مقالات, تعمیرات ماشین ظرفشویی

تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما

تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما - تعمیر ماشین ظرفشویی در کرج - ملارد - فردیس - (تعمیرات سرویس) : 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما میپردازیم. برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما

احتیاج به شستن ظروف یک احتیاج همیشگی است و به همین خاطر، ماشین های ظرفشویی استفاده زیادی دارند. ماشین های ظرفشویی پاکشوما مناسب با این مقدار زیاد مصرف تولید شده اند و کار خود را به عالی ترین شکل انجام خواهند داد؛ اما مثل هر وسایل پر مصرف دیگر، این سیستم ها هم امکان دارد دچار ایراداتی شوند و کار خود را به خوبی انجام ندهند. در این شرایط احتیاج به چک کردن و تعمیرات کلی یا جزئی ماشین ظرفشویی وجود دارد.

تعمیرات سرویس ، که به عنوان تعمیرگاه مجاز و شرکت تعمیرات ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی،یخچال فریزر و ساید بای ساید هستند در کرج و استان البرز فعالیت دارند با کل این ایرادات آشنایی دارند؛ این متخصصان ضمن داشتن تخصص بالا و تجربه استفاده در حیطه تعمیر و پیدا کردن مشکل در ماشین های ظرفشویی، می توانند به درستی شما را در حیطه عملکرد از ماشین ظرفشویی راهنمای شما باشند.

از جمله اصلی ترین و متداول ترین ایراداتی که می تواند برای ماشین های ظرفشویی پاکشوما اتفاق بیافتد بر این پایه اند از:

  • از کار افتادن ماشین ظرفشویی:

اگر ماشین ظرفشویی کار نکرد یا روشن نشود، سبب نگرانی بسیاری از کسانی که این محصول دارند می شود. کار نکردن و روشن نشدن ماشین ظرفشویی میتواند به خاطر علت های زیادی باشد. نخستین علت داشتن مشکل در اتصال به پریز برق و جریان الکتریسیته هست. از علت های دیگر می توان به مشکل داشتن قفل درب سیستم و بسته نشدن درب اشاره دارد. در این شرایط هم ماشین ظرفشویی کار نمی کند.

و حتی داشتن ایرادات در تایمر ماشین ظرفشویی هم می تواند در این حیطه نقش به سزایی داشته باشد. از جمله علت های دیگر که حرفه ای تر هستند، ایرادات در فیوز حرارتی، سلکتور سیستم و رله استارت را می توانم بگوییم. که همان گونه معلوم است، علت چنین ایرادی می تواند یک امر کوچک یا یک ایراد پیچیده باشد. به همین خاطر بهترین کار کمک گرفتن از کارشناسان تعمیرات سرویس است.

  • داشتن نشتی آب در ماشین ظرفشویی:

از جمله ایراداتی که خیلی متداول و البته خیلی صدمه میزند به ماشین های ظرفشویی، نشتی سیستم از ماشین است. دیدن چنین مشکلی در موقع پروسه شستشو در جای قرار گرفتن ماشین است.

از مهم ترین علت هایی که وجود دارد نشتی آب در ماشین ظرفشویی می توان به این مورد ها اشاره نمود:

مشکل داشتن واشر لاستیکی سیستم و بستی که دور درب هستند؛ پارگی یا گرفتگی شلنگ مخصوص تخلیه آب؛ ایراد داشتن پمپ سیستم.

  • بوی بدی در درون سیستم ماشین ظرفشویی

از ایرادات آزار دهنده دیگر در مورد با ماشین های ظرفشویی می توان به بوی نامطبوع در درون سیستم اشاره نمود. به این خرابی حتما سریعا رسیدگی کرد چون که بی توجهی به آن تنها روند آن را سخت تر میکند.

مهم ترین علت برای این خرابی، ایرادات در فیلتر سیستم است. گرفتگی در فیلتر ماشین ظرفشویی می تواند سبب باقی ماندن ذره های غذای روی ظرف ها شود. با دقت به مرطوب بودن فضای درون سیستم، این امر زمینه ساز کثیفی و رشد باکتری ها می شود؛ نتایج آن بوی بدی است که در سیستم به وجود می آید.

  • تمیز نشدن ظرف ها یا شستشوی ناقص

این ایراد که می تواند زحمت بسیاری را برای استفاده کننده درست کند، ناشی از تمیز نبودن خود ماشین است. برای بر طرف کردن این خرابی حتما پسماندها، ذره های غذایی باقی مانده و هر نوع آلودگی فضای درونی سیستم را حل کنید. اگر مایع شوینده یا پودر غیراستانداردی در درون ماشین بریزیم هم پروسه تمیز شدن ظرف ها دچار مشکل می شود. و حتی فشار کم آب و ایراد داشتن در کارکرد بازوهای آبپاش (اسپری) می تواند علتی بر شستشوی ناقص ظرف ها باشد.

همان گونه که گفته ایم، خیلی از این ایرادات به علت های فنی و تخصصی هستند. برای برطرف کردن این نوع ایرادات، بهترین کار رجوع کردن به متخصصان و کارشناسان این حیطه است.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع ماشین های ظرفشویی

مفهوم عدد های ارور ماشین ظرفشویی پاکشوما چیست؟

در ادامه لیستی از اصلی ترین خطا های و عدد ارور ماشین ظرفشویی پاکشوما به همراه معنی آن ها به شما می گوییم. هدف از ساختن این عدد های ارور، ارتباط اثر گذار با استفاده کننده و کمک کردن به استفاده کنندگان جهت مصرف آسان تر از فرآورده است.

از جمله اصلی ترین عدد های ارور ماشین های ظرفشویی پاکشوما بر این پایه اند از:

عدد ارور E1:

این خطا مرتبط به قفل شدن موتور سیستم است. سوکت موتور چک شود. سوختگی موتور.

عدد ارور E2:

این خطا مرتبط است به هیدروستات نداشتن آبگیری و یا آب گرفتن بیش از ظرفیت سیستم. مشکلات از هیدرواستات است. سیم کشی بررسی شود. امکان دارد خراب بودن از مدار صفحه الکترونیک باشد.

عدد ارور E3:

ایراد این خطا از ترموستات سیستم و یا حرارت بیش از اندازه آب درون سیستم است. ترموستات عوض شود.

عدد ارور E4:

ارور سیستم تخلیه آب دستگاه. مقدار مقاومت پمپ تخلیه چک شود. سوختگی پمپ تخلیه. خرابی برد الکترونیک.

عدد ارور E6:

اختلال این خطا از تخلیه نکردن آب درون سیستم است. نکته هایی که حتما چک شوند. سیم کشی چک شود. پمپ تخلیه بررسی شود. میزان مقاومت پمپ چک شود. خراب بودن از مدار برد الکترونیک.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین ظرفشویی هیتاچی

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *