مقالات, تعمیرات ماشین ظرفشویی

تعمیر ماشین ظرفشویی ایکس ویژن

تعمیر ماشین ظرفشویی ایکس ویژن- تعمیر ماشین ظرفشویی در کرج - ملارد - مارلیک - فردیس - (تعمیرات سرویس) : 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر ماشین ظرفشویی ایکس ویژن میپردازیم. برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

۱۲ علت اصلی مشتریان برای تعمیر ماشین ظرفشویی ایکس ویژن:

  1. عدم روشن شدن ماشین ظرفشویی و یا صفحه نمایشگر
  2. ماشین ظزفشویی طبق برنامه از پیش تعیین شده جلو نرفته و در یکی از مراحل گیر می کند.
  3. عدم تخلیه آب بعد از شستشو
  4. تمیز نشدن ظرف ها پس از شستشو
  5. ایراد داشتن و یا کار نکردن درست تایمر ماشین ظرفشویی
  6. عدم بسته شدن درب ماشین ظرفشویی
  7. ریختن آب از جلوی درب و خرابی لاستیک اطراف درب
  8. درب ماشین ظرفشویی باز نمی شود.
  9. ریختن آب از کف ماشین ظرفشویی
  10. عدم وارد شدن آب به درون ماشین ظرفشویی
  11. گرم نشدن آب به اندازه کافی
  12. دیدن پیام ارور و یا ایجاد خطا

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین ظرفشویی برفاب

توضیحات ماشین ظرفشویی ایکس ویژن 

ماشین ظرفشویی ایکس ویژن از محبوب‌ ترین مارک های شناخته شده در بازار ماشین ظرفشویی است که با انواع مدل های گوناگون و کارایی‌ های مختلف در اختیار مشتریان گرامی قرار داده شده است. با وجود اینکه این برند کیفیت بالایی دارد، دستگاه‌ های این برند مانند بقیه برندها امکان دارد به مشکلاتی دچار شوند که باعث شوند شما دچار سردرگمی و کلافگی شوید.

اگر هر نوع مشکلی در دستگاه وجود داشت می‌توانید با تعمیرکاران تعمیرات سرویس تماس حاصل نمائید و مشکل پیش آمده را با کارشناسان باتجربه در میان بگذارید. همینطور اگر به حضور تکنسین در محل نیاز بود نیز، با ما تماس بگیرید.

بررسی ایرادات ماشین ظرفشویی ایکس ویژن و برطرف کردن آن در تعمیرات سرویس

شستشوی اشتباه ظروف

در زمان روشن کردن ماشین ظرفشویی از نشان داده نشدن کدهای ارور بر روی صفحه ی نمایش دستگاه اطمینان حاصل کنید. یادتان باشد که بیشتر از اندازه مجاز ظرف در دستگاه خود قرار نداده و همینطور چینش ظروف را حتما به صورت اصولی انجام دهید. ظروف را قبل از گذاشتن در ماشین ظرفشویی حتما تمیز نموده و باقیمانده‌های مواد غذایی را از آن ها جدا کرده و دور بریزید. نکته مهم این می باشد که حتما از مواد شوینده مناسب جهت شستن ظروف استفاده نمائید. چنانچه بعد از رعایت همه ی این موارد، هنوز هم مشکل داشتید، فورا با تعمیرکاران تعمیرات سرویس تماس حاصل نمائید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین ظرفشویی شارپ

لک شدن ظرف ها بعد از انجام شستشوی آن ها

سنگین بودن آب خانه از مهم‌ترین علت های لک شدن ظرف ها بعد از شستشو می باشد. برای برطرف کردن این ایراد می‌توانید برای نصب تسویه‌ کننده با تکنسین های تعمیرات سرویس تماس حاصل فرمایید.

آلودگی بیشتر از اندازه داخل ماشین ظرفشویی هم می تواند علت دیگری برای لک شدن ظروف باشد. برای برطرف کردن این ایراد نیاز است داخل ماشین در فاصله های مرتب نظافت شود. استفاده کردن از مواد شوینده غیر استاندارد هم می‌تواند سبب به وجود آمدن لک روی ظروف شود. برای مطمئن شدن از مناسب بودن شوینده، می‌توانید با تعمیرکاران تعمیرات سرویس تماس بگیرید. همینطور اگر مشکل شما برطرف نشد، می‌توانید باز هم از تکنسین های با تجربه تعمیرات سرویس کمک بگیرید.

نشت کردن آب در ماشین ظرفشویی

در صورت دیدن هرنوع نشتی آب از دستگاه اول باید از سلامت درب و درزگیر درب اطمینان حاصل کنید. لوله‌ های آب ورودی و خروجی را بررسی نمائید تا از شل یا سوراخ نشدن آنها مطمئن شوید. چنانچه لوله‌ ها ایرادی دارند می‌توانید سریعا با تعمیرکاران تعمیرات سرویس تماس حاصل نمائید. سوئیچ شناور را چک کنید که بر اثر باقیمانده مواد غذایی، در موقعیت پایینی گیر نکرده باشد. چون این مورد سبب پر شدن بیشتر از اندازه دستگاه و نشت کردن آب می شود. اگر سوئیچ شناور خراب شده در سریعترین زمان ممکن با تکنسین های تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

بوی بد درون ماشین ظرفشویی وجود دارد

از اصلی‌ ترین علت های وجود بوی بد در درون ماشین ظرفشویی می‌توانیم به باقی ماندن پسماندهای غذایی داخل ماشین اشاره کنیم. این پسماندها با قرار داشتن در فضای مرطوب و تاریک دستگاه به فساد دچار شده و بوی بدی تولید می نمایند. در نتیجه نیاز می باشد همواره از نظافت داخل ماشین ظرفشویی خودتان مطمئن باشید. اگر ایراد رفع نشد با تعمیرکاران تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین ظرفشویی هانسا

نکته های حائز اهمیت در استفاده کردن و نگهداری از ماشین ظرفشویی

برای بهره گیری بهتر از ماشین ظرفشویی و بالا رفتن عمر و کارایی دستگاه رعایت موارد زیر پیشنهاد شده است:

  • دستگاه را بیشتر از میزان ظرفیت آن پر نکنید.
  • بر اساس مقدار کثیفی ظرف ها برنامه شستشو دادن مناسب را انتخاب نمائید.
  • شوینده های اصل و دارای استاندارد بالا و متناسب با مدل دستگاه خودتان را مورد استفاده قرار دهید.
  • نمک های مناسب و اورجینال را برای ماشین ظرفشویی مورد استفاده قرار دهید.
  • فیلتر دستگاه را به صورت منظم تمیز نمائید.
  • اگر لاستیک پوسیده یا خراب شده بود و چفت درب دچار ایراد شده بود با تعمیرکاران تعمیرات سرویس برای تعویض آن تماس بگیرید.
  • هرنوع نشتی در ماشین ظرفشویی را جدی گرفته و پشت گوش نیندازید.
  • تا جایی که ممکن است ته مانده های غذا را از ظروف تمیز نمائید تا از گرفتگی پمپ و یا سایر شیلنگ های دستگاه پیشگیری کنید.

هزینه های تعمیرات ماشین ظرفشویی ایکس ویژن

در صورتی که می خواهید از هزینه های تعمیرات ماشین ظرفشویی ایکس ویژن آگاه باشید. باید با تکنسین های تعمیرات سرویس تماس بگیرید. مقدار هزینه بر اثر عوامل گوناگونی مانند مدت زمانی که تکنسین برای تعمیر صرف می کند متغیر است. در صورتی که میزان صدمه عمیق باشد و تعمیرکار مربوطه نتواند در زمان کم تعمیر ماشین ظرفشویی ایکس ویژن را انجام دهد هزینه ها افزایش خواهد یافت.

نتیجه‌ گیری و برطرف کردن ایراد ماشین ظرفشویی ایکس ویژن

در این مطلب به بررسی ایرادات ماشین ظرفشویی ایکس ویژن پرداختیم و راهکارهایی برای برطرف کردن ایراد ارائه دادیم. گاهی ایرادات ماشین ظرفشویی فنی و پیچیده میباشند و برای برطرف کردن آن‌ها به حضور تعمیرکار احتیاج می باشد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع ماشین ظرفشویی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *