مقالات, تعمیرات ساید بای ساید

تعمیر ساید بای ساید پارس در کرج

تعمیر ساید بای ساید پارس در کرج - تعمیر ساید بای ساید در اندیشه - کرج - ملارد - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر ساید بای ساید پارس در کرج میپردازیم. برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک میتوانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیر ساید بای ساید پارس در کرج

در جامعه مدرن امروزی، اغلب خانواده ها صاحب یخچال ساید بای ساید می باشند. در حقیقت، نمی توان منکر مزیت های اساسی این دستگاه ها برای خانواده ها شد. ولی عملکرد شبانه روزی و 24 ساعته یکی از علت های خراب شدن یخچال می باشد. افزون بر این، در حال حاضر یخچال‌ فریزرهای مدرن دارای ریزتراشه‌های خیلی زیاد، بردهای پرقدرت، تجهیزات برودتی می باشند. در نتیجه میزان مواد غذایی و آب ذخیره شده در این دستگاه ها هم زیاد می باشد که می ‌تواند سبب صدمه و کندی مدار الکتریکی شود.
تعمیرات سرویس، یکی از مراکز پیشرو در حیطه تعمیر و سرویس یخچال فریزر پارس در کرج می باشد، بر اساس اینکه تشخیص درست و موثر برای تعمیر با کیفیت یخچال فریزر اهمیت زیادی دارد و اشتباه در تشخیص می تواند باعث هزینه های اضاف و غیرضروری شود و حتی تجهیزات را به صورت کامل غیر قابل استفاده نماید، این مرکز تیمی تشکیل شده از تکنسین های حرفه ای و با تجربه بالا در حیطه عیب یابی و تعمیر انواع یخچال فریزر در برند و مدل های گوناگون را گردآوری کرده است.

برخی مشکلات متداول در ساید بای ساید پارس

در ادامه بعضی از ایرادات رایجی که در تماس با مرکز تعمیر ساید بای ساید پارس در کرج، گزارش شده است را همراه با شیوه برطرف کردن آن ها ذکر نموده ایم:

بیشتر بخوانید: تعمیرات ساید بای ساید ال جی

درون ساید بای ساید پارس خیلی مرطوب می باشد

زیاد بودن رطوبت درون ساید بای ساید امکان دارد به علت باز و بسته نمودن زیاد و مداوم درب دستگاه باشد. از سایر علت های آن می توانند خراب شدن نوار اطراف درب و یا گذاشتن غذای گرم و بدون درپوش درون دستگاه باشند. با تهویه هوا یا جابجایی ساید بای ساید و یا عوض کردن نوار اطراف درب می توانید رطوبت درون دستگاه را کم کنید، همینطور از گذاشتن غذای گرم و بدون درپوش در دستگاه بپرهیزید. توجه کنید که رطوبت درون ساید بای ساید می تواند سریعا به برفک تبدیل گردد و راندمان دستگاه را پایین آورد.

سروصدای ساید بای ساید پارس زیاد می باشد

یکی دیگر از ایرادات متداول، ایجاد صدای غیرعادی و بیشتر از اندازه توسط ساید بای ساید است، که امکان دارد خیلی آزار دهنده باشد. دلیل ایجاد این ایراد می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • عدم تراز بودن دستگاه
  • ایراد داشتن پروانه فن یا اشکال در موتور فن
  • دچار ایراد شدن کمپرسور

به طور معمول این ایراد با جابجایی دستگاه و تراز نمودن آن برطرف می شود، در صورت ادامه دار بودن اشکال با تعمیرکار ساید بای ساید پارس در تعمیرات سرویس تماس حاصل نمائید.

ساید بای ساید پارس روشن نمی گردد

روشن نشدن ساید بای ساید اتفاقی متداول می باشد و کاربران را خیلی نگران می سازد. در اغلب موارد این ایراد خیلی بزرگ نیست و به سادگی قابل رفع می باشد. اول و پیش از هر اقدامی کابل دستگاه را چک نمائید که سالم باشد. این ایراد میتواند به علت های زیر رخ دهد:

  • قطع شدن کابل برق از درون
  • ایراد داشتن اتصالات درونی
  • خراب شدن برد اصلی
  • ایراد در مدار تغذیه

برای برطرف کردن این ایراد، موارد بالا می بایست دقیق چک شوند و بعد از عیب یابی اقدامات موردنیاز برای تعمیر دستگاه انجام شود. درصورت تمایل می توانید با نمایندگان تعمیرات سرویس در کرج تماس حاصل فرمایید.

درون ساید بای ساید پارس سرد نمی گردد

بزرگترین ایراد و جدی ترین ایرادی که امکان دارد برای ساید بای ساید اتفاق بیفتد، خنک نکردن و اشکال در سیستم سرمایش آن می باشد. سرد نکردن ساید بای ساید امکان دارد علت های گوناگونی داشته باشد ولی ساده ترین علت آن می تواند عدم تنظیم بودن دمای دستگاه باشد و می بایست چک شود.

از سایر علت های رخ دادن این ایراد می توانند خراب شدن نوار اطراف درب، ایراد در کمپرسور، خراب شدن ترموستات و یا خراب شدن ترمیستور باشند و می بایست دقیق چک شوند. برای برطرف کردن این ایراد بهتر می باشد با تعمیرکار مجاز ساید بای ساید پارس در تعمیرات سرویس تماس حاصل نمائید.

چراغ دیفراست ساید بای ساید پارس روشن شده است

کار حسگر دیفراست چک کردن دمای درون ساید بای ساید می باشد، اگر دمای دستگاه به دلیل برفک زدایی بالا و بیشتر از اندازه افزایش یاب این حسگر عمل می کند و به برد دستور توقف فرآیند برفک زدایی را می فرستد. هدف از وجود حسگر دیفراست پیشگیری از صدمه رسیدن به اواپراتور می باشد. هنگامی که چراغ دیفراست ساید بای ساید روشن می شود، کار یخ زدایی در حال انجام می باشد و بعد از مدتی نیاز می باشد که حسگر دیفراست وارد عمل شود. در صورتی که این چراغ همیشه روشن می باشد و خاموش نمی شود امکان دارد ایراد از برد یا اتصالات باشد و بهتر می باشد توسط تعمیرکار مجاز ساید بای ساید پارس در کرج چک شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر ساید بای ساید هیمالیا

نکته هایی برای افزایش عمر ساید بای ساید پارس

برای اینکه ساید بای ساید همیشه با ظرفیت بهینه خودش کار کند.

می بایست به چند نکته توجه نموده و آنها را رعایت نمائید:

  • غذا را به صورت گرم در یخچال نگذارید.
  • برای مواد غذایی با بوی بد می بایست آن را با احتیاط در ظرف یا کیسه پلاستیکی نگه داشت تا یخچال بوی بدی ندهد.
  • گوشت خام را در یخچال نگه ندارید.
  • یخچال را در جایی که نور مستقیم خورشید هست، جای ناهموار، مکانی که مرطوب می باشد یا تهویه مناسبی ندارد، قرار ندهید.
  • دمای یخچال را بر اساس دمای محیط و مقدار مواد غذایی موجود در یخچال را تنظیم نمائید.
  • از گذاشتن مواد غذایی اضافه درون یخچال خودداری نمائید، چون این امر سبب می شود یخچال بیشتر از اندازه کار کند و مواد غذایی هم ساده تر فاسد میشوند.
  • یخچال را در فاصله های زمانی مناسب کاملا نظافت کنید.

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی جی پلاس در کرج و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) :

شماره تماس: 02691690551

شماره تماس: 02691690552

شماره تماس: 02691690553

شماره تماس: 02191692114

شماره تماس: 02191692115

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *