید: تعمیر ساید بای ساید امرسان

خطای E9 ساید هایسنس

از دیگر کدهای ارور و خطاهای ساید بای ساید هایسنس می توان به خطای E9 اشاره داشت. این خطا به معنای اشکال در سنسور یخساز دستگاه می تواند باشد. پیش از عوض کردن این قطعه اول چک کنید که آیا اتصالات و سیم های آن در سلامت کامل هستند یا نه؟ آیا سنسور در جای خودش به طور صحیح قرار دارد یا خیر؟ بعد با اهم سنج مقاومت آن را بسنجید و اگر اشکال داشت آن را با قطعه سالم عوض کنید.
اگر سنسور و اتصالات آن به طور کامل سالم و بدون اشکال بوده ولی همچنان خطای E9 یخچال هایسنس را می بینید، برد اصلی را عیب یابی و تعمیر کنید.

خطای EB ساید هایسنس

یکی از پر اهمیت ترین خطاهای ساید بای ساید هایسنس، خطای EB است که نشانگر ایراد در سیستم یخساز است. قطعات گوناگونی در کارکرد این سیستم تاثیر دارند که فیلتر و شیر برقی و حتی لوله آب ورودی از مهم ترین های آنها هستند. همه ی این قطعات را چک کرده و اگر مشکل دارند آنها را تعمیرات کنید.
البته چک کردن این قطعات و سیستم یخساز نیازمند تخصص است و می توانید از خدمات تعمیرات سرویس استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات ساید بای ساید ال جی

کد ارور EC ساید هایسنس

از دیگر خطاهای حرفه ای ساید بای ساید هایسنس می توان به خطای EC اشاره داشت. این کد ارور در شرایطی پیش می آید که ارتباط برد و نمایشگر دستگاه مختل شده باشد و پیغام ها به طور صحیح فرستاده نمی شوند. به همین علت اول باید اتصالات میان برد و نمایشگر و پنل چک شود. بعد مدارات برد هم باید دقیق بررسی و ایراد یابی شوند که تمامی این ها نیازمند تخصص هستند.

خطای ER ساید هایسنس

خطای ER ساید بای ساید هایسنس هم مثل خطای EC نشانگر ایراد در دریافت پیغام است. به همین علت برد حتما باید به طور تخصصی ایراد یابی شود. برطرف کردن این قبیل کدهای ارور و خطاهای یخچال فریزر و ساید بای ساید هایسنس نیاز به تخصص دارد، زیرا هر اشتباهی می تواند شدیدا به بقیه قطعات صدمه وارد کند. توجه کنید که برد مثل مغز در بدن انسان می ماند و به همین علت ایراد یابی آن به دانش زیادی احتیاج دارد.

بیشتر بخوانید: تعمیر ساید بای ساید یخساران

خطای EF ساید هایسنس

در صورتی که موتور فن ساید مشکل داشته باشد، خطای EF را خواهید دید. برای برطرف کردن این ایراد اول فن یخچال را جستجو و بعد اتصالات و سیم پیچی آن را چک کنید. در صورتی که سیم پیچی سالم باشد، موتور حتما باید چک و ایراد یابی و تعمیرات شود. در بعضی از موقعیت ها فقط روش عوض کردن فن موثر خواهد بود. در بعضی از مواقع امکان دارد موتور فن در سلامت کامل باشد و خراب شدن برد الکتریکی باعث بروز این خطا می شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر ساید بای ساید هیتاچی

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *