مقالات, تعمیرات ماشین ظرفشویی

تعمیر ماشین ظرفشویی مای تگ

تعمیر ماشین ظرفشویی مای تگ - تعمیر ماشین ظرفشویی در کرج - ملارد - فردیس - (تعمیرات سرویس) : 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر ماشین ظرفشویی مای تگ میپردازیم. برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیر رایج ماشین ظرفشویی مای تگ

برخی از مشکلات رایج ماشین ظرفشویی مای تگ وجود دارد. می توانید با این راهنما عیب یابی ماشین ظرفشویی مای تگ را امتحان کنید زیرا برخی از مشکلات به راحتی قابل حل هستند. راهنمای عیب یابی ماشین ظرفشویی مای تگ ما مشکلات رایج، نکات حل را توضیح می دهد و نحوه خواندن کدهای خطا را به شما نشان می دهد.

عیب یابی ماشین ظرفشویی مای تگ

چند مشکل رایج و راهنمایی برای حل آنها را بررسی کنید.

نشتی ماشین ظرفشویی

رفع این مشکل ممکن است ساده باشد، با تغییر مواد شوینده، بارگیری متفاوت یا با تعویض درب امتحان کنید. مراحل زیر را در مورد نحوه تعمیر ماشین ظرفشویی نشتی امتحان کنید.

از شوینده صحیح استفاده کنید

شما باید فقط برای ماشین ظرفشویی های اتوماتیک مشخص شده استفاده کنید. به طور خاص، شوینده های درجه یک در تمیز کردن ظروف شما مؤثرتر از مارک های ارزان قیمت خواهند بود. نحوه نگه داشتن صابون ظرفشویی معمولی در سینک ظرفشویی برای شستن دستی ممکن است باعث ایجاد کف بیش از حد شود که نه تنها باعث سرریز شدن وان می شود بلکه به زمین نشت می کند. بنابراین، شما از صابون ظرفشویی در دستگاه خود استفاده نمی کنید.

علائم پیری را بررسی کنید

ممکن است نیاز به تعویض آب بند درب وجود داشته باشد. بنابراین، باید بررسی کنید که آیا مهر و موم در تماس کامل با دستگاه است یا خیر. علاوه بر این باید علائم فرسایش کف ماشین ظرفشویی مای تگ را بررسی کنید. در صورت مشاهده هرگونه ترک یا سوراخ، بهتر است ماشین ظرفشویی جدید را تعویض کنید.

مشکلات زهکشی

کاملاً طبیعی است که هنگام برداشتن فیلتر ماشین ظرفشویی یک اینچ آب ایستاده باشد. اگر بیش از یک اینچ آب در دستگاه خود می بینید، در نظر بگیرید که ممکن است گرفتگی داشته باشد. بنابراین، شما باید آن گرفتگی را بردارید. برای بر طرف کردن مشکل آن مرحله های زیر را دنبال کنید.

شما باید محل فیلتر پایین ماشین ظرفشویی مای تگ را پیدا کنید. که ممکن است توسط یک قفس یا منقل پوشانده شود.

هنگامی که فیلتر را پیدا کردید، آن را بردارید. می توانید آن را با دست یا با پیچ گوشتی بردارید. فیلتر آب خود را یک ربع در خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید و برای برداشتن آن سریع آن را بکشید. همچنین دستورالعمل های ویژه مدل خود را بررسی کنید.

حالا فیلتر خود را بشویید. اگر فیلتر زیر شیر آب را بشویید، می تواند به شما در از بین بردن زباله ها و بیشتر خاک ها کمک کند. می توانید آن را برای چند دقیقه در آب گرم خیس کنید، زمانی که ذرات غذا به راحتی پاک نمی شوند. اطمینان حاصل کنید که در هنگام تمیز کردن فیلتر از هیچ پد شستشو یا برس سیمی استفاده نکنید.

اگر همچنان با مشکل زهکشی مواجه هستید، فیلتر را تعویض کنید.

ماشین ظرفشویی ظرف را به خوبی تمیز نمی کند

اگر ظروف شما بدون تمیز کردن مناسب می آیند، مطمئن شوید که مقدار مناسبی از مواد شوینده استفاده نمی کنید. بنابراین، سعی کنید کمک آبکشی را اضافه کنید یا الگوی بارگیری ظروف را تغییر دهید.

ظروف رگه دار هستند

اگر ظروف شما رگه است، قطعاً مشکلی برای دستگاه شما وجود ندارد. به دلیل سختی آب می توانید ظروف خود را اینگونه تهیه کنید. پس بهتر است از مواد شوینده مناسب با سختی آب استفاده کنید. توصیه شده را بخرید و از آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع ماشین های ظرفشویی

علائم سیاه یا خاکستری روی ظروف شما

نحوه قرار دادن ظروف را در دستگاه پیدا کنید. ظروف آلومینیومی و همچنین ظروف شیشه ای را در کنار ظروف قرار ندهید زیرا به یکدیگر ساییده می شوند. در نهایت باعث ایجاد خط و خش می شود.

علاوه بر موارد فوق، باید از مقدار مناسبی از مواد شوینده استفاده کنید. مقدار بیش از حد باعث می شود که باقی مانده روی ظروف شیشه ای و ظروف باقی بماند.

کدهای خطای ماشین ظرفشویی مای تگ

در اینجا، می توانید کدهای خطای رایج در ماشین ظرفشویی مای تگ خود را بیابید.

F0 – خطای برد کنترل.

باید برد کنترل را بررسی کنید زیرا مدار درب آن به نظر درست کار نمی کند.

F1 – خطای موتور – جریان موتور تغییر نمی کند.

سیم کشی به موتور را از روی برد کنترل چک کنید. همچنین موتور خراب را بررسی کنید.

F2 – نقص بخاری

هنگامی که یک خطا در بخاری رخ داده است. باید سیم کشی آن را از روی برد کنترل بررسی کنید. همچنین برای هر گونه آسیب به ترموستات با حد بالا باز نگاهی بیندازید.

F3 – حداکثر خطای جریان.

ممکن است با برق در ماشین ظرفشویی رخ دهد. قدرت می تواند بالاتر از حد معمول باشد. بخاری، موتور یا سیم کشی کوتاه دلایل این خطا هستند. گاهی اوقات، سنسور فعلی ممکن است ایجاد شود.

F4 – خطای مواد شوینده

به مدت 10 دوره هیچ ماده شوینده ای در شستشوی اصلی شناسایی نشده است. یا در شستشوی اصلی از مواد شوینده استفاده نمی کنید یا ممکن است در فنجان مواد شوینده خطایی وجود داشته باشد.

F5 – خطای کمک آبکشی

خطا در توزیع کمک آبکشی. اگر از سقوط به پایین نمی رود، می توانید بعد از تست عملکردی RS آن را ببینید.

F7 – خطای سنسور کدورت.

عملکرد صحیح سنسور فرآیند شستشو را بررسی کنید.

F8 – خطای بازوی شستشو

این خطای چرخش بازوی شستشو است. شما باید پمپ را برای بازوهای شستشوی معکوس صحیح و تراز سنسور بررسی کنید.

F9 – خطای ترمیستور

وقتی سنسور دمای بد خوانده شد، ممکن است این خطا را پیدا کنید.

1F0 – خطای سنسور بازوی واشر

این خطا با چرخش بازوی شستشو احساس شده است. پنج چرخه متوالی با وجود یک بازوی شستشو مسدود شده به پایان رسید. شما باید آهنربا در بازوهای شستشوی پشتی را در یک پمپ بررسی کنید. خوشه حسگر عملیاتی را بازرسی کنید.

1F2 – ترموستات حد بالا

هنگامی که دما 155 را تشخیص داد. و بخاری همچنان روشن است، این خطا نمایش داده می شود. بنابراین، عملکرد ترموستات حد بالا را بررسی کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *