مقالات, تعمیرات ماشین ظرفشویی

تعمیر ماشین ظرفشویی بوش

تعمیر ماشین ظرفشویی بوش - تعمیر ماشین ظرفشویی در کرج - ملارد - فردیس - (تعمیرات سرویس) : 02636627316–02636627941

برای دریافت خدمات تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش در منزل و محل در انواع مدل های ظرفشویی بوش با شرکت تعمیرات سرویس کرج تماس حاصل نمایید. نمایندگی تعمیرات سرویس کرج با داشتن گروهی از کارشناسان دوره دیده و ماهر توانسته خدمات بسیار با کیفیتی را در قسمت تعمیرات و سرویس هر گونه ماشین ظرفشویی به شما عزیزان ارائه نماید. بنابراین شما در صورت مشاهده هرگونه ایراد ماشین ظرفشویی خود با هر برند و مدلی می توانید با نمایندگی تعمیرات سرویس کرج تماس بگیرید تا حرفه ای ترین تعمیرکار را به محل مورد نظر شما اعزام نماییم. ما در این مطلب به مبحث تعمیر ماشین ظرفشویی بوش میپردازیم. برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

مشکلات متداول ماشین ظرفشویی

چرا ماشین ظرفشویی روشن نمیشود؟

اگر دستگاه شما روشن نمیشود، از وصل بودن ماشین ظرفشویی و سالم بودن پریز برق اطمینان پیدا کنید، اگر برق به ماشین ظرفشویی نرسیده باشد و هیچ یک از چراغ های روی صفحه نمایشگر کنترل روشن نشود، برق دستگاه قطع شده است، بررسی کنید که فیوز ساختمان نپریده باشد و یکبار فیوز را خاموش و دوباره روشن کنید.

اگر پنل ماشین ظرفشویی روشن میشود ولی دستگاه کار نمیکند ممکن است درب ماشین ظرفشویی به خوبی بسته نشده باشد و باز باشد، ایراد و اختلال در تایمر یا کلیدها از دیگر علل روشن نشدن ماشین ظرفشویی هستند که توصیه می شود توسط تعمیرکاران ارزیابی و تعمیر شوند.

علت این که آب ماشین ظرفشویی تخلیه نمی شود؟

تجمع مقدار کمی آب تمیز در دیگ ماشین ظرفشویی قضیه چندان مهمی نمی باشد و طبیعی است، اگر مقدار زیادی آب در دیگ دستگاهتان وجود داشته باشد لازم است که شیلنگ تخلیه را بررسی کنید تا مسدود نشده باشد، اختلال در پمپ یا انسداد مسیر تخلیه آب از دیگر دلایل پر شدن آب در وان ماشین ظرفشویی میباشد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع ماشین های ظرفشویی

علت بی وقفه پر شدن آب ماشین ظرفشویی چیست؟

اگر جریان آبی که وارد ماشین ظرفشویی شما میشود به صورت خودکار قطع نمیشود، امکان دارد قطعه هایی همچون کلید شناور، شیر برقی یا تایمر مختل شده باشند و یا آسیب دیده اند.

برای ارزیابی و حل این اشکال سلامت کلید شناور را با استفاده از مولتی متر ارزیابی، برای سنجیدن درجه اهم متر را روی Rx100 تنظیم کنید و به دو طرف میلهٔ کلید شناور وصل کنید، زمانی که علامت بی نهایت روی اهم متر نمایان شود لازم است که کلید شناور عوض شود، اگر چه که در این زمینه تخصص های کافی ندارید،عوض کردن کلید شناور را به تکنسین های ماهر ما بسپارید.

چرا ماشین ظرفشویی کامل پُر نمیشود؟

اگر دستگاه شما روشن میشود اما آب مورد نیاز و به اندازه دستگاه تأمین نمیشود امکان دارد آب ماشین ظرفشویی به دلیل ایرادی تخلیه میشود و یا سیستم تأمین آب ماشین ظرفشویی دچار مشکل و اختلال شده است، در وهله اول از متصل بودن آب ماشین مطمئن باشید، با چرخاندن دریچهٔ تأمین کننده  آب گرم به سمت خلاف جهت عقربه ساعت درب دریچه باز میشود.

برای ارزیابی کارکرد درست شناور ماشین ظرفشویی برق دستگاه را قطع نموده و شناور ماشین را پیدا کنید، شناور کاملا سالم باید مانند فنر به راحتی کار کند و بالا و پایین بپرد، کناره های قسمت شناور را به صورت کامل تمیز کنید و آن را بشویید و در جای خود قرار دهید.

توصیه می شود در صورتی که مهارت لازم در رابطه با شناسایی قطعه های ماشین ظرفشویی را ندارید،حل این ایراد را به کارشناسان ماهر متخصص ما بسپارید.

کارشناسان شرکت تعمیرات سرویس به تعمیر کدام قطعات ماشین ظرفشویی میپردازد؟

  1. تعمیر تایمر ماشین ظرفشویی
  2. تعمیر المنت هیتر ماشین ظرفشویی
  3. تعمیر پمپ تخلیه
  4. تعمیر موتور شستشوی ماشین ظرفشویی
  5. تعمیر مشکلات بازوهای آب پاش
  6. تعمیر و تعویض هیدرواستات ماشین ظرفشویی
  7. عوض کردن قفل درب دستگاه و سوئیچ آن
  8. تعویض نوار پلاستیکی دور درب ماشین ظرفشویی
  9. تعویض کلید شناور
  10. تعویض فیلتر ماشین ظرفشویی

تعویض قطعات در مرکز تعمیرات سرویس

تعمیر قطعات اولویت کارشناسان تعمیرات سرویس میباشد، در صورتی که قطعه ای غیرقابل تعمیر کردن باشد و تعمیرکاران مرکز با رضایت مشتریان اقدام به عوض کردن آن قطعه میکنند،کلیه قطعاتی که در این مرکز استفاده میشوند اورجینال و اصل هستند.

کدهای ارور برندهای مختلف ماشین ظرفشویی

امروزه ماشین های ظرفشویی به گونه ای تولید میشوند که با نمایش دادن دیجیتال خطا بر روی صفحه نمایشگر میتوانید از وضعیت و ایرادات دستگاه آگاه شوید.

خطاهای ماشین ظرفشویی بوش

  • خطا 2H ماشین ظرفشویی بوش: این کد، کد ارور نیست و نشان دهندهٔ مقدار زمان باقی مانده برای چرخه شستشو دستگاه است.
  • خطا CR ماشین ظرفشویی بوش: تکنسین ها از این کد در زمان سرویس برای ارزیابی عملکرد دستگاه استفاده میکنند،ماشین ظرفشویی را یکبار خاموش و روشن کنید تا رفع شود.
  • خطا nE ماشین ظرفشویی بوش: نمایش این خطا به علت مشکل در قسمتی از موتور که بازوهای آبپاش را کنترل می کند است.
  • خطا tE ماشین ظرفشویی بوش: این خطا در صورت اشکال و ایراد در ترمیستور و اختلال حرارتی نشان داده میشود.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *