مقالات, تعمیرات ماشین ظرفشویی

تعمیر ماشین ظرفشویی سونیا

تعمیر ماشین ظرفشویی سونیا - تعمیر ماشین ظرفشویی در کرج - ملارد - فردیس - (تعمیرات سرویس) : 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر ماشین ظرفشویی سونیا میپردازیم. برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیر ماشین ظرفشویی سونیا

در ادامه موردهایی را که ممکن است دلیل آب گیری نکردن ماشین ظرفشویی سونیا باشند را توضیح داده ایم و روش هایی را برای هر کدام توضیح خواهیم داد. توجه نمایید که تعمیرکاران مجاز ظرفشویی سونیا که مهارت های خاصی را دارند می توانند در تعمیرات هرچه بهتر ماشین ظرفشویی به شما کمک نماید.

صافیها و شیلنگهای تأمین آب ماشین ظرفشویی سونیا:

 ماشین ظرفشویی سونیا از طریق شیلنگ های لاستیکی که جهت تأمین آب ماشین ظرفشویی به شیر آب شهری وصل شده اند، آبگیری را انجام می دهند. بعضی اوقات حتی طول این شیلنگ ها به 2 تا 3 متر نیز رسیده اند.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین ظرفشویی امرسان

سوئیچ روی آب یا سوئیچ فشار ماشین ظرفشویی سونیا:

سوئیچ روی آب ماشین ظرفشویی که یک سوئیچ فشاری نامیده می شود، ولتاژ برق ورودی به شیر برقی را کنترل خواهد کرد. در کل جریان از تایمر یا برد الکترونیکی به سوئیچ فشار و از این قطعه به شیر برقی متصل شده است.

در زمانی که سوئیچ سطح آب ایراداتی پیدا کند، امکان دارد پیش از رسیدن آب به اندازه مناسب جریان را از شیر برقی قطع کند و یا از همان اول این کار را انجام می دهد که در این حالت باید عوض شود. بررسی سلامت سوئیچ تبه وسیله ی مولتی متر امکان دارد که اینکار تخصصی خواهد بود و به همین دلیل باید به وسیله ی تعمیرکار ماهر و حرفه ای انجام شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین ظرفشویی هیوندای

سلکتور، تایمر یا برد الکترونیکی ماشین ظرفشویی سونیا:

تایمر مکانیکی در برندهای قدیمی تر ظرفشویی سونیا استفاده می کنند و در مدل های تازه تر به جای این قطعه از برد الکترونیکی استفاده می کنند. تایمر یا برد کارایی هدایت کردن جریان الکتریکی به قطعه های مختلف مانند شیر برقی را بر عهده دارد که در زمان مرحله آب گیری دوره شستشو این کار را انجام می دهد.

اگر ایرادی در تایمر یا برد ظرفشویی سونیا دیده شود امکان دارد ولتاژ لازم جهت عملکرد شیر برقی به آن نرسد و آب گیری انجام نمی شود که راهکار موجود در این زمان تعویض تایمر یا برد می باشد. برای تست تایمر باید در زمان مرحله آبگیری، ولتاژ کنتاکت های تایمر یا پایانه های الکتریکی برد اندازه گیری بشود.

این اندازه گیری به علت خطر برق گرفتگی باید به وسیله ی تعمیرکار مجاز و حرفه ای انجام بشود.

فشار آب:

شیر برقی ظرفشویی سونیا جهت عملکرد درست خود به حداقل فشار آبی در حدود 20 psi نیاز خواهد داشت. به همین دلیل پایین بودن فشار آب آشپزخانه در بعضی موارد مانند خانه های آپارتمانی می تواند مشکل ساز شود و دلیل نیامدن آب درون ظرفشویی سونیا شما باشد.

انسداد فیلتر پمپ تعمیر ماشین ظرفشویی سونیا:

برای تخلیه آب ظرفشویی سونیا یک پمپ تخلیه آب ساخته می شود که در زمان های متفاوت انجام یک برنامه آب داخل ماشین ظرفشویی سونیا را تخلیه خواهد کرد، جهت جلوگیری از آسیب به پمپ و نظافت ماشین ظرفشویی سونیا یک فیلتر قبل از پمپ نصب می شود تا رسوبات و اجرام متفاوت قبل از رسیدن به پمپ و آسیب رساندن به آن متوقف شوند.

اگر این فیلتر به وسیله ی مواردی انسداد یابد دیگر پمپ ظرفشویی سونیا توانایی تخلیه آب را نخواهد داشت و باید فیلتر را باز نموده و آن را کاملا تمیز نمایید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین ظرفشویی امرسان

انسداد شیلنگ تخلیه ظرفشویی سونیا:

شیلنگ تخلیه به طور معمول به راه تخلیه فاضلاب پشت ظرفشویی سونیا و یا سیفون زیر سینک ظرفشویی نصب می شود انسداد در مسیر فاضلاب از تخلیه آب ماشین لباسشویی جلوگیری نماید.

خراب شدن پمپ تخلیه آب لباسشویی ظرفشویی سونیا:

همانطور که توضیح می دهیم پمپ تخلیه، وظیفه تخلیه آب ظرفشویی سونیا را خواهد داشت. در بعضی اوقات دیده ایم که اشیاء و رسوبات از فیلتر آب تخلیه رد می شوند و به پمپ می رسند و باعث شکسته شدن پره های پمپ و آسیب بسیار مهمی به پمپ تخلیه وارد می شود و یا خود پمپ بر اثر کارکرد بالا و فرسوده شدن از کار افتاده اگر همچین موردهایی به وجود بیاید ظرفشویی تخلیه نمی شود در هنگامی که این اتفاق می افتد تنها باید پمپ تخلیه تعویض نمایید که توسط سرویس کار تعمیرات سرویس انجام می شود.

خراب شدن برد یا تایمر ظرفشویی سونیا:

برد یا تایمر ظرفشویی سونیا به عنوان مغز و فرمانده اصلی ظرفشویی می باشد و دستور آغاز و قطع هر کدام از قطعات را در زمان معینی صادر می کنند از کار افتادن برد یا تایمر باعث اختلال در کارکرد ماشین ظرفشویی ، تخلیه نکردن آب و … می شود. که ایراد داشتن برد و تایمر باید به وسیله ی تعمیرکار مجاز ظرفشویی سونیا  تعمیرات سرویس تست و بررسی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع ماشین های ظرفشویی

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *