مقالات, تعمیرات ماشین ظرفشویی

تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس

تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس - تعمیر ماشین ظرفشویی در کرج - ملارد - فردیس - (تعمیرات سرویس) : 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس میپردازیم. برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

فهرست مطالب

تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس

کدهای خطای ماشین ظرفشویی وستینگهاوس برای تجزیه و تحلیل مشکل ماشین ظرفشویی شما مفید است. کدهای خطا به شما اطلاع می دهند که چه قسمتی از ماشین ظرفشویی شما در حال پخش است و حدس و گمان را حذف می کند.

خطای F1 ماشین ظرفشویی وستینگهاوس – خطای نشتی  

شرح:

خطای ماشین ظرفشویی وستینگهاوس خطای F1 یک خطای نشتی است. خطای F1 نشان می دهد که کلید سیل در پایه ماشین ظرفشویی فعال شده است. هنگامی که این عیب رخ می دهد، به ماشین ظرفشویی اجازه نمی دهد کار کند و به طور مداوم پمپ تخلیه کار می کند.

اقدامی که باید انجام شود:

  1. پایه ماشین ظرفشویی را از نظر نشتی بررسی کنید.
  2. علت نشتی را پیدا کنید و قسمت اصلی را تعویض کنید.

خطای F2 ماشین ظرفشویی وستینگهاوس – خطای تخلیه

شرح:

خطای F2 ماشین ظرفشویی وستینگهاوس خطای تخلیه است. این بدان معنی است که ماشین ظرفشویی قادر به تخلیه آب در مدت زمان تعیین شده نیست. معمولاً خطای F2 ماشین ظرفشویی وستینگهاوس به دلیل گرفتگی فیلتر یا گرفتگی در شیلنگ تخلیه ایجاد می شود. ماشین ظرفشویی می تواند به راحتی مسدود شود و به دلیل این خطای F2 یکی از رایج ترین کدهای خطای ماشین ظرفشویی وستینگهاوس است که روی ماشین ظرفشویی شما ظاهر می شود.

اقدامی که باید انجام شود:

  1. فیلتر را بررسی کنید
  2. پمپ تخلیه را از نظر گرفتگی و عملکرد پمپ بررسی نمایید. اندازه گیری مقاومت سیم پیچ پمپ تخلیه 141 اهم +/- 10%.
  3. اطمینان پیدا کنید که شلنگ تخلیه گرفتگی نداشته باشد.
  4. سنسور فشار را برای انسداد بررسی کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع ماشین های ظرفشویی

خطای F3 ماشین ظرفشویی وستینگهاوس – خطای ورودی آب

شرح:

خطای F3 ماشین ظرفشویی وستینگهاوس خطای ورودی آب است. F3 نشان می دهد که آب در ماشین ظرفشویی در زمانی که نباید پر شود. در بیشتر موارد خطای F3 ناشی از شیر برقی ورودی آب است که به درستی بسته نمی شود و به طور مداوم ماشین ظرفشویی را پر از آب می کند.

اقدامی که باید انجام شود:

  1. شیر ورودی آب را تعویض کنید.

خطای F4 ماشین ظرفشویی وستینگهاوس – خطای دبی سنج

شرح:

خطای F4 ماشین ظرفشویی وستینگهاوس یک خطای دبی سنج است. خطای F4 نشان می دهد که PCB اصلی در مرحله پر شدن سیکل، از فلومتر دریافت نمی کند. اگر آب در ماشین ظرفشویی پر می شود، به احتمال زیاد دبی سنج معیوب است. اما اگر آب وارد ماشین ظرفشویی نشود، مشکل از شیر ورودی است.

اقدامی که باید انجام شود:

  1. فلومتر را تعویض کنید.
  2. شیر ورودی آب را تعویض کنید.

خطای F5 ماشین ظرفشویی وستینگهاوس – خطای سطح آب

شرح:

خطای F5 ماشین ظرفشویی وستینگهاوس چند دلیل و علت دارد و تشخیص آن را کمی سخت می کند.

خطای F5 نشان می دهد که در مرحله شستشوی چرخه آب وجود ندارد. این ممکن است ایراد از شیر ورودی آب باشد که آب را پر نکرده است.

اما این می تواند مشکل پمپ شستشو نیز باشد. این ماشین ظرفشویی دارای یک سنسور فشار است که با فشار ایجاد شده در لوله ها توسط پمپ شستشو فعال می شود. اگر پمپ شستشو کار نکند، فشاری در لوله ها ایجاد نمی شود و باعث می شود ماشین ظرفشویی خالی باشد. بنا به دلایلی، وستینگهاوس یک موتور تاچو نصب نمی کرد، بنابراین برد کنترل اصلی متوجه نمی شود که پمپ شستشو کار می کند یا با یک تکه شیشه گیر کرده است. از آن جایی که قطعات کوچک اجسام خارجی به راحتی وارد پمپ شستشو می شوند، خطای F5 یکی از رایج ترین کدهای خطای ماشین ظرفشویی Westinghouse است.

اقدامی که باید انجام شود:

  1. بررسی کنید که آیا ماشین ظرفشویی از آب پر شده است. اگر پر نشد، شیر ورودی را تعویض کنید.
  2. پمپ شستشو را برای عملکرد بررسی کنید. در صورت گیر افتادن، اجسام خارجی را پاک کنید یا پمپ را تعویض کنید.

خطای F6 ماشین ظرفشویی وستینگهاوس – خطای سنسور دما (NTC).

شرح:

خطای F6 ماشین ظرفشویی وستینگهاوس نشان دهنده باز بودن مدار در مدار سنجش دما است. این می تواند هر چیزی باشد، از یک سیم شکسته که NTC را به PCB اصلی متصل می کند یا یک سنسور NTC خراب. ابتدا بررسی کنید که شاخه های اتصال شل وجود نداشته باشد، مقاومت NTC و تداوم سیم کشی به NTC را اندازه گیری کنید. مقاومت سنسور دما باید 47.2 کیلو اهم +/- 800 اهم در 25 درجه سانتیگراد باشد. اگر سنسور دما و سیم کشی درست باشد، خطای F6 ماشین ظرفشویی وستینگهاوس ناشی از معیوب بودن PCB اصلی است.

اقدامی که باید انجام شود:

  1. اتصالات شل را بررسی کنید.
  2. مقاومت NTC و تداوم سیم کشی را بررسی کنید.
  3. NTC را جایگزین کنید.
  4. PCB اصلی را تعویض کنید.

خطای F7 ماشین ظرفشویی وستینگهاوس ، خطای بیش از حد دما

شرح:

خطای F7 ماشین ظرفشویی وستینگهاوس نشان می دهد که دمای آب بالاتر از 77 درجه سانتیگراد است. اگر دمای آب را اندازه بگیرید و دمای آن کمتر از 77 درجه باشد، به این معنی است که سنسور دما یک اشتباه به PCB اصلی می دهد. اگر دمای آب واقعاً 77 یا بالاتر باشد، می‌تواند یک رله بخاری گیر کرده روی PCB اصلی باشد و با وجود رسیدن به دمای عملیاتی، به گرم کردن آب ادامه می‌دهد. بهتر است PCB اصلی را تعویض کنید مگر اینکه توانایی مکان یابی و تعویض رله را داشته باشید.

اقدامی که باید انجام شود:

  1. دمای آب تولید شده به ماشین ظرفشویی را بررسی نمایید.
  2. سنسور دما را بررسی کنید و اگر مقادیر مقاومت خارج از محدوده است، آن را تعویض کنید.
  3. PCB اصلی را تعویض کنید.

خطای F9 ماشین ظرفشویی وستینگهاوس – خطای شیر دیورتر

شرح:

خطای F9 ماشین ظرفشویی وستینگهاوس نشان دهنده مشکل در شیر دیورتر است. شیر دیورتر را از نظر وجود اجسام خارجی بررسی کنید. و اگر جسم خارجی پیدا نشد جایگزین کنید. مقاومت در موتور شیر دیورتر باید حدود 10.5k اهم +/- 5٪ باشد.

اقدامی که باید انجام شود:

  1. اجسام خارجی را بررسی کنید.
  2. شیر دیورتر را تعویض کنید.
  3. PCB اصلی را تعویض کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین ظرفشویی کرال

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *