مقالات, تعمیرات ماشین ظرفشویی

تعمیر ماشین ظرفشویی مجیک

تعمیر ماشین ظرفشویی مجیک - تعمیر ماشین ظرفشویی در کرج - ملارد - فردیس - (تعمیرات سرویس) : 02636627316–02636627941

شاید شما هم تا الان با خطای ماشین ظرفشویی مجیک، رو به رو شده باشید. در این زمان ها امکان دارد دستگاه دیگر نتواند فرآیند شستشو را ادامه دهد. همه ی خطاهای دیده شده، علت هایی در پی دارند. کلا ماشین ظرفشویی مانند لوازم برقی و خانگی دیگر، هر از گاهی معیوب می‌شود که اگر در رابطه با آن‌ها بینش و اطلاعات داشته باشید، به آسانی از پس آن مشکل بر خواهید آمد. ما در این مطلب به مبحث تعمیر ماشین ظرفشویی مجیک میپردازیم. برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

معمول ترین کد های خطا و ارور ظرفشویی مجیک

۱ . خطای E1 و dr ظرفشویی مجیک

این کد ارور ظرفشویی مجیک زمانی نمایش داده می‌شود که درب دستگاه بیشتر از ۱۰ دقیقه باز مانده باشد.

  • سیستم تشخیصی ظرفشویی با تشخیص بازماندن بیشتر از اندازه درب پیش بینی شده، این خطا را روی صفحه نمایشگر نمایش می‌دهد که اگر شما درب را ببندید، این خطا برطرف می‌شود.

۲ . خطای E2 ظرفشویی مجیک

این کد ارور ظرفشویی مجیک، به علت نرسیدن آب کافی به ظرفشویی به جهت شستشو ظروف است که اکثرا به پمپ دستگاه ارتباط دارد و با درست کردن آن به طور معمول عملکرد ظرفشویی به حالت قبلی برمی گردد.

  • اگر این اشکال برطرف نشد،چک کنید که آیا نشتی یا گرفتگی در سیستم آب رسانی ظرفشویی اتفاق افتاده است یا خیر و بعد، شلنگ‌های ورودی آب را برای هرحالت گرفتگی دریچه و صدمه و تاخوردگی بررسی کنید تا علت این مشکل را بیابید.
  • اگر خطای دستگاه از بین نرفت، احتمالا فیلتر مکش آب و یا شیر آب احتیاج به عوض کردن و یا برد دستگاه نیازبه چک کردن داشته باشد.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین ظرفشویی سونیا

۳ . خطای E3 ظرفشویی مجیک

این کد ارور دستگاه ظرفشویی مجیک ارور تخلیه است. و دستگاه ظرفشویی از پس تخلیه کامل آب برنمی آید.

  • این اشکال امکان دارد یک مشکل ساده مثل فیلتر دچار انسداد،مسدود شدن پمپ تخلیه یا شیلنگ باشد. اول باید فیلتر ها را چک کنید و سپس تمیز کنید.
  • بعد پمپ و شیلنگ را از نظر بودن هرگونه ضایعات و ذرات غذایی چک کنید. مقاوم بودن پمپ تخلیه را چک کنید تا در حالت استاندارد باشد و بعد محفظه فشار و لوله فشار ظرفشویی را کاملا تمیز کنید.
  • در برخی موارد اشکال از برد الکترونیک ظرفشویی است و بهتر است یک فرد متخصص آن را بررسی کند.

۴ . خطای F5 و E4 ظرفشویی مجیک

این کد ارور ظرفشویی مجیک، به علت سرد بودن آب در دستگاه اتفاق افتاده است. احتمال اول برای این کد ارور، خراب بودن المنت است. اگر المنت دستگاه دچار اشکال شده باشد، دستگاه ظرفشویی آب را گرم نمی‌کند و گرمای مناسب برای شستشو ظروف آماده نمی‌شود.

  • مقاومت المنت باید به وسیله اهم متر سنجیده شود. اگر المنت اشکالی نداشت، ترموستات سبب بروز این خطای دستگاه ظرفشویی مجیک شده. در این حالت خرابی این بخش، باید تعمیر یا تعویض بشود. در مواردی ممکن است که آشغال و یا گرفتگی مانع گرم شدن آب شود.
  • شاید هم اشکال از هیتر باشد به همین سبب همه ی این موارد را در ذهن داشته باشید و با دقت چک کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع ماشین های ظرفشویی

۵ . خطای E5 ظرفشویی مجیک

در صورتی که این کد ارور ظرفشویی مجیک نمایش داده شود، هیتر ماشین ظرفشویی اشکال داشته و بنابراین مقدار گرمای آب به طور صحیح تنظیم نشده.

  • اول بهتر است مقدار اهم المنت هیتر بررسی شود چون امکان سوختگی آن هست. بعد سنسور ماشین ظرفشویی باید چک شود و شاید اشکال از مدار برد ماشین باشد.

۶ . خطای E6 و E8 ظرفشویی مجیک

این کد ارور ماشین ظرفشویی مجیک، به علت صدمه دیدن موتور ماشین است که موجب می‌شود خاموش بماند و دستگاه کار نکند. ابتدا بهتر است پمپ جت دستگاه بررسی شود و سپس برد اصلی ظرفشویی چک شود. بهتر است اگر اطلاعات کافی ندارید، این کار را یک متخصص برایتان انجام دهد.

۷ . خطای E7 ظرفشویی مجیک

این کد ارور ظرفشویی مجیک به دلیل کار نکردن صحیح برد الکترونیک دستگاه است. هنگامی که برد الکترونیک ماشین کار نکند، نمی‌تواند به بخش های گوناگون ظرفشویی دستور دهد و عملکرد آن‌ها دچار اختلال می‌شود.

۸ . خطای  E10 ظرفشویی مجیک

اگر این کدهای خطا نمایش داده شوند، اول باید ارتباط میان دو بخش برد دستگاه و پنل چک شود چون امکان دارد عملکرد آن متوقف شده باشد. بعد نیاز است که سیم کشی ماشین ظرفشویی با دقت توسط یک متخصص چک شود. در انتها، در صورتی که اشکال ماشین برطرف نشد، نیاز است مدار چک شود.

۹ . خطای ts ظرفشویی مجیک

به علت اتصال کوتاه است که با چک کردن مقاومت و استاندارد بودن آن، اشکال از برد دستگاه است.

۱۰ . خطای TO ظرفشویی مجیک

به علت خرابی دستگاه است که با چک کردن آن و مدار برد ظرفشویی توسط متخصص، مشکل آن حل می‌شود.

۱۱ . خطای F1 ظرفشویی مجیک

درصورتی که این کد را روی صفحه نمایشگر دیدید، جریان به طور صحیح در ظرفشویی مجیک برقرار نیست و نیاز است مدارد دقیق چک شود تا هرگونه قطعی آن از بین برود.

۱۲ . خطای F2 ظرفشویی مجیک

یکی از بیشترین خطاهای دستگاه ظرفشویی مجیک، نرسیدن آب کافی به دستگاه است.

  • این خطا ظرفشویی مجیک امکان دارد دلایل  مختلفی داشته باشد. شاید اشکال آن از خطای هیدروستات باشد به همین سبب اول مقاومت پای‌های آن باید بررسی شود و بهتر است توسط یک فرد باتجربه انجام شود.
  • یک علت دیگر این است که جریان آب ورودی به دستگاه ظرفشویی اشکال داشته باشد و یا فلکه آب باز نباشد یا فیلتر برقی گرفتگی داشته باشد. شیر آب و فیلتر برقی را کاملا بررسی کنید.
  • شلنگ‌های آب دستگاه ماشین ظرفشویی مجیک را از نظر وجود داشتن هرگونه صدمه ،سوراخ شدن، گرفتگی، خمیدگی یا انسداد چک کنید تا اشکال آن را بیابید.

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *