تعمیرات ساید بای ساید, مقالات

تعمیر ساید بای ساید پاکشوما در کرج

تعمیر ساید بای ساید پاکشوما در کرج - تعمیر ساید بای ساید در اندیشه - کرج - ملارد - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر ساید بای ساید پاکشوما در کرج میپردازیم. برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک میتوانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیر ساید بای ساید پاکشوما در کرج

کد ارور E1

ایراد خطا حسگر ساید بای ساید- عیب داشتن حسگر- میزان اهم حسگر بررسی شود – چک کردن سیم های مربوط به حسگر- ایراد از مدار برد.

کد ارور E2

ایراد خطا از حسگر فریزر می باشد- خراب شدن حسگر- میزان اهم حسگر بررسی شود – سیم های ارتباطی به حسگر بررسی شود – و در انتها ایراد از مدار برد.

کد ارور E3

دلیل ارور از حسگر ضد برفک است – میزان اهم حسگر بررسی شود- سیم کشی ارتباطی چک شود – عوض کردن حسگر و در انتها ایراد از برد.

کد ارور E8

ایراد خطا از حسگر دمای محیطی است – میزان اهم حسگر بررسی شود – امکان دارد ایراد از برد باشد – سیم های ارتباطی چک شود – دستگاه را از پریز برق جدا نموده و با تعمیرکاران تعمیرات سرویس تماس حاصل نمائید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات ساید بای ساید ال جی

کد ارور E0

پیام ارور از حسگر یخ ساز- میزان اهم حسگر بررسی شود – سیم های ارتباطی چک شود – عوض کردن حسگر و در انتها ایراد از مدار برد.

کد ارور EE

پیام ارور از حسگر یخ ساز- میزان اهم حسگر بررسی شود – سیم های ارتباطی چک شود – عوض کردن حسگر و در انتها ایراد از مدار برد.

ایرادات و اشکالات رایج در تعمیرات ساید بای ساید

ساید بای سایدها یکی از مهمترین لوازم آشپزخانه به شمار می آیند که در حال حاضر در مدل های گوناگون ساخته شده و دارای ویژگی های متعددی می باشند. یخچال فریزرها و ساید بای سایدها فارغ از قطعات و تکنولوژی که دارند گاهی در عملکرد خود دچار ایرادات جزئی و یا جدی می شوند. از قبیل ایراداتی که امکان دارد برای این دستگاه ها ایجاد شود و محتاج تماس با نمایندگی یا تعمیرگاه مجاز تعمیرات یخچال فریزر می باشد می شود به موارد زیر اشاره نمود:

کار نکردن

عدم عملکرد یخچال فریزر ولی روشن شدن چراغ ها به علت ایراد در تنظیمات درجه حرارت یا کثیفی سیم پیچی ها ایجاد می شود.

عدم سرما

عدم سرمای یخچال یا فریزر به علت ایراد در تنظیمات دمایی یا اشکال در دماسنج و یا نبودن محیط کافی برای جریان هوا در دور یخچال یا فریزر و یا خرابی لاستیک درب و ورود هوای گرم به داخل یخچال فریزر می باشد.

سروصدای زیاد ساید بای ساید

سروصدای زیاد دستگاه به علت عدم تراز بودن سطح زیر یخچال فریزر و یا ایراد در فن کندانسور یا فن اواپراتور می باشد.

عملکرد بدون وقفه

کار کردن دستگاه بدون هیچ وقفه ای به علت ایراد در سیم پیچی های کندانسور و یا عدم چفت شدن درب می باشد.

خاموش و روشن شدن

خاموش و روشن شدن ساید بای ساید در فاصله های کوتاه تر از اندازه معمول به علت کثیف بودن سیم پیچی های پشت یخچال فریزر، ایراد در فن کندانسور یا ایراد در موتور کمپرسور می باشد.

یخ زدایی نکردن به صورت اتوماتیک

عدم یخ زدایی اتوماتیک فریزر به علت ایراد در تایمر یخ زدایی و یا ترموستات قسمت یخ زدایی

نشتی آب از ساید بای ساید

نشتی آب از دستگاه به علت ایراد در مخزن تخلیه آب و یا ایراد در شیلنگ انتقال دهنده آب به یخچال فریزر ایجاد می شود.

عدم خنک بودن

خنک نبودن ساید بای ساید به علت وجود ایراد در یکی از قطعات سرمازای یخچال فریزر و یا احتیاج به شارژ گاز یخچال فریزر می باشد.

بیشتر بخوانید: تعمیر ساید بای ساید هیمالیا

عدم قطعی حالت اتوماتیک

قطع نشدن اتوماتیک یخچال فریزر یا یکسره کار کردن یخچال فریزر به علت ایراد در ترموستات و یا وجود ایراد در کمپرسور می باشد.

خراب شدن درب ساید بای ساید

خراب شدن درب ساید بای ساید به علت وجود شکستگی یا پارگی در لاستیک اطراف درب و یا ایراد در لولا ها می باشد.

عدم روشن شدن دستگاه

روشن نشدن ساید بای ساید به علت عدم وجود جریان برق و یا ایراد در کمپرسور می باشد.

صدمه دیدن موتور ساید بای ساید

از همه ی ایراداتی که امکان دارد برای یخچال فریزر شما ایجادشود صدمه به موتور آن بدتر می باشد بر همین اساس می بایست در استفاده از یخچال و فریزر دقیق بود و تلاش زیادی کرد تا کمتر دچار صدمه و آسیب شود ولی در صورتی که بر اثر بی احتیاطی یا هر ایراد دیگری یخچال‌ فریزر شما با نشانه های خرابی متعددی مواجه شد تلاش کنید که به مرکز تعمیرات سرویس اطلاع دهید برای این کار با تعمیرکاران ما تماس حاصل نمائید.

خراب شدن درب ساید بای ساید

از دیگر موارد صدمه هایی که امکان دارد برای ساید بای ساید پاکشوما ایجاد شود خراب شدن درب یخچال می باشد از آنجایی که تمام اعضای خانواده به شکل روزانه با درب یخچال فریزر سر و کار دارند و آن را باز و بسته می نمایند می بایست نسبت به نوع باز و بسته نمودن درب دقت نمائید.

نکات با اهمیت در استفاده کردن و نگهداری از یخچال فریزر و ساید بای ساید

برای افزایش کارایی و بالا بردن عمر یخچال فریزر و ساید بای ساید پیشنهاد می شود نکات زیر را در زمان استفاده از دستگاه رعایت نمائید:

  • یخچال فریزر را در فاصله حداقل ۲۰ سانتی متری از دیوار بگذارید که امکان رد و بدل شدن هوا وجود داشته باشد.
  • حداکثر هر ۶ ماه یک دفعه یخچال فریزر و ساید بای سایدهای برفک زا را تمیز نمائید.
  • یخچال فریزر را دور از لوازم گرما زا مثل اجاق گاز فر و یا آبگرمکن بگذارید.
  • درب یخچال فریزر را برای مدت زمان طولانی باز نکنید.
  • کندانسور یخچال فریزر را هر سال حداقل دو مرتبه تمیز نمائید تا گردش هوا بهتر انجام شود.
  • از پر نمودن بیشتر از اندازه یخچال و فریزر خودداری نمائید چون این کار از جریان یافتن آزادانه هوا در میان مواد غذایی ممانعت می کند.

خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *