تعمیرات ساید بای ساید, مقالات

تعمیر ساید بای ساید هیوندا در کرج

تعمیر ساید بای ساید هیوندا در کرج - تعمیر ساید بای ساید در اندیشه - کرج - ملارد - فردیس -تعمیرات سرویس: 02191692115 - 02191692114

ما در این مطلب به مبحث تعمیر ساید بای ساید هیوندا در کرج میپردازیم. برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک میتوانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیر ساید بای ساید هیوندا در کرج

ساید بای ساید از لوازم با اهمیت و خیلی ضروری در آشپزخانه می باشد. هنگامی که ساید بای ساید ایراد پیدا می کند بر اساس ضرورت آن برای پیشگیری از فاسد شدن مواد غذایی می بایست فورا برای تعمیرات آن اقدام نمود؛ ولی آیا می توان تعمیرات آن را به دست هر کسی سپرد؟

ممکن است پیدا کردن تعمیرکار معتبر و متخصص یکی از دغدغه های اشخاص باشد. تعمیرات سرویس با گردآوری بهترین تعمیرکاران و متخصصان، قادر است بهترین خدمات تعمیر ساید بای ساید هیوندا در کرج را به همشهریان خودش ارائه کند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات ساید بای ساید ال جی

برخی مشکلات متداول در ساید بای ساید هیوندا

در ادامه تعدادی از ایرادات متداولی که در تماس با مرکز تعمیر ساید بای ساید هیوندا در کرج یعنی تعمیرات سرویس، بیان شده است را همراه با شیوه برطرف کردن آن ها بیان نموده ایم.

از ساید بای ساید هیوندا بوی نامطبوعی منتشر می شود

بعضی اوقات هنگامی که درب ساید بای ساید را باز می نمائید امکان دارد بوی نامطبوعی به مشام شما برسد که امکان دارد خیلی آزاردهنده باشد. اغلب اوقات این بوی نامطبوع به علت فاسد شدن مواد غذایی در دستگاه به وجود می آید و حتی بعد از خارج نمودن مواد فاسد از دستگاه امکان دارد از بین نرود و تنها راه چاره آن شستشوی دستگاه می باشد.

همینطور جهت خلاص شدن از بوی نامطبوع می توانید بوگیرها یا خوشبو کننده ها در ساید بای ساید خود مورد استفاده قرار دهید. نگهداری موادی مثل قهوه، لیمو و وانیل هم می توانند در برطرف کردن بوی ناخوشایند خیلی تاثیرگذار باشند.

فن کندانسور ساید بای ساید هیوندا از کار افتاده است

عدم کارکرد فن کندانسور می تواند سبب صدمه دیدن موتور ساید بای ساید شما شود و می بایست فورا برای تعمیر آن اقدام نمائید. از علائم خراب شدن فن کندانسور، ایجاد صدای غیرعادی و آزار دهنده از پشت ساید بای ساید و داغ شدن بیشتر از اندازه کنار درب ساید بای ساید است.

برای برطرف کردن این ایراد با سرویسکار ساید بای ساید هیوندا در تعمیرات سرویس تماس حاصل نمائید.

در ساید بای ساید هیوندا برفک تشکیل می شود

تشکیل شدن برفک در ساید بای ساید سبب اختلال در کارکرد دستگاه می شود. علت برفک زدن ساید بای ساید در اغلب اوقات وارد شدن هوای مرطوب به درون دستگاه است. پایین بودن دمای محفظه ساید بای ساید و تنظیم دمای غلط سبب یخ زدگی مواد و تشکیل برفک در ساید بای ساید خواهد شد.

برای برطرف کردن این ایراد ساید بای ساید را در جایی دور از رطوبت بگذارید و درجه دمای آن را روی دمای صحیح و مناسب تنظیم نمائید. درصورت رفع نشدن ایراد با مرکز تعمیر ساید بای ساید هیوندا در کرج یعنی تعمیرات سرویس تماس حاصل نمائید.

موتور ساید بای ساید هیوندا بیشتر از اندازه معمول داغ می شود

افزایش یافتن دمای موتور بیشتر از اندازه معمول نشانگر وجود ایراد و اختلال در کارکرد دستگاه می باشد. در صورتی که موتور ساید بای ساید خیلی کار کند داغ می شود و کارکرد زیاد موتور می تواند به علت بسته نشدن صحیح درب و هدر رفتن سرما باشد. برای رفع این ایراد از سالم بودن لاستیک اطراف درب ها مطمئن شوید و در صورت نیاز آن ها را عوض نمائید. همینطور از زیاد باز و بسته نمودن درب دستگاه پرهیز نمائید.

علت های دیگر رخ دادن این ایراد می توانند کمبود گاز مبرد، خراب شدن موتور یا اشکال در ترموستات باشند که در این حالت می بایست با تعمیرکاران متخصص و کاربلد تعمیرات سرویس تماس حاصل نمائید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ساید بای ساید هیمالیا

لامپ ساید بای ساید هیوندا به صورت دائم روشن می باشد

در صورتی که لامپ ساید بای ساید به صورت دائم روشن باشد به احتمال بالا امکان دارد با زیاد شدن مصرف انرژی دستگاه و همینطور صدمه رسیدن به کمپرسور روبرو شوید.

روشن بودن لامپ دستگاه به صورت دائم سبب می شود دمای دستگاه افزایش یابد در نتیجه کمپرسور مجبور می شود برای جبران کردن سرمای از دست رفته زیادتر کار کرده و فشار بسیاری به آن وارد می آید.

از سایر علل رخ دادن این ایراد خراب شدن سوئیچ دستگاه و اشکال در اتصالات لامپ می باشند. بهتر می باشد برطرف کردن این ایراد را به تعمیرکار مجاز ساید بای ساید هیوندا در تعمیرات سرویس بسپارید.

معنای خطاهای ساید بای ساید هیوندای چی می باشد؟

طراحان و مهندسان شرکت هیوندا به جهت افزایش کیفیت کالای خود نسبت به طراحی یک سری کدهای خطا و ارورهایی اقدام نموده اند. این کدها با این هدف ایجاد شده اند که بتوانند در موقعیت های اضطراری و حساس مشتریان را برای استفاده درست تر از دستگاه راهنمایی نمایند. از جمله مهم ترین خطاها در ساید بای سایدهای هیوندا و معنی و مفهومشان می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • کد خطای E1: این خطا مرتبط با حسگر دمای بخش یخچال ساید بای ساید و عوامل مرتبط با آن می باشد.
  • کد خطای E2: این خطا مرتبط با حسگر دمای بخش فریزر ساید بای ساید و عوامل مرتبط با آن می باشد.
  • کد خطای E3: این خطا مرتبط با حسگر دمای دیفراست و عوامل مرتبط با آن می باشد.
  • کد خطای E5: نوسان در ولتاژ برق علت نمایش این ارور می باشد.
  • کد خطای E8: این کد ارور مرتبط با حسگر دمای محیط و عوامل مرتبط با آن می باشد.
  • کد خطای E0: وجود ایراد و خرابی در سیستم یخساز را نشان می دهد.
  • کد خطای EE: عدم عملکرد حسگر یخساز می باشد.
  • کد خطای H: عدم عملکرد دیفراست.
  • کد خطای D: خرابی و وجود ایراد در حسگر دیفراست که به اوپراتور متصل شده می باشد.
  • کد خطای R: وجود ایراد در حسگر ساید بای ساید می باشد.

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی جی پلاس در کرج و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) :

شماره تماس: 02691690551

شماره تماس: 02691690552

شماره تماس: 02691690553

شماره تماس: 02191692114

شماره تماس: 02191692115

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *