مقالات, تعمیرات ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی آرچلیک

تعمیر ماشین لباسشویی آرچلیک - تعمیر ماشین لباسشویی در فردیس - ملارد - کرج - تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

اینکه ماشین لباسشویی آرچلیک شما چه مارکی است و یا آن را از کدوم محل خریده اید اهمیتی ندارد. متخصصان مجرب تعمیرات سرویس پشتیبان آماده پذیرش مشکلات تعمیرات لباسشویی آرچلیک شما با تعهد کامل است. ما در این مطلب به مبحث تعمیر ماشین لباسشویی آرچلیک میپردازیم. برای انجام خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

مزیت های استفاده از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی آرچلیک در تعمیرات سرویس

تعمیرات سرویس دارای شعبه های متعددی است که خدمات رسانی به مشتریان را آسان و سریع کرده است. از دیگر خدمات بسیار مهم تعمیرات سرویس می توانیم به استفاده از قطعه های یدکی اصلی ماشین لباسشویی آرچلیک و ضمانت قطعه ها و همینطور ضمانت سرویس تعمیرات به مدت ۶ ماه بعد از ارائه اشاره نمود و همچنین، مرکز تعمیرات سرویس مجاز و معتبر به دلیل افزایش هرچه بیشتر رضایتمندی مشتریان، در زمان ارائه خدمات، معمولا تخفیف های  بسیار خوبی را برای آن ها در نظر خواهد گرفت.

تعمیر لباسشویی شما در محل

دیگر به فکر حمل و نقل ماشین لباسشویی آرچلیک خود جهت تعمیر و معمولا آسیب دیدن آن در مسیر تعمیرگاه نباشید. ما تعمیرکاران را به منزل و محل مورد نظر شما اعزام خواهیم کرد.

معین کردن زمان خدمات توسط شما

بعد از تماس گرفتن شما با تعمیرات سرویس و ثبت کردن درخواست تعمیر ماشین لباسشویی آرچلیک خود، تکنسین های ما در زمان کم با شما تماس خواهند گرفت و پس از هماهنگی مطابق با زمانی که شما درخواست می کنید برای ارائه خدمات در محل حضور پیدا می کنند.

تعمیرات در سریعترین زمان

مدت زمان تعمیر ماشین لباسشویی آرچلیک شما نسبت به نوع خرابی آن تغییر می کند. اما ما با داشتن چندین شعب در تمام نقاط این ضمانت را می کنیم که تشخیص عیوب و رفع ایراد وسیله شما در کوتاهترین زمان ممکن انجام شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع ماشین لباسشویی

ایراد ها و مشکلات متداول در تعمیر ماشین لباسشویی آرچلیک

ماشین های لباسشویی یکی از پراهمیت ترین وسایل آشپزخانه به حساب می آید که در حال حاظر در مدل های متفاوت تولید شده و دارای توانایی های بسیار زیادی هستند. ماشین های لباسشویی عرضه شده توسط شرکت آرچلیک، اگرچه از بهترین قطعه ها و بیشترین تکنولوژی برخوردار هستند اما بعضی اوقات در عملکرد خود دچار ایرادات جزئی و یا جدی خواهند شد. از جمله مشکلاتی که ممکن است برای ماشینهای لباسشویی آرچلیک پیش بیاید و نیازمند تماس با مرکز تعمیرات آرچلیک arcelik هستید می توان به موردهای زیر اشاره نمود:

تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی

این مشکل امکان دارد به علت معیوب بودن پمپ تخلیه و همچنین مسدود شدن شیلنگ های خروجی آب و یااینکه خراب شدن برد اصلی و صادر شدن دستور تخلیه به وسیله آن و یا ایراد داشتن سنسور تشخیص اندازه آب ماشین لباسشویی به وجود می آید که بررسی و تعمیر کردن همه این موردها لازمه ی تماس با ما تعمیرات مجاز آرچلیک تعمیرات سرویس است.

باز ماندن درب ماشین لباسشویی

امکان دارد عوامل خارجی باعث بسته نشدن درب بشوند. همینطور ایراد داشتن میکروسوئیچ درب و یا قطع ارتباط مابین درب وسیله و برد الکتریکی هم می تواند باعث به وجود آمدن این ایراد شود و از بین بردن آن نیازمند تعمیرات یا تعویض این قطعات است.

سرریز شدن آب ماشین لباسشویی

این ایراد معمولا به علت مشکل داشتن شیر برقی وسیله ایجاد شود. همینطور امکان دارد پمپ تخلیه به خوبی کار نکند و یا سنسور تنظیم اندازه آب از کار بیافتد. به دلیل برطرف شدن این مشکلات نیاز است که این قطعه ها عوض شوند.

آبگیری انجام ندادن ماشین لباسشویی

وجود ایراد در شیر برقی، مسدود شدن فیلتر یا شیلنگ ورودی آب و در آخر وجود مشکلات در برد الکتریکی ماشین لباسشویی می تواند باعث به وجود آمدن این مسئله بشود و نیاز است که وسیله به طور تخصصی سرویس و تعمیر انجام شود.

گرم نشدن آب

در این زمان امکان دارد که هیتر یا المنت ماشین لباسشویی سوخته شده است و یااینکه سنسور تنظیم دمای آب از کار بیوفتد و همچنین امکان دارد ارتباط بین المنت و برد اصلی وسیله قطع شود. برطرف شدن این ایرادات نیازمند سرویس تخصصی دستگاه توسط تعمیرات سرویس است.

کم شدن سرعت یا نچرخیدن دستگاه

ایراد داشتن موتور و یا آسیب دیدگی تسمه می تواند باعث کم شدن سرعت و نچرخیدن مخزن ماشین لباسشویی شود و لازمه ی سرویس و تعمیرات تخصصی می باشد.

تمام نشدن برنامه شستشو

اگر تایمر و یااینکه برد اصلی دچار ایراد شود، برنامه شستشو متوقف می شود و تمام نشده باقی می ماند. از بین بردن این مشکل مرتبط با تعمیر و یا تعویض این قطعات است.

ایجاد صداها و همچنین لرزش های غیر عادی

این ایرادات به علت آسیب دیدن بلبرینگ ها، معیوب شدن تسمه یا پولی ها به وجود می آید و باید یک متخصص، دستگاه را بررسی کرده و قطعات خراب را تعویض یا تعمیر نماید.

نکات پراهمیت در استفاده و نگهداری از ماشین لباسشویی آرچلیک

به جهت افزایش کارایی و افزایش عمر ماشین لباسشویی آرچلیک توصیه خواهد شد نکات زیر را در زمان استفاده از دستگاه رعایت نمایید:

  • مراقب آنچه که در درون ماشین لباسشویی می اندازید باشید. به عنوان مثال انداختن قالیچه و یا دم فرشی های پلاستیکی به لباسشویی آسیب خواهند رساند.
  • فضای داخل لباسشویی یا همان لگن لباسشویی را پاکیزه نگه دارید و فیلتر آن را به طور مداوم تمیز نمایید.
  • از پودرهای لباسشویی بسیار زیاد استفاده نکنید به دلیل اینکه این کار به لوله های آب و موتور لباسشویی آسیب خواهند رساند.
  • مخزن ماشین لباسشویی را بیش از حد سنگین نکنید این کار عمر لباسشویی را کوتاه خواهد کرد.
  • قسمت خشک کن ماشین لباسشویی را پس از هر بار شستشو از کرک های لباس ها تمیز نمایید.
  • بعد از پایان برنامه شستشو، درب مخزن لباسشویی را باز قراردهید و اجازه بدهید تا رطوبت درون آن کاملا از بین برود.
  • ماشین لباسشویی را در محیطی که در معرض تابش مستقیم نور آفتاب یا بارندگی است نصب نمایید.
  • لباسشویی باید حداقل 6 سانتی متر از سطح دیوار دور باشد.
  • کوچک ترین نشتی آب را جدی بگیرید و آن را پیگیری و برطرف کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین لباسشویی حایر

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *