مقالات, تعمیرات ماشین ظرفشویی

تعمیر ماشین ظرفشویی هاردستون

تعمیر ماشین ظرفشویی هاردستون - تعمیر ماشین ظرفشویی در کرج - ملارد - مارلیک - فردیس - اندیشه - (تعمیرات سرویس) : 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر ماشین ظرفشویی هاردستون میپردازیم. برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

آبگیری نکردن ماشین ظرفشویی هاردستون

در ادامه مواردی را که ممکن است علت عدم آبگیری ماشین ظرفشویی هاردستون باشند را بیان کرده ایم و راه حلی را برای هر یک آورده ایم. توجه کنید که تعمیرکار مجاز ماشین ظرفشویی هاردستون که تخصص موردنیاز را دارد می تواند در تعمیر هرچه سریعتر و مورد اعتمادتر ماشین ظرفشویی به شما کمک رساند.

شیلنگ های تأمین آب و صافی های ماشین ظرفشویی هاردستون:

ماشین ظرفشویی هاردستون به همراه شیلنگ های لاستیکی که جهت تأمین آب ماشین ظرفشویی به شیر آب شهری وصل شده اند، عمل آبگیری را بر عهده دارند. بعضی اوقات حتی طول این شیلنگ ها به 2 تا 3 متر هم می رسد. همینطور در انتهای شیلنگ و در محل وصل شدن به شیر، صافی ها یا فیلترهای کوچکی هستند که برای پیشگیری از وارد شدن رسوبات و مواد موجود در آب به درون ظرفشویی و شیر برقی، مورد استفاده قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین ظرفشویی اسنوا

سوئیچ فشار یا سوئیچ سطح آب ماشین ظرفشویی هاردستون:

سوئیچ سطح آب ماشین ظرفشویی که نوعی سوئیچ فشاری است، ولتاژ برق وارد شده به شیر برقی را کنترل می کند. در حقیقت جریان از تایمر یا برد الکترونیکی به سوئیچ فشار رسیده و از این قطعه نیز به شیر برقی خواهد رسید. اگر سوئیچ سطح آب مشکل داشته باشد، امکان دارد قبل از رسیدن آب به میزان مناسب جریان را از شیر برقی قطع کند و یا از همان اول این کار را انجام دهد که در این صورت باید عوض شود. چک کردن سلامت سوئیچ به وسیله مولتی متر امکان دارد که این کار تخصصی باشد و حتما می بایست به وسیله تعمیرکار متخصص و مجرب انجام شود. شما میتوانید برای تعمیر یا تعویض با تعمیرکاران تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

سلکتور، تایمر یا برد الکترونیکی ماشین ظرفشویی هاردستون:

تایمر مکانیکی در انواع قدیمی تر ماشین ظرفشویی هاردستون مورد استفاده قرار می گیرد و در انواع جدیدتر به جای این قطعه برد الکترونیکی مورد استفاده قرار می گیرد. تایمر یا برد کار هدایت جریان الکتریکی به قطعات گوناگون از قبیل شیر برقی را انجام می دهد که در حین کار آبگیری سیکل شستشو این کار را انجام خواهد داد. در صورتی که اشکالی در تایمر یا برد ماشین ظرفشویی هاردستون باشد امکان دارد ولتاژ موردنیاز برای کارکرد شیر برقی به آن نرسیده و آبگیری انجام نشود که راه حل موجود در این صورت عوض کردن تایمر یا برد می باشد. جهت تست تایمر باید در حین کار آبگیری، ولتاژ کنتاکت های تایمر یا پایانه های الکتریکی برد سنجیده شود. این سنجش به علت خطر برق گرفتگی می بایست توسط تعمیرکار مجاز و حرفه ای انجام گیرد.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول

فشار آب:

شیر برقی ماشین ظرفشویی هاردستون برای کارکرد درست خود به حداقل فشار آبی در حدود 20 psi نیازمند می باشد. بر همین اساس کاهش یافتن فشار آب آشپزخانه در بعضی موارد مثل منازل آپارتمانی می تواند مشکل ایجاد کرده و دلیل نیامدن آب درون ماشین ظرفشویی هاردستون شما باشد.

نشت کردن آب از زیر ماشین ظرفشویی هاردستون:

به جهت اینکه از نشت کردن و آبریزی ماشین ظرفشویی هاردستون خودتان آگاهی پیدا کنید دستگاه را روشن و یک برنامه از شست و شو را انتخاب نمائید و دقیق اطراف ظرفشویی علی الخصوص بخش های پشتی و زیر آن را بررسی کنید. اطراف درب را نیز چک نمائید. در صورتی که آبریزی در اول شست و شو باشد و بعد از سپری شدن چند دقیقه اول برنامه شست و شو، آبریزی قطع شود، می شود گفت نشت کردن آب به علت عیب داشتن یکی از موارد زیر است:

شیلنگ تخلیه ماشین ظرفشویی هاردستون:

شیلنگ تخلیه و شیلنگ ورودی موارد مهمی هستند که برای ماشین های ظرفشویی استفاده می شوند که همین دو ابزار می توانند یکی از معمولی  ترین دلایل نشت کردن ماشین ظرفشویی هاردستون باشند. همان گونه که می دانید شیلنگ تخلیه در بخش عقب ظرفشویی است و پیش از هر چیز باید اطمینان حاصل کنید که اتصال این شیلنگ با شیلنگ ورودی به درستی ایجاد شده است. یکی از سایر علت های آبریزی و نشتی ماشین ظرفشویی هاردستون، خرابی سوپاپی می باشد که ورودی این دو شیلنگ را به وان وصل می نماید. برای اینکه دلیل نشت آب از زیر ماشین ظرفشویی را به سادگی بیابید، می توانید ساییدگی و یا پارگی شیلنگ ها را مورد بررسی قرار داده و همینطور سیفون یا مونتاژ تزریق باطری که از قسمت های مختلف سیستم ورودی آب می باشند را چک کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین ظرفشویی بوش

پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی هاردستون:

همان گونه که از نام این قسمت مشخص می باشد، برای تخلیه آب ماشین ظرفشویی می باشد و یکی از قسمت های مهم این دستگاه برقی به حساب می آید. پمپ تخلیه می تواند به 3 حالت تسمه ای، درایو مستقیم و یا الکتریکی در ماشین ظرفشویی مورد استفاده قرار گیرد و یکی دیگر از دلایل نشتی آب از زیر ظرفشویی هم همین قسمت می تواند باشد. مکان قرار گرفتن پمپ تخلیه به طور معمول در بخش پایینی و جلویی ماشین ظرفشویی هاردستون می باشد و یا به درایو وصل است.

دریچه ورودی آب ماشین ظرفشویی هاردستون:

کنترل ورود آب گرم و سرد به درون ماشین ظرفشویی بر عهده دریچه ورودی است که در بخش پشت ماشین ظرفشویی به شکل شیر قرار دارد و توسط شیلنگ به دستگاه وارد می شود. دریچه و شلنگی که به آن وصل است می بایست فاقد ترک خوردگی و صدمه دیدگی باشند تا سبب نشتی و آبریزی از ماشین ظرفشویی نشوند. پیش از چک کردن این بخش حتما برق دستگاه را قطع نمائید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *