مقالات, تعمیرات ماشین ظرفشویی

تعمیر ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک

تعمیر ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک - تعمیر ماشین ظرفشویی در کرج - ملارد - فردیس - (تعمیرات سرویس) : 02636627316–02636627941

خطاهای متفاوتی که زمان استارت برنامه شستشوی ماشین ظرفشویی با آن‌ها رو به رو می‌شویم احتمالا از بدترین اتفاقاتی است که در یک روز می‌تواند پیش بیاید. بعضی از این خطاها به راحتی رفع و بعضی دیگر جدی‌ترند و نیازمند چک کردن دقیق و یا حتی تعمیرات ماشین ظرفشویی هستند. آشنایی انواع خطاها کمک می‌کند تا در مواردی که ارور پیش آمده جدی و نیازمند چک کردن تخصصی است، بتوانیم اقدام مورد نیاز را انجام دهیم و مانع از آسیب بیشتر سیستم شویم. در این مطلب از لیستی از شایع ترین عددهای ارور ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک را به همراه راه حل های حل این ارور ها برایتان آماده کرده‌ایم. ما در این مطلب به مبحث تعمیر ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک میپردازیم. برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

معرفی عددهای خطای ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک

در لیست زیر شایع ترین ارورها و نحوه حل ارور ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک را می‌توانید ببینید و ارورها چک شده در تمامی برندها مشترک نبوده و در هر برند امکان دارد تنها با بعضی از این ارورها روبه رو شوید.

ارور Number + H

اگر با این خطای ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک زمان شروع عملکرد شستشو روبه رو شدید به این مفهوم است که ماشین ظرفشویی در زمان شروع با تاخیر (Delay Start mode) قرار دارد. این حالت، همان گونه که از اسمش پیداست، سیستم شروع فرآیند شستشو را  عقب می‌ اندازد که مقدار این تاخیر به برند ماشین ظرفشویی بستگی داشته و معمولا میان ۸ تا ۱۲ ساعت است.

  • نحوه حل کردن ارور Number + Hبرای حل کردن این خطا از عدد های ارور ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک در برندهای لمسی، گزینه Delay Start را لمس کرده و چند بار روی آن می زنیم تا ساعت نمایش داده شده روی LED خاموش شود. و در اغلب برندها لمس و نگه داشتن گزینه Start و یا Start/Reset به مدت 3 ثانیه هر تنظیماتی را، از جمله Delay Start، کنسل می‌کند.

ارور C1

  • نحوه حل کردن ارور C1جهت برطرف کردن ارور C1 حتما مجرای خروجی یا تخلیه را تمیز شود. برای این کار فیلتر تخلیه را خارج کرده و آن را با آب شستشو بدهید تا هر ماده‌ ای که درون آن گیر کرده کاملا بیرون بیاید. و بعد فیلتر را با آب و صابون شسته و خشک کنید و دوباره در جای خود قرار بدهید. شیلنگ پمپ را عوض کرده و یا آن را جابجا کنید، سپس گزینه تخلیه را مجدد فعال کرده تا این مجرا تمیز شود. اگر با انجام این کارها همچنان ایراد حل نشد لازم به تعمیر ماشین ظرفشویی دارید.

ارور C2

  • نحوه برطرف کردن ارور C2خوشبختانه اگر با چنین اروری روبه رو شدید می‌توانید به سادگی و با فشار یک دکمه آن را رفع کنید و نیازی به تعمیر کردن ماشین ظرفشویی و یا تمیز کردن آن نداریم. برای برطرف کردن این ارور دکمه Reset را فشار دهید تا صدای بوق متوقف شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع ماشین های ظرفشویی

ارور C3

روبه رو شدن با خطا C3 از عددهای ارور ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک به این مفهوم است که تخلیه آب ماشین ظرفشویی انجام نمی‌شود.

  • نحوه برطرف کردن ارور C3برای برطرف کردن این ارور برق سیستم را برای 30 ثانیه قطع کنید و سپس از آن ماشین ظرفشویی را Reset کنید. این ایراد امکان دارد علت متفاوتی داشته باشد، پس در صورت حل نشدن آن بهتر است جهت تعمیر ماشین ظرفشویی اقدام کنیم. هرگز تعمیرات سیستم خود را به تعمیرکاران نابلد نسپارید چون امکان دارد با اقدام نادرست آن ها آسیب زیادی به سیستم وارد شود و مجبور شوید آن را عوض کنید.

ارور C4

اگر با ارور C4 در ماشین ظرفشویی روبه رو شدید به این مفهوم است که بعد از قطع برق، ماشین ظرفشویی شما 2 بار پر می‌شود که علت آن گیر کردن و یا ایراد داشتن سوئیچ شناور است.

  • نحوه برطرف کردن ارور C4جهت حل ارور ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک، گزینه Start و بعد cancel/reset را بزنید. روی بدنه (درپوش) شناور ضربه زده و شناور را از حالت گیر کردن خارج کرده. درپوش شناور قطعه‌ ای پلاستیکی است که در قسمت جلو سمت چپ و پایین ماشین ظرفشویی قرار دارد و شکلی شبیه به یک فنجان برعکس دارد. محل تخلیه، که در قسمت پشت ماشین ظرفشویی قرار گرفته است، را نیز بررسی کنید.

ارور c5

ارور C5 از دیگر عدد های ارور ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک است که نشان می‌دهد مدت تخلیه ماشین ظرفشویی شما بسیار کم است.

  • نحوه برطرف کردن ارور C5زمانی که با این ارور روبه رو شدید اول اطمینان پیدا کنید که منبع آب وصل است و دوباره همان چرخه قبلی را امتحان کنید. برای برطرف کردن ارور می‌توانید روی کاور شناور ضربه زده و تا در صورت گیر کردن، از این حالت خارج شده و ایراد را حل کنید.

ارور C6

خطای ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک C6 زمانی رخ می‌دهد که دمای آب جهت شستشو بسیار اندک باشد؛ دمای آبی که وارد ماشین ظرفشویی می‌شود باید در کمترین حالت بیش از 40 درجه باشد.

  • برای برطرف کردن ارور C6برای برطرف کردن این ارور ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک، قبلا شروع کار ماشین، شیر آب سرد را حتما ببندید تا جلوی ورود آب سرد به ماشین را بگیرد، و دمای آبگرم‌کن را تنظیم کنید و زمان استفاده از ماشین ظرفشویی از سیستم دیگری استفاده نکنید. از برنامه‌ های موجود برای بیشتر شدن زمان شستشوی ظروف و در نهایت بالاتر رفتن مقدار حرارت آب استفاده کنید.

ارور C7

زمانی که مدار حسگر درجه آب غیر فعال شده باشد با ارور C7 رو به رو خواهید شد.

  • نحوه برطرف کردن ارورC7برای حل کردن این خطا ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک، برق دستگاه را به مدت ۳۰ ثانیه قطع کنید و بعد سیستم را ریست کرده. در صورت حل نشدن ایراد نیاز به تعمیر ماشین ظرفشویی دارید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین ظرفشویی امرسان

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *