مقالات, تعمیرات ماشین ظرفشویی

تعمیر ماشین ظرفشویی آریستون

تعمیر ماشین ظرفشویی آریستون - تعمیر ماشین ظرفشویی در کرج - ملارد - فردیس - (تعمیرات سرویس) : 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر ماشین ظرفشویی آریستون میپردازیم. برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیر ماشین ظرفشویی آریستون

صاحب ماشین ظرفشویی آریستون ممکن است با خطای سیستمی مواجه شود که در عملکرد دستگاه اختلال ایجاد کند. لازم نیست که این خطا ناشی از یک نقص جدی باشد. بیشتر اوقات، ممکن است به تنهایی با مشکل کنار بیایید.

نکته اصلی این است که کدهای خطا را به درستی شناسایی و رمزگشایی کنید و اقدامات صحیح را برای از بین بردن نقص هایی که باعث ایجاد آنها شده است انجام دهید. چگونه این کار را انجام دهیم. اجازه دهید به این سوال در مقاله پاسخ دهیم.

ماشین ظرفشویی آریستون مانند هر ماشین دیگری دارای سیستم خود تشخیصی است. عملکرد این سیستم به تشخیص خرابی های مختلف کاهش می یابد. به محض اینکه ماژول کنترل ماشین ظرفشویی نقصی را تشخیص داد. بلافاصله عملکرد تجهیزات را متوقف می کند و با کد مربوطه خطا می دهد. قبل از شروع تعمیر، لازم است کاربر یا متخصص با صدور کد مناسب متوجه شود که ماشین ظرفشویی چه نوع نقص هایی را در کار خود دارد.

کدهای خطای ماشین ظرفشویی آریستون را در نظر بگیرید.

  1. کد خطا A 01. در اکثر ماشین های ظرفشویی ایندزیت و آریستون یافت می شود. این خطا به این معنی است که در جایی نشتی وجود داشته و سیستم Aqua Stop کار کرده است.
  2. کدهای خطا A 02 , A 05 , A 12. منظورشان این است که آب ماشین ظرفشویی آریستون تا دمای تعیین شده توسط برنامه گرم نمی شود. دلایل زیادی برای این وجود دارد: بخاری سوخته، ماژول کنترل از کار افتاده است. سیم کشی در مدار الکتریکی معیوب بوده است و 05 به ما می گوید که هیچ سیگنالی از سنسور عنصر گرمایش وجود ندارد.
  3. کدهای خطا A 03، A 04. آنها در مورد مشکلات انسداد به ما می گویند. در این حالت، خطای A 03 نشان دهنده انسداد در سیستم تخلیه است. دلایل: گرفتگی شلنگ تخلیه، لوله یا پمپ. خطای A 04 نشان می دهد که یک انسداد در سیستم آب رخ داده است. دلایل: گرفتگی شیلنگ ورودی، شیر، فیلتر.
  4. کد خطا A 06. مشکل در برق رسانی به شیر پرکننده. دلایل: پایانه های شیر پرکننده سوخته، سیم کشی قطع شده، ماژول کنترل معیوب است.
  5. کدهای خطا A 07، A 08 و A 09. این یکی از جدی ترین خطاها است که نشان دهنده خرابی پمپ گردش خون یا واحد کنترل است.
  6. کد خطا A 10. در برخی از مدل های ماشین ظرفشویی هات پوینت-آریستون این ارور نشان دهنده مشکلات المنت گرمایشی است اما دلیل اصلی آن در برقی بودن شیر ورودی است.
  7. کد خطا A 11. این خطا زمانی رخ می دهد که به دلایلی، برق به موتور پمپ گردش خون تامین نمی شود. یا به سادگی توسط یک جسم خارجی که به آنجا رسیده است، گیر کرده است.
  8. کد خطا A 13. اغلب این خطا زمانی رخ می دهد که دریچه کشوی مواد شوینده باز نشود و تبلت حل نشود. شایع ترین دلیل: ظروف نامناسب چیده شده است.
  9. کد خطا A 14. در تخلیه فاضلاب مشکلاتی وجود دارد. در اغلب موارد، اگر شیلنگ تخلیه به درستی وصل نشود و آب لوله فاضلاب به ماشین ظرفشویی برگردد، خطا ظاهر می شود.

چگونه با دست خود خطاها را برطرف کنیم؟

پاسخ دادن به این سؤال در چارچوب یک مقاله غیرممکن است.

بلکه موضوعی برای کل کتاب است. بنابراین به طور خلاصه در مورد خطاها و اصلاحات آنها صحبت خواهیم کرد. تا ایده کلی در مورد نحوه حذف آنها به دست آورید. آن نقص هایی که نباید سعی کنیم با دستان خود از بین ببریم. به سادگی در نظر نخواهیم گرفت.

علت خطای A 01 را می توان به راحتی با دستان خود از بین برد. این روش به محل وقوع نشتی در بدنه یا شلنگ دستگاه بستگی دارد. اگر نشتی در شلنگ استاپ Aqua رخ داد.

در مورد خطاهای A 02، A 05، A 12، کارشناسان با تردید پاسخ می دهند و می گویند که از بین بردن آنها با دستان خود بسیار دشوار است. زیرا حتی با یک نگاه می توانید 11 دلیل برای وقوع آنها را نام ببرید.

اما اگر در کار با مولتی متر اطمینان دارید. می توانید مقاومت بخاری و ترمیستور را اندازه گیری کنید. شاید مشکل در برقکار باشد و یکی از قطعات یدکی باید تعویض شود.

خطاهای A 03، A 04 ماشین های ظرفشویی آریستون در صورتی رخ می دهد. که کاربر به درستی از “دستیار آهنی” خود مراقبت نکند. فیلترها را به موقع تمیز نکند. در این مورد چه اتفاقی می افتد؟ اگر گرفتگی سطح رخ دهد، آلودگی ممکن است عمیق تر شود و نازل ها و شیلنگ تخلیه را مسدود کند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع ماشین های ظرفشویی

شما باید موارد زیر را انجام دهید:

تمیز کردن پیشگیرانه دستگاه را با کمک مواد شیمیایی خاص هر 3 ماه یکبار انجام دهید، حداقل هر 6 ماه یک بار تمیز کنید.

برای رفع ارور A 06 باید با مولتی متر چک کنید و کنتاکت های شیر ورودی را تمیز کنید. به احتمال 99 درصد این مشکل وجود دارد.

در موارد دیگر، سیم یا حتی یک ماژول کنترل. برای رسیدن به شیر پرکننده، باید دستگاه را تا حدی جدا کنید.

خطاهای A 07، A 08، A 09، اصولاً با دستان خود رفع آنها دشوار است. بنابراین در مورد آنها بحث نمی شود. در صورت وقوع، بلافاصله ماشین ظرفشویی را خاموش کنید و با یک صنعتگر واجد شرایط تماس بگیرید.

خطای A 11 را می توان با دستان خود حل کرد. شما باید کارهای زیر را انجام دهید:

  • ماشین ظرفشویی را روی دیوار پشتی قرار دهید
  • پالت را از بین ببرید
  • واحد گردش را از منبع تغذیه جدا کنید، آن را بیرون بکشید، آن را جدا کنید.
  • داخل آن را تمیز کنید، تمام اشیاء خارجی را بردارید.
  • همه چیز را جمع کنید و در جای خود قرار دهید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین ظرفشویی هات پوینت

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *