مقالات, تعمیرات ماشین ظرفشویی

تعمیر ماشین ظرفشویی هات پوینت

تعمیر ماشین ظرفشویی هات پوینت - تعمیر ماشین ظرفشویی در کرج - ملارد - فردیس - (تعمیرات سرویس) : 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر ماشین ظرفشویی هات پوینت میپردازیم. برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیر ماشین ظرفشویی هات پوینت

توسعه دهندگان ماشین ظرفشویی هات پوینت نه تنها به طراحی فکر کردند، بلکه توانایی شناسایی سریع خرابی ها در عملکرد تجهیزات را نیز فراهم کردند. خود خودروها نشان دهنده خرابی هستند.

نحوه تعیین خطاهای ماشین ظرفشویی هات پوینت ، از مقاله ارائه شده توسط ما خواهید آموخت. این به تفصیل توضیح می دهد که برنامه تعیین شده توسط مهندسان در مورد آنچه هشدار می دهد. به طور کامل توضیح داده شده است که برای اصلاح وضعیت چه کارهایی می توانید انجام دهید و چه زمانی بهتر است با تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

مشکلات مصرف یا تخلیه آب

به محض اینکه ماژول کنترل نقصی را تشخیص داد، بلافاصله اجرای برنامه را متوقف می کند و یک کد راهنمایی نمایش می دهد.

رایج ترین اشتباهات را در نظر بگیرید – از به راحتی قابل جابجایی تا نیاز به مداخله متخصص.

AL01 – نشت در ماشین

این کد نشان دهنده از دست دادن سفتی در اتصالات PMM است. اگر به داخل ماشین ظرفشویی نگاه کنید، احتمالاً آب روی پالت و یک “شناور” ظاهر می شود که به برد کنترل سیگنالی در مورد نقص در کد 01 می دهد .

در دستگاه‌های بدون صفحه دیجیتال، چراغ‌ ها چشمک می‌زنند: در ماشین‌هایی با 4 برنامه، اولین دیود، در مدلی با 6 حالت، سومین در سمت چپ چشمک می‌زند.

آنچه باید انجام شود:

  1. دستگاه را از برق بکشید. اگر آب از قبل روی زمین است – باید با دقت عمل کنید تا وارد گودال نشوید.
  2. اگر هنگام پر شدن مخزن، محافظ کار کرد، برنامه تخلیه را فشار دهید و منتظر بمانید تا دوربین خالی شود.
  3. شیر تامین آب را به PMM ببندید.
  4. درب دستگاه را بررسی کنید، نقاط اتصال شیلنگ ها، وضعیت گیره ها و تمام اجزای موجود را بررسی کنید. اگر نشتی پیدا کردید، سعی کنید قطعات را تعمیر کنید یا مهر و موم ها را به روز کنید. مواد مصرفی خراب، شیلنگ ها و لاستیک بهتر است جایگزین شوند.
  5. در عملیات طولانی مدت، علت کاهش فشار ممکن است خوردگی محفظه های کار باشد. اگرچه مدل های هات پوینت آریستون از فولاد با استحکام بالا استفاده می کنند، اما نشت آن منتفی نیست. در این مورد، مکان های فرسوده با درزگیرهای مخصوص و لحیم کاری درمان می شوند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع ماشین های ظرفشویی

AL02 – آب وارد دستگاه نمی شود

ماشین‌ هایی که دارای 4 حالت بدون نمایشگر هستند، با چشمک زدن دیود دوم در سمت چپ و آنهایی که برای 6 حالت طراحی شده‌اند در چهارمین سیگنال نشان داده می‌شوند. مطمئن شوید که آب در سیستم وجود دارد، اما به دلایلی وارد دستگاه نمی شود.

برای این کار می توانید به سادگی شیر آب را در نزدیک ترین نقطه آب مصرفی باز کنید. اگر به طور جداگانه برای PMM نصب شده باشد، بررسی شیر خاموش کننده ضرری ندارد.

علل خطای 02 و رفع آنها:

  1. این سیستم دارای فشار کم است، یعنی آب با فشار کم از شیر آب جاری می شود. چنین ماشینی قدرت کافی ندارد و کار نخواهد کرد. در این مورد، فقط باید شستن ظروف را به تعویق بیندازید تا جریان طبیعی ظاهر شود.
  2. قفل درب خراب است، بنابراین دستگاه برنامه را شروع نمی کند تا باعث سیل نشود.
  3. فیلتر ورودی یا شیلنگ ورودی با ناخالصی های مختلف موجود در آب لوله کشی مسدود شده است. در این مورد، باید شلنگ دهانه را باز کنید، مطمئن شوید که گیر نکرده و قابل سرویس نیست. سپس آن و توری محافظ را با فشار خوب آبکشی کنید.
  4. شیر تغذیه مشکل دارد. اگر انسداد تشخیص داده نشود و آب وارد دستگاه نشود، به احتمال زیاد ولتاژ لازم برای باز کردن / بسته شدن آن به سمت شیر ​​تامین آب متوقف شده است. در 99٪ علت چنین خرابی نوسانات برق است. در این صورت بهتر است قطعه را با قطعه جدید تعویض کنید و دستگاه را از طریق استابلایزر وصل کنید.

اگر دستگاه تحت گارانتی است، بهتر است برای تعویض اقلام معیوب با مرکز تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

ماشین های با کار طولانی یکی از خرابی های مکرر تحت کد 01 را دارند که ممکن است نشان دهنده ساییدگی بست ها در سیستم اسپری داخلی باشد. چنین خرابی به راحتی قابل رفع است.

برای بررسی وضعیت سیستم به موارد زیر نیاز دارید:

  • سبد پایینی ماشین ظرفشویی را بردارید – یک سمپاش پایینی زیر آن نصب شده است. تیغه های آن باید باز شده و جدا شوند.
  • اکنون بست را بررسی کنید – در واقع یک حلقه پلاستیکی یا فلزی است که ممکن است ترک یا آسیب دیگری روی آن ایجاد شود. اگر مشکل پیدا شد – بهتر است پایه (و خود سمپاش) را با باز کردن پیچ های قدیمی با کلید تعویض کنید و سپس یک نگهدارنده جدید نصب کنید.
  • آبپاش بالایی به سبد بالایی متصل است. برای رسیدن به آن، باید سینی را گسترش دهید، توقف ها را فشار دهید و تیغه های چرخان را باز کنید.
  • در اینجا باید حلقه مهر و موم لاستیکی، مهره بست و کانال تامین آب را بررسی کنید، در صورت لزوم، عناصر شکسته را جایگزین کرده و سیستم را دوباره جمع کنید.

دلایل خرابی قطعات اغلب به مقیاس، نفوذ اجسام کوچک یا سایش طبیعی در هنگام استفاده فعال تبدیل می شود. اما انجام چنین تعمیری با دستان خود بسیار ساده است، نکته اصلی این است که قطعات دقیق مطابق با مدل PMM خود را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین ظرفشویی کرال

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *