مقالات, تعمیرات ساید بای ساید

تعمیر ساید بای ساید ویرپول

تعمیر ساید بای ساید ویرپول - تعمیر ساید بای ساید در اندیشه - کرج - ملارد - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر ساید بای ساید ویرپول میپردازیم. برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیر ساید بای ساید ویرپول

اگر یخچال ساید بای ساید ویرپول شما یک کد خطا را نشان می دهد، راه حل ممکن، ساده تر از آنچه انتظار دارید باشد. بسیاری از کدهای خطای Whirlpool وجود دارد که میتوانید به سرعت آنها را به تنهایی حل کنید. ما رایج ترین کدهای خطای یخچال ویرپول را همراه با اطلاعاتی در مورد قطعات تعمیر رایج، رفع DIY و توضیح مشکل کد خطا گردآوری کرده ایم.

کدهای خطای ساید بای ساید ویرپول

این لیست شامل رایج ترین کدهای خطای یخچال ویرپول است که اگر با هر یک از این مشکلات مواجه شدید، مراحل را برای بازنشانی مشکل همانطور که در بخش رفع DIY توضیح داده شده است، انجام دهید.

d کد خطا روی نمایشگر یخچال ظاهر می شود

  • چه چیزی باعث خطا شد؟
    دمپر هوا گیر کرده است
  • احتمال خرابی قطعه؟
    دمپر هوا.
  • امکان رفع DIY وجود دارد؟
    دمپر هوا جریان هوا بین فریزر و یخچال را کنترل می کند.

گیر کردن دمپر هوا می تواند دو نتیجه ممکن داشته باشد:

1. یخچالی که غذا را منجمد می کند (دمپر هوا باز است).

2. یخچالی که گرم است (دمپر هوا بسته است).

ابتدا یخچال را از برق بکشید و دمپر هوای بین یخچال و فریزر را بررسی کنید. ممکن است بتوانید یک مانع را برطرف کرده و مشکل را حل کنید. در صورت خرابی دمپر هوا باید تعویض شود.

C کد خطا در صفحه نمایش یخچال

چه چیزی باعث خطا شد؟
سنسور دمای یخچال مشکل دارد.

احتمال خرابی قطعه؟
ترمیستور محفظه یخچال.

امکان رفع DIY وجود دارد؟
یخچال را از برق بکشید و ترمیستور محفظه یخچال را بررسی کنید. مطمئن شوید که دسته سیم محکم است. ممکن است لازم باشد دسته را دوباره در جای خود قرار دهید. اگر با این کار مشکل حل نشد، ممکن است برای تعیین اینکه آیا ترمیستور نیاز به تعویض دارد یا خیر، نیاز به عیب یابی بیشتری داشته باشید.

C کد خطا در صفحه نمایش فریزر

چه چیزی باعث خطا شد؟
سنسور دمای فریزر مشکل دارد.

احتمال خرابی قطعه؟
ترمیستور محفظه فریزر.

امکان رفع DIY وجود دارد؟
یخچال را از برق بکشید و ترمیستور محفظه فریزر را بررسی کنید. مطمئن شوید که دسته سیم محکم است. ممکن است لازم باشد دسته را دوباره در جای خود قرار دهید. اگر با این کار مشکل حل نشد، ممکن است برای تعیین اینکه آیا ترمیستور نیاز به تعویض دارد یا خیر، نیاز به عیب یابی بیشتری داشته باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع یخچال ساید بای ساید در برندهای مختلف

کد خطای CF روی نمایشگر فریزر

چه چیزی باعث خطا شد؟
یخچال ویرپول شما با خطای ارتباطی بین برد کنترل و رابط کاربری مواجه شده است.

احتمال خرابی قطعه؟
کنترل رابط کاربری
کنترل اصلی

امکان رفع DIY وجود دارد؟
سیم یخچال را به مدت 5 دقیقه از برق در بیاورید. بعد سیم یخچال را دوباره به برق وصل کنید تا ببینید آیا رابط تنظیم دوباره می شود یا خیر. اگر نه، احتمالاً مشکلی در رابط کاربری یا کنترل اصلی شما وجود دارد. می توانید سعی کنید دسته سیم ها را دوباره در جای خود قرار دهید، اما بسیار مراقب باشید که تخته مدار خود را سرخ نکنید. مسائل مربوط به برد کنترل به بهترین وجه توسط متخصص تعمیرات خبره حل می شود.

خواندن دمای 18 درجه فارنهایت در صفحه نمایش فریزر

چه چیزی باعث خطا شد؟
شرایط بیش از حد دما

احتمال خرابی قطعه؟
نیاز به تشخیص

راه حل DIY ممکن؟
این خطا زمانی ظاهر می شود که دمای فریزر شما از دمای معمولی بیشتر شود. دلایل احتمالی شامل قطع برق یا قطع شدن منبع تغذیه است. اطمینان حاصل کنید که سیم برق به طور ایمن وصل شده است. پد دمای فریزر را فشار دهید تا نمایشگر فریزر دوباره تنظیم شود. 20+ دقیقه صبر کنید تا ببینید آیا فریزر به دمای معمولی خود خنک می شود یا خیر. اگر نشد، برای سرویس تماس بگیرید.

دمپر هوا معیوب است

دمپر هوا، هوای سرد را از فریزر به داخل یخچال می کشد تا خنک شود. سیم کشی به دمپر و خود دمپر را بررسی کنید. اگر معیوب باشد نیاز به تعویض دارد.

خرابی سنسور دمای یخچال یا فریزر ساید

اگر مشکلی در سنسور دمای یخچال یا فریزر یخچال فریزر Whirlpool شما وجود دارد، ممکن است این کد خطا را مشاهده کنید. سیم کشی سنسورها و خود سنسورها را بررسی کنید. در صورت لزوم آنها را تعویض کنید.

CF خطای برد کنترل

بردهای کنترلی که لوازم الکترونیکی دستگاه شما را کنترل می کنند، آنطور که انتظار می رود کار نمی کنند. سیم کشی بین آنها را بررسی کنید، اما به احتمال زیاد یکی از بردها مشکل دارد و نیاز به تعویض دارد.

دمای فریزر خیلی گرم (بالاتر از -11 درجه سانتیگراد)

دلایل متعددی وجود دارد که باعث می شود فریزر شما آنطور که باید خنک نشود. ممکن است فن اواپراتور (که هوای سرد را در اطراف فریزر شما به گردش در می‌آورد)، فن کمپرسور (که هوا را روی کمپرسور و کویل‌های کندانسور به گردش در می‌آورد تا از گرم شدن بیش از حد آنها جلوگیری کند) یا خود کمپرسور (که گاز یخچال را در دستگاه شما فشرده می‌کند، بخشی ضروری برای خنک کردن یخچال شما) باشد. شما باید همه این قطعات و اتصالات و سیم کشی آنها را بررسی کنید تا بفهمید که چه چیزی باعث گرم شدن بیش از حد یخچال شما شده است.

زنگ هشدار فعال است

اگر مشکلی در تامین برق یخچال فریزر ویرپول شما وجود داشته است، ممکن است این کد خطا را مشاهده کنید. این برای هشدار است که برق قطع شده است و بنابراین ممکن است غذا یخ زده باشد. “وضعیت” غذا را بررسی کنید و اگر مشکوک هستید و ممکن است بیش از چند ساعت یخ زدایی شده باشد، غذا را دور بریزید. سعی کنید زنگ هشدار را بازنشانی کنید زیرا این کار معمولاً خطا را پاک می کند.

درب فریزر باز است

همانطور که در بالا این خطا را درک نمی کند! اگر درب فریزر شما باز است، بررسی کنید که درب کاملا بسته باشد. اگر خطا ادامه داشت، سنسور، برد کنترل و سیم کشی و اتصالات بین این دو را بررسی کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ساید بای ساید پاکشوما

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *