مقالات, تعمیرات ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی آبسال

تعمیر ماشین لباسشویی آبسال - تعمیر ماشین لباسشویی در فردیس - ملارد - کرج - مارلیک- اندیشه تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر ماشین لباسشویی آبسال میپردازیم. برای انجام خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک میتوانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

چک کردن کد ارور ماشین لباسشویی آبسال:

ارور F01 :

هنگامی که ماشین لباسشویی نتواند کار آبگیری را انجام بدهد ، یا آب به مقدار کافی به ماشین لباسشویی نرسد، این ارور ایجاد می شود. برای برطرف کردن این ایراد، شیر برقی، حسگر سطح آب، برد الکتورنیکی و سیم کشی های مرتبط با آن، و ورودی آب را چک نمائید.

ارور F02 :

این ارور موقعی ایجاد می شود که ایرادی در هیدروستات و یا اتصالات آن به وجود آمده باشد، برای رفع این ایراد، هیدروستات و اتصالات مرتبط با آن را چک نمائید،در مواردی امکان دارد ایراد از برد ماشین لباسشویی نیز باشد. در این حالت برای تعمیر ماشین لباسشویی آبسال با نیروهای متخصص در تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

ارور F04 :

این ارور موقعی ایجاد می شود که ایرادی در میکروسویچ درب دستگاه ایجاد شده باشد، در مواردی هم امکان دارد ایراد از ارتباط برد الکترونیکی با میکروسوئیچ ایجاد شده باشد، برای رفع این ایراد، میکروسوئیچ درب ماشین لباسشیویی، برد الکترونیکی و اتصالات مرتبط با آن را چک نمائید. در این حالت هم می توانید برای دریافت مشاوره با تکنسین های تعمیرات سرویس تماس حاصل نمائید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات ماشین لباسشویی الکترولوکس

ارور F05 :

این ارور موقعی ایجاد می شود که ایرادی در سنسور NTC دستگاه که مرتبط با المنت حرارتی ماشین لباسشویی می باشد ایجاد شده باشد، برای رفع ایراد باید سنسور را چک کرده و از سلامت آن مطمئن شوید. اگر احتیاج به تعمیر یا عوض کردن سنسور داشتید با تعمیرکاران ما در تعمیرات سرویس تماس حاصل فرمایید.

ارور F06 :

این ارور موقعی ایجاد می شود که اشکالی در المنت حرارتی ماشین به وجود آمده باشد، در مواردی هم اشکال مرتبط با برد الکترونیکی ماشین و اتصالات آن می باشد، برای رفع این ایراد، المنت حرارتی و سلامت برد و اتصالات آن را چک نمائید.

ارور F07 :

به طور معمول این ارور موقعی ایجاد می شود که تخلیه آب ماشین لباسشویی خراب شده باشد، امکان دارد ایراد پمپ تخلیه، شیر برقی ورودی آب یا در مواردی مرتبط با برد الکترونیکی ماشین لباسشویی باشد، برای رفع این ایراد، پمپ تخلیه، شیر برقی  برد الکترونیکی و گرفتگی لوله تخلیه و مسیر فاضلاب را دقیق چک نمائید. اگر احتیاج به تعمیر یا عوض کردن قطعه باشد می توانید برای تعمیر ماشین لباسشویی آبسال با تعمیرکاران تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا

ارور F08 :

اکثرا موقعی که در موتور ماشین لباسشویی، ایراداتی مثل سوختگی موتور، قفل شدن موتور، اشکال در کارکرد موتور، خراب شدن رله ، ایجاد شدن اتصال کوتاه، و اشکال در برد الکترونیکی ایجاد شده باشد، این ارور اتفاق می افتد. این ارور یک مورد تخصصی می باشد، و بهتر می باشد با کارشناسان خبره تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

ارور F09 :

این ارور موقعی ایجاد می شود که ایرادی در برد الکترونیکی ایجاد شده باشد ،در مواردی مثل خرابی برد الکترونیکی، ایراد در اتصالات سوکت های برد، از بین رفتن ارتباط برد اصلی با پنل دستگاه هم این ارور نشان داده می شود، برای رفع ایراد اتصالات سوکت ها و برد الکترونیکی دقیق چک شود. در این حالت برای تعمیر با تکنسین های تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

ارور C03 :

این ارور موقعی ایجاد می شود که ماشین بالانس نبوده و توازن دستگاه از بین رفته باشد، برای برطرف کردن این ایراد، لباس های درون ماشین لباسشویی را بالانس نموده و در صورتی که گره خوردگی ایجاد شده باشد آن را رفع کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین لباسشویی بوش

سوالات رایج

  • چرا بعد از روشن شدن ماشین لباسشویی، آب درون ماشین لباسشویی جمع می شود و سپس بدون انجام عملیات شست و شو، ماشین آب را تخلیه می کند؟

به طور معمول در این صورت آب از مسیر خودش منحرف شده است، امکان دارد شیلنگ تخلیه بیش از حد کوتاه باشد یا با بیش از اندازه از پمپ فاصله داشته باشد.

  • علت حرکت کردن ماشین لباسشویی حین انجام کار چیست؟

می بایست پایه های ماشین لباسشویی را چک نمائید و اطمینان حاصل کنید که تنظیم می باشند. پایه های عقبی بیشتر به شکل خودکار تنظیم می شوند، چک کنید که این پایه ها گیر نکرده باشند و به سادگی بتوانند بالا یا پایین شوند. پایه های جلو را می توانید توسط پیچ گوشتی بر اساس سطحی که دارید تنطیم نمائید. بهتر است تا جای که امکان دارد ماشین لباسشویی به زمین نزدیک باشد.

  • ماشین لباسشویی دچار نشتی آب شده است، چگونه محل نشتی را بیابیم؟

اول شیر تامین آب را چک نمائید که کاملا بسته شده باشد.

یک تکه مقوا کوچکتر از اندازه لباسشویی ببرید و لباسشویی را روی کمترین زمان شست و شو بگذارید و این مقوا را زیر ماشین حرکت دهید تا متوجه شوید دقیقا کدام بخش دچار نشتی شده است.

  • ماشین لباسشویی هایی که دربشان از جلو باز می شود بهتر هستند یا ماشین لباسشویی هایی که دربشان از بالا باز می شود؟

در واقع قیمت ماشین لباسشویی هایی که دربشان از جلو باز می شود بیشتر از آن هایی می باشد که دربشان از بالا باز می شود، اما طی سال های مصرف بر اساس میزان مصرف آب و مواد شوینده و مدت خشک کردن این هزینه ها کمتر میشود.

  • علت اینکه شستشو با آب گرم انتخاب شده ولی آب خیلی گرم نمی شود چیست؟

آب گرمی که در ماشین لباسشویی وجود دارد ترکیب آب سرد و گرم خانه می باشد. ماشین لباسشویی های مدرن حسگر  دما دارند که کنترل دمای آب ورودی را انجام می دهند.

امکان دارد ایراد از شیر تغذیه آب ورودی باشد و یا در مسیر ورودی آب گرم انسدادی ایجاد شده باشد.

  • میزان لباسی که می توانیم درون ماشین لباسشویی بریزیم چقدر است؟

در ماشین لباسشویی هایی که درب آن ها از بالا باز می شود تا جایی پر کنید که از همزن بالاتر باشند و در لباسشویی هایی که دربشان از جلو باز می شود، تا جایی پر کنید که احتیاج نباشد لباس ها را بفشارید تا درون ماشین جای بگیرند.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *