مقالات, تعمیرات ساید بای ساید

تعمیر ساید بای ساید وست پوینت در کرج

تعمیر ساید بای ساید وست پوینت در کرج - تعمیر ساید بای ساید در اندیشه - کرج - ملارد - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر ساید بای ساید وست پوینت در کرج میپردازیم. برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک میتوانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

فهرست مطالب

تعمیر ساید بای ساید وست پوینت

آشپزخانه مهمترین قسمت در خانه است و ساید بای ساید یکی از اعضای جدایی ناپذیر از آشپزخانه میباشد. در صورتی که ساید بای ساید نباشد نمی توان مواد غذایی را به مدت زیاد در خانه نگه داشت؛ به همین علت زمان خراب شدن ساید بای ساید اغلب افراد فورا برای تعمیر دستگاه خود اقدام می نمایند.

تعمیرات سرویس از مراکز معتبر در حیطه تعمیر لوازم منزل در کرج است و تعمیر ساید بای ساید وست پوینت در کرج، یکی از خدمات این مجموعه می باشد. شرکت تعمیرات سرویس از اول کار خود، با هدف ارائه خدمات با ارزش و باکیفیت به مشتری شروع به کار نمود تاکنون همه ی مشتریان تعمیرات سرویس از خدمات این مجموعه راضی بوده اند و اغلب آنها به مشتریان ثابت این شرکت تبدیل شده اند.

شما عزیزان می توانید با تماس با تعمیرکاران تعمیرات سرویس، خدمات تعمیر ساید بای ساید وست پوینت در کرج را در مدت زمان کوتاهی بعد از تماس در محل خود دریافت نمائید.

برخی مشکلات متداول در ساید بای ساید وست پوینت

تیم ما در نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید وست پوینت در کرج، همیشه تماس هایی از همشهریان در ارتباط با اشکالات دستگاهشان دریافت می کند که اغلب ایراداتی مشابه دارند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات ساید بای ساید ال جی

در ادامه برخی از این اشکالات متداول را مشاهده می نمائید:

علت های ایجاد برفک در ساید بای ساید وست پوینت یا یخچال فریزر وست پوینت :

  • گذاشتن مواد غذایی به صورت گرم درون ساید بای ساید

مواد غذایی به شکل گرم درون یخچال فریزر گذاشته نشود، و مواد غذایی با ظرف های درب بسته درون یخچال فریزر گذاشته شوند.

  • تعداد دفعات باز و بسته شدن درب ساید بای ساید

درب یخچال ساید بای ساید را کمتر باز و بسته نمائید. زیرا با هر دفعه باز و بسته شدن درب ساید بای ساید، میزان زیادی هوای گرم و رطوبت درون محفظه شده و سبب ایجاد برفک در ساید بای ساید می‌شود.

  • تنظیم دمای نامناسب

دمای تنظیم شده در ساید بای ساید  به طور صحیح تنظیم نمی باشد. اگر دمای تنظیم شده زیاد باشد و هوای درون ساید بای ساید گرم باشد در حقیقت کندانس ایجاد شده و ایجاد رطوبت بر روی بدنه درونی حاصل شده و در نتیجه شروع به برفک زدن می نماید.

  • به وجود آمدن برفک به دلیل گردش هوای نامناسب در ساید بای ساید

گردش هوا در درون ساید بای ساید سبب می شود که هوای سرد به تمام جاهای یخچال فریزر برسد،

اگر با گذاشتن مواد غذایی و ظرف های بزرگ در جلوی دریچه های گردش هوا سبب انسداد جریان هوای درون ساید بای ساید شده اید، یخچال گرم شده و برفک به وجود خواهد آمد.

برای برطرف کردن این ایراد دستگاه می بایست توسط تعمیرکار مجاز ساید بای ساید وست پوینت در کرج در مجموعه تعمیرات سرویس بررسی شود. برای این کار با نمایندگان تعمیرات سرویس تماس حاصل نمائید.

یخ زدن لوله اواپراتور ساید بای ساید وست پوینت

از سایر ایرادات ساید بای ساید یخ زدن لوله اواپراتور می باشد و برای بسیاری از افراد رخ می دهد. این قسمت از قسمت های اصلی و مهم ساید بای ساید می باشد و سرمای دستگاه را تامین می نماید.

این ایراد می تواند به علت خراب شدن تایمر دیفراست، هیتر دیفراست، ترمیستور یا ترموستات رخ دهد و بهتر می باشد توسط یک فرد ماهر چک شود. برای برطرف نمودن این ایراد با تعمیرکاران تعمیرات سرویس در کرج تماس حاصل نمائید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ساید بای ساید هیمالیا

مواد غذایی درون ساید بای ساید وست پوینت بیشتر از اندازه سرد می شوند

در صورتی که مواد غذایی که در محفظه یخچال ساید بای ساید خود قرار می دهید بیشتر از اندازه سرد میشوند و در واقع دچار یخ زدگی می شوند، اولین موردی که می بایست چک نمائید دمای تنظیم شده برای دستگاه است؛

از سایر علت های آن می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • خراب شدن ترموستات
  • ایراد داشتن حسگر دما
  • ایراد در برد دستگاه
  • کثیفی کویل کندانسور

برای برطرف کردن این ایراد دستگاه می بایست توسط سرویسکار مجاز بررسی گردد. برای این کار با نمایندگان متخصص تعمیرات سرویس در کرج تماس حاصل نمائید تا در اسرع وقت تعمیرات دستگاهتان را انجام دهند.

بدنه یخچال ساید بای ساید وست پوینت دچار وجود الکتریسته و برق شده است

وجود برق در بدنه ساید بای ساید خیلی خطرناک می باشد و می بایست فورا برای برطرف کردن این ایراد اقدام نمائید. در صورتی که متوجه وجود الکتریسیته در بدنه ساید بای ساید خود شدید، سریعا آن را از برق بکشید و تلاش نکنید که دستگاه را دستکاری کنید و با تعمیرکاران تعمیرات سرویس تماس حاصل فرمائید.

علت های ایجاد این ایراد می توانند اتصال سیم های درونی به بدنه، اتصال سر پیچ لامپ به بدنه و ایراد در سیم ارت باشند.

درب ساید بای ساید وست پوینت با عدم بسته شدن مواجه می باشد

در صورتی که درب ساید بای ساید شما بسته نمی شود، می بایست فورا برای برطرف کردن آن اقدام نمائید، چون می تواند ایرادات جدی تری را ایجاد کرده و سبب افزایش دمای دستگاه، کارکرد یکسره دستگاه و مصرف انرژی زیادتر شود. در عیب یابی ساید بای سایدی که درب با عدم بسته شدن مواجه می باشد، اول می بایست به داخل دستگاه نگاه کرده و چک کنید که شئ یا چیزی مانع بسته شدن درب نشود.

در صورتی که لوازم بسیاری در درون ساید بای ساید قرار گرفته، تلاش کنید مقداری از آنها را بیرون بکشید. از دیگر مواردی که در بروز این ایراد بسیار اثرگذار هستند، می توان به عدم تراز بودن دستگاه اشاره داشت. در صورتی که برای برطرف کردن این ایراد به کمک احتیاج دارید با تعمیرکاران مجاز تعمیرات سرویس در کرج تماس حاصل نمائید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *