مقالات, تعمیرات ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی آریستون

تعمیر ماشین لباسشویی آریستون - تعمیر ماشین لباسشویی در فردیس - ملارد - کرج - تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر ماشین لباسشویی آریستون میپردازیم. برای انجام خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیر ماشین لباسشویی آریستون

شرکت “آریستون” ماشین های لباسشویی را تولید می کند که در پارامترها و همچنین عناصر سازنده متفاوت است. بسیاری از مدل های ارزان قیمت اغلب به دلیل فرسودگی خراب می شوند. شایع ترین مشکلات خرابی موتور و همچنین ماژول ها است.

همچنین سنسورهای ماشین لباسشویی خراب می شوند. دلایل مختلفی برای خرابی مدل ها وجود دارد. در این مورد مهم است که دستگاه ماشین لباسشویی را بدانید و کدهای اصلی خطا را بدانید.

خرابی موتور

خطای F01 نشان می دهد که موتور ماشین لباسشویی معیوب است. علت این وضعیت می تواند سوختگی کندانسور باشد. همچنین موتور به دلیل اضافه بار شبکه خراب می شود. اگر این خطا شناسایی شد، می توانید سعی کنید خودتان خرابی را تشخیص دهید.

تعمیر موتور

هنگامی که ماشین لباسشویی شرکت “آریستون” را خراب می کند، کدهای خطا به شما کمک می کند تا بفهمید مشکل چیست. ابتدا باید دستگاه را از شبکه جدا کنید. علاوه بر شخص لازم است که درب پشتی را بردارید. در بسیاری از مدل ها، موتور در پایین سازه قرار می گیرد. صفحه محافظ روی آن روی پیچ ها ثابت می شود.

اگر روی سیم کشی تیره شد، به این معنی است که موتور یک خازن منفجر کرده است. خودش تعویضش سخته در این صورت بهتر است موتور را به طور کامل عوض کنید. دانستن علامت گذاری محصول و تماس با مرکز خدمات تخصصی بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع ماشین لباسشویی

خطاهای سنسور دما

سنسورها اغلب در ماشین های لباسشویی ارزان قیمت خراب می شوند. دلیل این امر اضافه بار ماژول مرکزی است. اگر ولتاژ به شدت در شبکه افزایش یابد، خازن ممکن است زنده بماند. مشکل اصلی این است که سنسورها گران هستند.

تعمیر سنسورهای دما

هنگامی که ماشین لباسشویی شرکت “آریستون” را خراب می کند، کدهای خطا می توانند چیزهای زیادی را در مورد بسیاری از چیزها بیان کنند. میتوانید سعی کنید خودتان آن را بررسی کنید، علت خرابی را پیدا کنید. اگر سنسور دما معیوب است (کد F03)، توصیه می شود ابتدا پنل را جدا کرده و ماژول را بررسی کنید. در این صورت قطعه نیز باید تست شود. برای این منظور، به یک تستر کیفیت برای اندازه گیری سطح مقاومت نیاز دارید. سنسور دما در بسیاری از مدل ها در نزدیکی روتور قرار دارد. از طریق یک کنتاکت کوچک متصل می شود.

برای حذف آن، باید از کلید استفاده کنید. بسیاری از تغییرات دارای صفحه محافظ هستند. روی بدنه ثابت می شود، به راحتی می توان آن را پیچاند. پس از جدا کردن سنسور، المنت توسط تستر بررسی می شود. در این مورد، مقاومت نباید از 30 اهم تجاوز کند. اگر دستگاه مقدار صفر را نشان دهد، عنصر باید به طور کامل جایگزین شود. گاهی اوقات، همراه با سنسور، باید ماژول کنترل را به طور کامل تغییر دهید، اما این به ندرت اتفاق می افتد.

علل خرابی سنسور سطح

کد F04 نشان می دهد که مدل دارای سنسور سطح معیوب است. بنابراین، دستگاه نشت می کند یا آب جذب نمی شود. سنسورهای سطح اغلب به دلیل نقص سیم کشی از کار می افتند. در این مورد، کنتاکت ها می توانند اکسید شوند. پس از مشاهده کد F04، باید سنسور سطح را بررسی کرده و آن را تمیز کنید.

تعمیر سنسور سطح

برای برداشتن سنسور سطح، لازم است پوشش را بچرخانید و صفحه محافظ را جدا کنید. عنصر فوق همیشه نزدیک درام است. به پیچ یا قفل وصل می شود. بسیاری از مدل ها دارای یک قفسه کوچک در زیر المنت هستند. پس از جدا شدن قطعه، درپوش محافظ چک می شود. مخاطبین باید تمیز و بدون عیب باشند.

اگر کاربر متوجه نقاط تاریک شود – سنسور سطح باید با یک پارچه تمیز شود. کلاهک باید در خلاف جهت عقربه های ساعت چرخانده شود. داخل سنسور همه چیز باید تمیز باشد. اگر مواردی پیدا شد، استخراج می شود. در پایان کار، عنصر تعویض و بررسی می شود. اگر مشکلی برای آب مخزن وجود دارد، قطعه را تعویض کنید.

خطاهای پمپ تخلیه

پمپ ماشین لباسشویی یک عنصر بسیار مهم است. اگر قسمت مشخص شده از کار بیفتد، درام با آب پر نمی شود. پمپ تخلیه بسیار گران است. علت اصلی خرابی قطعه، معیوب بودن شیر و فیلتر است. مشکل همچنین می تواند آب کثیف باشد که پمپ را مسدود می کند.

تعمیر پمپ

اگر ماشین لباسشویی شرکت آریستون را روشن نکند، ممکن است کدهای خطا متفاوت به نظر برسد. هنگامی که پمپ معیوب است، خطای F05 اغلب ظاهر می شود. می توانید خودتان سعی کنید این قطعه را تعویض کنید. برای این منظور توصیه می شود از قبل یک کلید و مجموعه ای از پیچ گوشتی ها را آماده کنید. اولین قدم برداشتن پوشش محافظ از ماشین لباسشویی است. سپس باید روتور را جدا کنید، پمپ را مستقیماً دریافت کنید. پمپ ماشین لباسشویی به قفسه ثابت شده و با چندین گیره بسته می شود.

قبل از پیچاندن پمپ، رانش را بررسی کنید. لوله ها باید کنار گذاشته شوند تا تداخل نداشته باشند. پمپ از پیشخوان به شدت به سمت بالا بلند میشود. در این مرحله مهم است که به شیر آسیب نرسانید. اگر پمپ آسیب دید، قطعه باید به طور کامل تعویض شود. برخی از کارشناسان نصب پمپهای جدید روی دو لوله را توصیه می کنند. آنها پارامتر فشار محدودتر بیشتری دارند و با چندین آستر تولید می شوند. بسیاری از مدل ها مجهز به درزگیر هستند. اگر ترک هایی روی آن قابل مشاهده باشد، دستگاه باید عوض شود. پس از نصب پمپ، مهم است که استحکام نازل ها را بررسی کنید و پیچ ها را محکم ببندید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *