مقالات, تعمیرات ماشین ظرفشویی

تعمیر ماشین ظرفشویی کندی

تعمیر ماشین ظرفشویی کندی - تعمیر ماشین ظرفشویی در کرج - ملارد - فردیس - (تعمیرات سرویس) : 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر ماشین ظرفشویی کندی میپردازیم. برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

مشکلات و عیب یابی ماشین ظرفشویی کندی

بدون ایستادن یا کاملاً یکپارچه، ماشین ظرفشویی شما احتمالاً یکی از با ارزش ترین لوازم آشپزخانه شما است. دمای داغ آب ظروف و کارد و چنگال را کاملاً تمیز و کاملاً ضد عفونی می کند. ماشین‌های مدرن از مقدار آبی که مدل‌های اولیه استفاده می‌کردند، استفاده نمی‌کنند. و وقتی ماشین ظرفشویی داشته باشید. تمام آن بحث های خانوادگی در مورد اینکه چه کسی شستشو می دهد و چه کسی خشک می کند، به گذشته تبدیل شده است.

برخی از مشکلات رایج ماشین ظرفشویی کندی در واقع به دلیل استفاده نادرست است.

ظروف تمیز بیرون نمی آیند

قبل از اینکه فرض کنید دستگاه شما معیوب است. دفترچه راهنمای کاربر خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که دستگاه را بیش از حد بارگذاری نکرده اید. بارگیری نادرست یا استفاده از مقدار یا نوع نامناسب مواد شوینده است.

لیوان ها یک لایه آبی روی خود دارند یا لکه دار بیرون می آیند

این نشان دهنده استفاده بیش از حد از کمک شستشو است. اگر این مقدار متغیر است. ممکن است لازم باشد مقدار کمتری در دستگاه قرار دهید یا میزان کمک آبکشی را یک بریدگی تنظیم کنید.

بوهای زننده از دستگاه می آید

لوله های داخلی و بازوهای اسپری می توانند با رسوبات مواد غذایی و نمک پوشیده شوند. خراش دادن بشقاب ها و ظروف قبل از قرار دادن آنها در ماشین لباسشویی و استفاده از مقدار صحیح نرم کننده آب در مناطق سخت آب، احتمال بروز این مشکل را کاهش می دهد. ممکن است بتوانید بو را با اجرای یک شستشوی نگهداری با استفاده از یک برنامه گرم طولانی و یک ماشین ظرفشویی که می توانید از سوپرمارکت خریداری کنید، از بین ببرید.

درک کدهای خطا

حتی مطمئن ترین دستگاه نیز می تواند ایراد ایجاد کند. در این موارد، ممکن است دستگاه شما یکی از کدهای خطای ماشین ظرفشویی کندی که در زیر توضیح داده شده است را نمایش دهد.

  • E1 یا E2 – ماشین ظرفشویی در زمان مجاز در برنامه به سطح صحیح پر نشده است. دلایل احتمالی، جدای از نبود آب، شامل اشکال در سیم کشی شیر ورودی یا مشکل در خود شیر ورودی است.
  • E3 – یک پیغام خطای E3 نشان می دهد که آب به دمای صحیح گرم نشده است. در برخی از مدل ها، ممکن است نشان دهنده این باشد که دستگاه تخلیه نمی شود.
  • E4 – این کد نشان دهنده نشتی آب در جایی از سیستم است. سیم کشی آب و برق ترکیب ناخوشایندی را ایجاد می کند. بنابراین اگر این کد خطا نشان می دهد که واقعاً باید از برق جدا شده. و در اسرع وقت آن را توسط یک متخصص بررسی کنید.
  • E5 – مشکلی در کنترل دمای الکترونیکی وجود دارد. یک مهندس قادر خواهد بود علت دقیق آن را ردیابی کرده و قطعه معیوب را جایگزین کند.
  • E6 – نشان دهنده برخی خطاهای الکترونیکی، احتمالاً یک مدار باز در سیستم کنترل دما است.
  • E7 – این نشان دهنده اتصال کوتاه در پانل کنترل دما است.
  • E8 – یا المنت گرمایشی به درستی کار نمی کند یا صفحه فیلتر مسدود شده است.

حتما بخوانید: تعمیر ماشین ظرفشویی امرسان

E1 – زمان پر شدن آب

هنگامی که ماشین ظرفشویی شما پر از آب نشد. این کد خطا نمایش داده می شود. منبع آب، شیر ورودی یا اتصالات به شیر ورودی آب ممکن است در اینجا ایراد داشته باشد.

E2 – زمان تخلیه آب تمام می شود

این بیشتر به این مفهوم است که ماشین ظرفشویی شما توانایی به تخلیه کردن آب در مقدار زمان تعیین شده نیست. قطعاتی که می توانند باعث این مشکل شوند عبارتند از تخلیه، شلنگ زباله، پمپ تخلیه یا لوله کشی.

E3 – خطای گرمایش آب

گرم نشدن آب ماشین ظرفشویی ممکن است به خاطر نقص عنصر گرمایش آب یا سیم کشی ماژول کنترل اصلی باشد.

E4 – نشت آب

هنگامی که ماشین ظرفشویی شما نشتی را تشخیص داد. سیستم ضد سیل به صورت اتوماتیک فعال می شود. سیم کشی این قسمت در صورت عدم وجود نشانه ای از نشتی باید بررسی شود. در غیر این صورت، مسدود شدن فیلترها و شیلنگ های تخلیه می تواند منجر به این مشکل شود.

E5/E6- خطای کنترل دمای الکترونیکی

این بدان معنی است که ماشین ظرفشویی شما یک خطای مدار باز را در سنسور دما تشخیص داده است. احتمالاً سیم کشی سنسور یا ماژول کنترل. امکان دارد خود حسگر دما دچار خرابی شده باشد.

E7 – خطای اتصال کوتاه

ماشین ظرفشویی شما ارور اتصال کوتاه را با سنسورحسگر دما یا صفحه کنترل اصلی نشان می دهد. مشکلات سیم کشی معمولاً مشکل اینجاست.

اگر آب گرم

E8 – مسائل مربوط به المنت گرم کننده آب یا صفحه فیلتر

عنصر ting معیوب است یا صفحه فیلتر مسدود شده است این کد خطا نشان داده می شود.

به خاطر داشته باشید که کدها ممکن است بسته به مدل شما کمی متفاوت باشند.

مشکلات ماشین ظرفشویی Candy CDI 1012

مشکلات Candy CDI 1012 می تواند شامل موارد زیر باشد:

نتایج شستشو ضعیف

این می تواند مربوط به بازوهای اسپری باشد. اگر آزادانه نچرخند، تمیزی شستشو را تحت تأثیر قرار می دهد. مواد غذایی ممکن است در سوراخ های جت بازوی اسپری قرار گیرند. یا خود بازوهای اسپری ممکن است نیاز به توجه داشته باشند.

حتما بخوانید: تعمیر ماشین ظرفشویی امرسان

بوی ماشین ظرفشویی می دهد

ممکن است آب از خروجی سینک به دستگاه شما برگردد. و لوله ممکن است نیاز به تغییر مسیر ماهرانه داشته باشد. این اطمینان حاصل می کند که آب تخلیه شده از سینک به جای داخل ماشین ظرفشویی به سیستم زهکشی می رود.

لوله های داخلی ماشین ظرفشویی و بازوهای اسپری نیز می توانند با رسوبات مواد غذایی و نمک های آب سخت پوشیده شوند. و در نتیجه بوی نامطبوعی ایجاد شود. استفاده از ماشین ظرفشویی از طریق یک برنامه گرم طولانی با استفاده از ماشین ظرفشویی ممکن است از این اتفاق جلوگیری کند.

آب به طور مداوم در حال تخلیه است

این نیاز به بررسی لوله کشی دارد. زیرا این مشکل عموماً به دلیل قرار گرفتن لوله خروجی در سطحی بسیار پایین است. این لوله باید حداقل 40 سانتی متر بالاتر از سطح کف باشد.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین ظرفشویی مدیا

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *