مقالات, تعمیرات ماشین ظرفشویی

تعمیر ماشین ظرفشویی وست پوینت

تعمیر ماشین ظرفشویی وست پوینت - تعمیر ماشین ظرفشویی در کرج - ملارد - مارلیک - فردیس - اندیشه - (تعمیرات سرویس) : 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر ماشین ظرفشویی وست پوینت میپردازیم. برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیر ماشین ظرفشویی وست پوینت

ظروف در ماشین ظرفشویی وست پوینت تمیز شسته نمی شود.

زمانی که افراد ظروف گوناگون خود را داخل ماشین ظرفشویی می گذارند انتظار دارند، که بعد از پایان یافتن چرخه شستشو ظروف آنها براق و تمیز باشد، ولی ممکن است اگر ایرادی برای دستگاه شما ایجاد شده باشد، این انتظار برآورده نشود و علت های بروز این ایراد در ماشین ظرفشویی وست پوینت عبارتند از:

  • ممکن است که ماشین ظرفشویی وست پوینت بیشتر از حد پر شده باشد، یعنی بیشتر از ظرفیت دستگاه ظرف در آن چیده باشید. در این حالت لکه ها بر روی ظروف شما باقی می ماند و به صورت کامل تمیز نخواهند شد.
  • اگر ظرف ها را داخل ماشین ظرفشویی وست پوینت به شکل درستی نچیده باشید و چیزی از چرخش درست و راحت آبپاش‌ها ممانعت کند، ظروف شما تمیز نخواهد شد.
  • دقت نمائید که ظروف و بشقاب های خود را پیش از اینکه داخل ماشین ظرفشویی وست پوینت قرار دهید، حتما آنها را می بایست تمیز نمائید. عدم تمیزی آنها باعث می‌شود، که هم لکه‌های ظرف های شما باقی بمانند و هم دستگاهتان کثیف بشود.
  • اگر در ماشین ظرفشویی وست پوینت ایراداتی مثل خراب بودن واشر و بسته نشدن درب دستگاه ایجاد شده باشد این اشکال وجود خواهد داشت.

آب در ماشین ظرفشویی وست پوینت نشتی دارد. 

در موقعیت هایی که ماشین ظرفشویی وست پوینت نشتی آب دارد، در مرحله ابتدایی می بایست درب دستگاه خود را چک کنید و مطمئن شوید، که کثیفی، شکستگی و ایراد در واشر و لاستیک اطراف درب دستگاه شما موجود نباشد. در صورتی که کثیفی و آلودگی موجود باشد، درب دستگاه به صورت کامل بسته نشده و آب از ماشین ظرفشویی نشتی خواهد داشت.

بهتر می باشد که واشر درب ماشین ظرفشویی وست پوینت را با استفاده کردن از ماده تمیز کننده مناسب پاک نموده و در صورتی که ترک خوردگی داشته باشد، می بایست آن را تعویض کنید.

در موقعیت هایی که کلید شناور ماشین ظرفشویی که سطح آب را در این دستگاه اندازه گیری می کند، خراب شده باشد ممکن است که آب زیادی وارد ماشین ظرفشویی شود و در این صورت نشت آب از دستگاه ایجاد خواهد شد. بر همین اساس در موقعیت هایی که ماشین ظرفشویی وست پوینت با اشکال نشت آب رو به رو می شود، می بایست از کارکرد درست کلید شناور آن مطمئن شوید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین ظرفشویی بوش

ظروف در ماشین ظرفشویی وست پوینت با عدم خشک شدن مواجه شده اند.

یکی از ایراداتی که ممکن است در ماشین ظرفشویی وست پوینت ایجاد شود این می باشد، که ظرف ها کاملا خشک نشوند. در ماشین ظرفشویی وست پوینت المنت حرارتی وظیفه اش این است که ظروف را خشک کند. ولی المنت ماشین ظرفشویی تنها قطعه‌ای نمی باشد که برای خشک نمودن ظروف کافی باشد، بلکه دیسپنسر و ترموستات هم برای خشک نمودن ظروف در این دستگاه دخالت دارند و اگر اشکالی برای هر یک پیش آید، ظروف شما داخل این دستگاه به شکل درستی خشک نخواهند شد.

برای اینکه بتوانید این اشکال را رفع نمائید بهتر می باشد، که از افراد تعمیرکار کمک بخواهید، تا به شکل اصولی ماشین ظرفشویی وست پوینت عیب یابی و تعمیر شود.

ماشین ظرفشویی وست پوینت بوی بدی متصاعد می کند.

برای اینکه ماشین ظرفشویی شما بوی نامطبوعی نداشته باشد، پیش از گذاشتن ظرف ها داخل این دستگاه باقی مانده های مواد غذایی و آلودگی هایی که بر روی آنها موجود هستند را با استفاده کردن از دستمال یا آب پاک نمائید.

همینطور بعد از اینکه چرخه شستشو تمام شد، در صورتی که مواد غذایی داخل دستگاه وجود داشت، می بایست آنها را تمیز نمائید. در برخی موقعیت ها ممکن است، که ظروف پلاستیکی ذوب شوند و داخل این دستگاه بسوزند. در این حالت بوی نامطبوعی را در ماشین ظرفشویی وست پوینت حس خواهید کرد. این ایراد در موقعیت هایی ایجاد می شود، که ظرف های پلاستیکی به المنت برخورد می کند و زمانی که المنت داغ می‌شود، ظرف ها ذوب می شوند و بوی نامطبوعی را در دستگاه شما ایجاد خواهند کرد. بر همین اساس به روش چیدن ظرف های خود داخل ماشین ظرفشویی وست پوینت می بایست توجه زیادی نمائید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول

ماشین ظرفشویی وست پوینت باعدم روشن شدن مواجه شده است.

در موقعیت هایی که با این ایراد رو به رو شدید، می بایست منبع تغذیه ماشین ظرفشویی وست پوینت را بررسی نموده و مطمئن شوید که دوشاخه، سیم، پریز و فیوز در سلامت کامل می باشند.

در بعضی موقعیت ها با روشن و خاموش کردن ماشین ظرفشویی وست پوینت می توانید این اشکال را رفع نمائید.

همینطور باید درب دستگاه را بررسی نمائید، که کاملا بسته می‌شود یا خیر. اگر درب ماشین ظرفشویی وست پوینت به صورت کامل بسته نشود،  دستگاه اروشن نخواهد شد.

اگر فکر می کنید، که ماشین ظرفشویی وست پوینت با ایرادی رو به رو شده است و موتور آن به درستی کار نمی کند، از افرادی که در زمینه تعمیرات ماشین ظرفشویی تخصصص و تجربه ی کافی دارند کمک بگیرید و دستگاه خود را بررسی کنید.

ماشین ظرفشویی وست پوینت سروصدایی بسیار زیادی دارد.

هنگامی که ماشین ظرفشویی وست پوینت در حال کار کردن است کمی صدا خواهد داشت و این کاملا عادی و طبیعی می باشد، اما اگر قسمت های درونی ماشین ظرفشویی وست پوینت ایرادی داشته باشند، می‌توانند باعث به وجود آمدن سروصدای بیشتر در این دستگاه شوند.

ممکن است که یکی از بازوهای شستشو در این دستگاه کج شده و علت صداهای غیر طبیعی در این دستگاه باشد.

بلبرینگ و واشر ها از جمله قطعاتی می باشند، که اگر صدای زیادی در ماشین ظرفشویی وست پوینت ایجاد کنند باید بررسی شده و در صورت نیاز تعویض گردند.

اگر خودتان نتوانستید این ایراد را رفع نمائید از تعمیرکاران ماهر برای چک کردن موتور و پمپ ماشین ظرفشویی وست پوینت کمک بخواهید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *