مقالات, تعمیرات ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی ارج

تعمیر ماشین لباسشویی ارج - تعمیر ماشین لباسشویی در فردیس - ملارد - کرج - تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر ماشین لباسشویی ارج میپردازیم. برای انجام خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک میتوانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیر ماشین لباسشویی ارج

تعمیر ماشین لباسشویی ارج امکان دارد سر و صدای زیادی بدهد یا تخلیه آب به درستی انجام نشود بعد از صادر شدن فرمان به وسیله کاربر اتفاق بیافتد. در ادامه بعضی از ایراداتی که بیانگر خطا این ماشین لباسشویی هستند جهت آشنایی بیشتر به شما توضیح خواهیم داد.

نشتی آب از زیر لباسشویی

یکی از انواع ایرادات ماشین لباسشویی ارج، نشتی آب از زیر این ماشین لباسشویی است. به شکلی که امکان دارد در طول پروسه شستشو یا هنگام تخلیه، آب و کف از لباسشویی خارج شده و در کف زمین پخش شده است. این ایراد می‌تواند به خاطر پاره شدن شلنگ آب لباسشویی یا کار نکردن حسگرهای کف دستگاه اتفاق بیافتد.

روش رفع کردن نشتی آب از زیر لباسشویی

جهت رفع کردن این ایراد حتما اول وضعیت شلنگ تخلیه را بررسی کنید و در موقع پاره بودن شلنگ آن را عوض کنید. حتی حسگر کف لباسشویی حتما بررسی شود و در هنگام احتیاج حسگر را عوض کنید.

 سر و صدای ناهنجار لباسشویی

تولید سر و صدای ناهنجار لباسشویی هم بیانگر خرابی ماشین لباسشویی ارج است. یکی از علت هایی که منجر به تولید سر و صدای زیاد به وسیله ی لباسشویی می‌شود، هماهنگ نبودن وزن لباس‌های داخل ماشین لباسشویی است. در هنگامی که بلبرینگ‌های لباسشویی دچار خرابی شده باشند یا تسمه آن پاره شده باشد، ممکن است ایجاد سر و صدای زیاد موقع شستشوی لباس‌ها به وجود بیاید. از دیگر دلیلهای ایجاد سر و صدای ناهنجار به وسیله ی لباسشویی می‌توان به وجود آمدن مشکل در فنرها، کمک فنرها و پایه لرزش گیر سیستم اشاره کرد.

روش رفع کردن سر و صدای ناهنجار لباسشویی

قبل از آنکه هرگونه کاری انجام دهید اول وضعیت دیگ لباسشویی را بررسی کرده و از سالم بدون آن مطمئن شوید. بعد لباس‌های داخل لباسشویی را خارج کرده و آن‌ها را به طور جداگانه و مناسب با ظرفیت مشخص شده برای سیستم داخل آن قرار دهید. وضعیت تسمه، بلبرینگ‌ها، فنرها و پایه لرزش گیر لباسشویی را چک کرده و در هنگام احتیاج آن‌ها را عوض کنید. همچنین جای نصب لباسشویی را بررسی کرده و در هنگام هماهنگ نبودن سطح مورد نظر، جای قرار­گیری لباسشویی را درست کنید.

تخلیه نکردن آب لباسشویی

اگر با این مشکل ماشین لباسشویی ارج رو به رو شده‌اید حتما به این نکته دقت کنید که امکان دارد پمپ تخلیه لباسشویی سوخته باشد. و حتی گرفته بودن شلنگ تخلیه آب هم می‌تواند از علت های باقی ماندن آب داخل لباسشویی باشد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع ماشین لباسشویی

روش رفع کردن ایراد تخلیه نشدن لباسشویی

برای رفع کردن این ایراد حتما اول سلامت پمپ تخلیه را بررسی کرده و در هنگامی که پمپ کار نمی کند آن را عوض کنید. و حتی عامل هایی که موجب مسدود شدن شلنگ فاضلاب شده است را حل کنید. از دیگر نکته های قابل توجه می‌توان به چک کردن سیم کشی داخل لباسشویی و برطرف کردن اتصالی‌های ایجاد شده میان سیم‌ها اشاره کرد.

قفل شدن درب ماشین لباسشویی

موقعی که درب لباسشویی قفل شده و هیچ جوره باز نمی‌شود، حتما به این نکته دقت کنید که یکی از دلایل این مشکل ماشین لباسشویی ارج، سوختن میکروسوییچ درب هست.

روش رفع کردن قفل شدن درب ماشین لباسشویی

برای رفع کردن این ایراد حتما وضعیت میکروسوییچ درب را به دقت چک کرده و در هنگام احتیاج آن را عوض کنید. و حتی دلیل قفل شدن درب می‌تواند به خاطر اتصالی در صفحه لباسشویی باشد که حتما وضعیت صفحه با دقت بررسی شود.

سرازیر شدن آب لباسشویی

در بعضی از موقع ها مشکل ماشین لباسشویی ارج مرتبط به خراب شدن شیر برقی است که موجب سرازیر شدن آب از داخل سیستم می‌شود. و حتی کار نکردن پمپ تخلیه و خراب بودن حسگر تشخیص مقدار سطح آب هم می‌تواند دلیل به وجود آمدن این مشکل باشد.

روش رفع کردن مشکل سرریز آب لباسشویی

اول کارکرد شیر برقی و پمپ تخلیه را بررسی کرده و در هنگام احتیاج آن‌ها را عوض کنید. و حتی وضعیت حسگر تشخیص مقدار سطح آب را بررسی کرده و آن را با حسگر جدید جایگزین کنید.

لرزش زیاد ماشین لباسشویی

لرزش زیاد ماشین لباسشویی هم یکی از مشکلات ماشین لباسشویی ارج است که موقع خشک کردن لباس‌ها اتفاق می افتد. لرزش شدید لباسشویی امکان دارد به خاطر هم سطح نبودن جای قرارگیری آن اتفاق افتاده است. و حتی شستشوی لباس‌های بیشتر از ظرفیت مشخص شده برای لباسشویی و هماهنگ نبودن لباس‌ها داخل دیگ موجب لرزش شدید لباسشویی موقع استفاده می‌شوند.

روش رفع کردن لرزش زیاد لباسشویی

برای رفع کردن این مشکل حتما اول ماشین لباسشویی را خاموش کرده و لباس‌های اضافی داخل آن را خارج کنید. و حتی لباس‌هایی که در هم گره خورده‌ است حتما جدا شوند و بعد داخل دیگ لباسشویی قرار بگیرند. از دیگر کارهایی که برای برطرف کردن این مشکل می‌توان به هم سطح کردن لباسشویی و کف زمین اشاره کرد.

دلیل کار نکردن ماشین لباسشویی ارج چیست؟

  • امکان دارد هیچ جریان برقی در ماشین نباشد، اتصال را بررسی کنید.
  • درب لباسشویی به خوبی بسته نشده است.
  • بار ماشین بیشتر از اندازه مجاز است و دیگ بیش از ظرفیت از لباس پر شده است.
  • لباس ها را به طور یک میزان در ماشین لباسشویی قرار دهید.
  • اگر ایراد حل نشد با تعمیرات سرویس تماس حاصل بفرمایید.

دلیل آبکشی نکردن ماشین لباسشویی ارج چیست؟

  • به میزان مناسب از مواد شوینده مصرف کنید.
  • شلنگ تخلیه را چک کنید و توجه داشته باشید که ماشین کاملا تخلیه شده باشد.
  • ماشین را بیش از ظرفیت آن از لباس پر نکنید.
  • امکان دارد شیلنگ داخلی پیچ خورده و یا گرفتگی دارند.
  • دریچه های تغذیه را حتما به وسیله ی تعمیرکار چک شوند.
  • توجه داشته باشید که دریچه‌های آب داخلی کاملا باز باشند.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *