مقالات, تعمیرات ماشین ظرفشویی

تعمیر ماشین ظرفشویی میله

تعمیر ماشین ظرفشویی میله - تعمیر ماشین ظرفشویی در کرج - ملارد - مارلیک - فردیس - اندیشه - (تعمیرات سرویس) : 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر ماشین ظرفشویی میله میپردازیم. برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیر کردن ماشین ظرفشویی میله

در حال حاضر حضور تکنولوژی بیشتر از قبل در خانه های ما ایرانی ها دیده می شود، و حضور آن بسیار پررنگ نیز می باشد، ممکن است بدون بعضی از آن ها زندگی برای ما سخت و طاقت فرسا شود، لوازم خانگی جزو چیزهایی می باشد که شدیدا با تکنولوژی روز در هم آمیخته و کمک زیادی به کارهای روزانه انسان ها میکند، یکی از این لوازم که با تکنولوژی و علم روز همراه می باشد ماشین های ظرفشویی می باشند، ماشین ظرفشویی ها نه تنها عمل شستشوی ظروف را برای ما انجام می دهند، بلکه در مصرف آب نیز صرفه جویی می نمایند، امروز تصمیم داریم در این مقاله بعضی از نکات در مورد تعمیر کردن ماشین ظرفشویی میله را بیان کنیم.

معنی واژه های روی ماشین ظرفشویی میله

در این قسمت از این مطلب برنامه های شستشوی ماشین ظرفشویی میله را از طریق معانی کلمات روی آن بررسی خواهیم کرد. اصطلاحات انگلیسی روی ماشین ظرفشویی میله را در ادامه بررسی می کنیم که معنی هر کدام چه می باشد.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین ظرفشویی اسنوا

Power روشن نمودن / خاموش نمودن دستگاه

Start شروع کار

Dry خشک کردن

Half Load نیمه ظرفیت

Program Select کلید انتخاب برنامه های شستشو در ماشین ظرفشویی میله

Child Lock قفل کودک جهت قفل نمودن کلیدهای ماشین ظرفشویی

Heavy شستشو دادن سنگین و با قدرت بالا

Eco اقتصادی، با محیط زیست سازگار بودن

Glass شیشه ای

Normal حالت عادی

Rapid با سرعت بالا

Rinse برای آبکشی نمودن ظرف ها

Display نمایشگر

روش صرفه جویی در انرژی در ماشین ظرفشویی میله

همواره تلاش کنید ماشین ظرفشویی را به صورت کامل لود نمائید.

ظروف را در آب جاری ننمائید.

از برنامه شستشو استفاده نمائید که مناسب ترین برای هر گونه بار (ظروف) می باشد.

هیچ گونه شستشوی اولیه را انجام ندهید.

اگر امکان دارد، ماشین ظرفشویی را به یک منبع آب گرم تا ۶۰ درجه سانتی گراد متصل نمائید.

فسفاتی که در مواد شوینده ماشین ظرفشویی موجود است برای فضای آن ضرر دارد.

برای پرهیز از استفاده کردن از میزان زیاد مواد شوینده و صرفه جویی در مصرف برق ، موارد زیر را مطالعه نمائید:

ظرف های ظریف تر و ظرف های مقاوم تر را به صورت جداگانه قرار دهید.

مواد شوینده قوی و درجه حرارت بالا را مورد استفاده قرار دهید.

مواد شوینده را به صورت مستقیم روی ظرف ها قرار ندهید.

در صورتی که درب در حالی که ماشین ظرفشویی در حال انجام شستشو می باشد باز شود، برنامه قطع می شود، نور نسبی چشمک زن حفظ خواهد شد و یک خطا ارسال میکند و سیگنال نمایش می دهد که چرخه به اتمام نرسیده است.

۱ دقیقه پس از بستن درب جهت راه اندازی دوباره برنامه باید صبر نمائید و هنگامی که درب بسته می باشد برنامه از همان جا که قطع شده بود ادامه خواهد یافت.

انجام این عملیات در این صورت ضروری می باشد، چون امکان دارد ایرادات اجرای برنامه را ایجاد نماید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول

تنظیم کردن سختی آب در ماشین ظرفشویی میله:

به منظور تنظیم نمودن سختی آب با خریدن نوارهای سختی سنج از داروخانه ها می توانید سختی آب را به دست آورید( نوار را به مدت ۲ ثانیه در لیوان آب قرار داده و دربیاورید، تکان داده و یک دقیقه صبر نمائید، در صورتی که یک بند نوار قرمز شد آب نرمال می باشد، در صورتی که دو بند قرمز شد درجه سختی آب متوسط می باشد و در صورتی که سه بند قرمز شد آب سخت می باشد و چهار بند نشانگر سختی بالا می باشد).

بعد از به دست آوردن سختی آب منطقه، سختی آبی را که برای ماشین ظرفشویی میله مناسب می باشد را با بالا بردن و پایین آوردن شماره تنظیم نمائید، جهت به دست آوردن سختی آب می توانید با سازمان آب هم تماس حاصل بگیرید.

دستگاه ظرف ها را به شکل درستی شستشو نمی دهد:

در صورتی که مواد شوینده بی کیفیت مورد استفاده قرار گیرد، و یا دستگاه آبریزی داشته باشد، همینطور با کاهش فشار آب رو به رو شویم، به طور معمول ظرف ها به درستی شسته نخواهند شد، همینطور امکان دارد اشکالی برای اجزای درونی دستگاه به وجود آمده باشد، برای مثال بازوی های شستشو دچار ضعف شده باشند، و یا کارکرد افشانه های آب با ضعف همراه باشد.

دکمه های ماشین ظرفشویی میله کار نمی کند:

در این موقعیت ها ابتدا می بایست به صفحه نمایشگر نگاه کنید که آیا کد ارور یا خطایی نشان می‌دهد یا نه، بسیاری از ایرادات با آشنایی و شناخت کد های ارور به سادگی رفع می‌شود، در صورتی که کد اروری در کار نبود، کلید های دستگاه را بررسی نمائید، هر از گاهی کلید ها به سوی داخل گیر می کنند و از فرمان پذیری سایر کلیدها ممانعت میکنند، در صورتی که تمام موارد را بررسی نمودید و ایراد همچنان باقی بود به احتمال خیلی بالا برد اصلی دستگاه و اتصالات آن صدمه دیده اند که به چک کردن تخصصی توسط کارشناسان تعمیرات سرویس نیاز می باشد، شما می‌توانید با تماس با تعمیرکاران متخصص و مجرب تعمیرات سرویس مشکل خود را اطلاع داده و در اسرع وقت آن را حل نمائید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین ظرفشویی بوش

ماشین ظرفشویی میله دچار نشتی آب شده است:

در ابتدا شما باید درب دستگاه و درز گیر آن را چک نمائید و مشاهده کنید که آیا درب دستگاه به صورت کامل بسته می‌شود یا نه، در صورتی که شکاف یا صدمه ای مشاهده نمودید، می بایست درزگیر را عوض نمائید، البته شما پیش از عوض کردن باید سوئیچ شناور دستگاه را چک نمائید، هر از گاهی این پنل در موقعیت پایین گیر کرده است، امکان دارد شی ای سبب گیر کردن آن شده باشد که این موضوع سبب می‌شود دستگاه شما بیشتر از اندازه پر شود و نشتی داشته باشد، سوئیچ شناور را چک نموده و هر چیزی که سبب گیر کردن آن شده را رفع نمائید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع ماشین ظرفشویی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *