مقالات, تعمیرات ماشین ظرفشویی

تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی

تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی -تعمیر ماشین ظرفشویی در کرج - ملارد - فردیس - (تعمیرات سرویس) : 02636627316–02636627941

تعمیر ماشین ظرفشویی خراب موجود در خانه می تواند از جمله  اشکالاتی باشد که اکثر خانواده ها با آن سروکار دارند.یکی از مدل های پرفروش و معتبر لوازم خانگی که می توان از آن اسم برد، برند ال جی می باشد. این برند در کنار کیفیت بالای آن امکان دارد با گذر زمان همانند سایر برندها دچار اشکال و خرابی شود. اگر در هدف رفع اشکال آن باشید و ماشین ظرف شویی خود را به دست فردی غیرمتخصص و کم تجربه بسپارید،مسلما توانایی تعمیر آن به شکلی اصولی را نخواهد داشت. تعمیرات سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر دستگاه ماشین ظرفشویی ال جی در کرج دارای سابقه ای درخشان و فعالیت چندین ساله در این زمینه می باشد. ما در این مطلب به مبحث تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی میپردازیم. برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

چرا نمایندگی ماشین ظرفشویی ال جی تعمیرات سرویس؟

ارائه خدمات توسط شرکت تعمیرات بعنوان نمایندگی ماشین ظرفشویی ال جی در کرج به صورت ۲۴ ساعته و در کل روزهای هفته صورت می گیرد.

تعمیرات سروس به فعالیت در رابطه با ارائه خدمات پس از فروش ال جی در کرج پرداخته و خدمات زیادی را به مشتریان خود عرضه می دارد.

شایان ذکر است که عوامل زیادی چون نصب نادرست،وارد شدن ضربه، تعمیرات اشتباه به وسیله فرد غیر متخصص، بروز نوسانات الکتریکی و … می تواند سبب بروز اشکال در ماشین ظرفشویی ال جی شود. البته بسیاری از مشکلات به وجود آمده به راحتی توسط خود شما قابل حل شدن است.

در اکثر موارد به منظور حل اشکالات و ایرادات ماشین،باید به نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی در کرج ( تعمیرات سرویس) رجوع کنید. زیرا که تنها یک تعمیرکار با تجربه و متخصص، توانایی تعمیر آن به صورت تخصصی و پیچیده بودن اجزا دستگاه را دارد.

به همین خاطر، باید دستگاه ماشین ظرفشویی را با خیالی راحت به چنین فردی بسپارید. شاید در فکر این موضوع باشید که به کدام یک از نمایندگی های تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی در کرج می توانید اعتماد کنید، ما می توانیم شما را در این رابطه راهنمایی  کنیم و به شما تعمیرات سرویس را پیشنهاد می کنیم.

مشکلات شایع مشاهده شده در نمایندگی تعمیر ظرفشویی ال جی در کرج

در این بخش از مقاله، هدف این است متداول ترین اشکالاتی را که معمولاً در نمایندگی ظرفشویی تعمیرات سرویس مشاهده می کنیم و با آنها درگیری داریم را توضیح دهیم.

  • روشن نشدن ماشین ظرفشویی ال جی

اولین کاری که باید در صورت مشاهده این اشکال برای ظرفشویی خود لازم است انجام دهید این است که به کمک فازمتر اطمینان حاصل کنید جریان الکتریکی برقرار می باشد.

بعد از آن، به ارزیابی جعبه تقسیم و فیوزها بپردازید. علاوه بر موارد گفته شده، اقدام به برسی کردن قفل درب دستگاه کنید، زیرا امکان دارد بسته نشدن درب به صورت کامل،علتی بر روشن نشدن دستگاه ماشین ظرفشویی باشد.

در انتها نیز به ارزیابی تایمر و برد کنترل الکترونیکی دستگاه بپردازید. در صورت برطرف نشدن اشکال،لازم است با یک تعمیرکار متخصص و مجرب تماس گرفته تا آن را از لحاظ فنی ارزیابی کند.

  • تولید صدای بلند ماشین ظرفشویی ال جی

از دیگر اشکالاتی که به طور مکرر در نمایندگی تعمیر دستگاه ماشین ظرفشویی ال جی در کرج مشاهده می شود، ایجاد سر و صدای بلند ماشین ظرفشویی می باشد.

مختل شدن عملکرد پمپ دستگاه در ایجاد این مشکل می تواند سهیم باشد. در صورت قرار دادن ظروف به شکلی نادرست در ماشین، احتمال برخورد آبپاش به ظروف یا سبدها وجود دارد و در نهایت سبب ایجاد سر و صدا می شود.

اگر اشکال از این قسمت نیز نباشد،امکان دارد به علت اختلال ایجاد شده در اسپری کننده ها یا بازوهای آبپاش داخل دستگاه ماشین ظرف شویی باشد که نیاز به تعمیر یا تعویض می باشد.

  • بوی نامطبوع ماشین ظرفشویی ال جی

بوی بد ماشین ظرفشویی نیز از جمله اشکالاتی می باشد که امکان دارد به وجود آید و در صورت حل نشدن آن، هر روز این بوی نامطبوع افزایش یافته. امکان دارد مواد غذایی باقیمانده باعث بسته شدن فیلتر تخلیه ماشین ظرفشویی شود.

  • نشتی آب ماشین ظرفشویی ال جی

از دیگر مشکلات شایع که اکثرا با آن مواجه می شوید، نشتی آب دستگاه ماشین ظرفشویی است. فرسوده شدن و خراب شدن بست و واشر لاستیکی درب می تواند علت بروز این اشکال باشد.

یا شاید دلیل بروز چنین ایرادی، پاره شدن شلنگ تخلیه آب یا بسته شدن آن باشد. توصیه ما به شما در چنین مواردی، مراجعه به تعمیرکار ماهر و حاذق می باشد. از دیگر علت هایی که می تواند باعث بروز این ایراد شود مختل شدن عملکرد پمپ ماشین ظرفشویی یا ترک خوردگی بست آن است.

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی تعمیرات سرویس، قادر به عیب جویی و تعمیر دستگاه شما در کمترین زمان ممکن و به شکلی کاملاً حرفه ای می باشد و در این زمینه از نیروهای ماهر و کاربلد به همراه تجهیزات و ابزار پیشرفته کمک می گیرند.

خطا های متداول در تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی در کرج

  • نمایش خطا  IE:

آبگیری نشدن دستگاه ماشین ظرفشویی دلیل نمایش این کد ارور می باشد.

  • نمایش خطا  OE:

تخلیه نشدن آب.

  • نمایش خطا  LE:

خراب بودن  موتور به علت آسیب دیدگی سیم کشی.

  • نمایش خطا FE:

مشکل آبگیری خیلی زیاد از حد ماشین علت به وجود آمدن این کد خطاست.

  • نمایش خطا  TE:

ارور هیتر به خاطر مشکل در المنت ظرفشویی.

  • نمایش خطا  AE:

نشت کردن آب به علت وجود اشکال پمپ تخلیه یا آسیب دیدن لوله های خروجی دستگاه ماشین ظرفشویی دلیل بروز  این کد خطا است.

  • نمایش خطا NE:

میکروسوئیچ درب دستگاه ماشین ظرفشویی اشکال دارد و درب ماشین به خوبی بسته نمیشود.

  • نمایش خطا  PF:

قطعی جریان برق  دلیل نمایش این  خطا است.

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *