مقالات, تعمیرات ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در کرج

تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در کرج - تعمیر ماشین لباسشویی در فردیس - ملارد - کرج - مارلیک- اندیشه تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در کرج میپردازیم. برای انجام خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک میتوانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

دلیل باز نشدن درب ماشین لباسشویی اسنوا چه می باشد؟

یکی دیگر از ایراداتی که امکان دارد برای ماشین لباسشویی اسنوا ایجاد شود باز نشدن درب آن است. دلایل گوناگونی می تواند سبب ایجاد این ایراد شود که در ادامه به توضیح کوتاهی درمورد هر یک می پردازیم.

خرابی میکروسوئیچ درب: برای برطرف کردن این ایراد می بایست اقدام به عوض کردن میکروسوئیچ نمائید ولی پیش از آن حتماً از عدم سلامت آن اطمینان حاصل کنید. میکروسوئیچ دارای ۳ سوکت است که بر روی آن ها عددی درج شده. دو عدد بزرگتر را مستقیم به برق وصل کنید و توسط یک پیچ گوشتی زبانه را فشار دهید. در صورتی که درب قفل نشد یعنی میکروسوئیچ خراب می باشد و می‌توانید آن را عوض نمائید.

خرابی دستگیره درب: اگر ایراد بسته نشدن درب ماشین لباسشویی مرتبط با دستگیره آن باشد، می بایست توسط یک تکنسین عوض گردد.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا

تخلیه نشدن آب از مخزن ماشین لباسشویی: یکی دیگر از علت های باز نشدن درب ماشین لباسشویی می تواند تخلیه نشدن مخزن باشد. برای رفع نمودن این ایراد بهتر می باشد تنظیمات شستشو را مجددا انجام دهید. البته این در حالتی می تواند ایراد را رفع نماید که در محل تخلیه آب اشکالی موجود نباشد.

پوسیده شدن لولای درب ماشین لباسشویی: یکی دیگر از علت های باز نشدن درب ماشین لباسشویی پوسیده شدن لولا بر اثر گذر زمان و کارکرد بالا است. برای برطرف کردن آن می بایست لولاها عوض گردند.

از سایر علت هایی که می تواند سبب باز نشدن درب ماشین لباسشویی شود می شود به موارد زیر اشاره داشت: عدم عملکرد سیستم قفل کودک ماشین لباسشویی، عملکرد نادرست قفل حرارتی، گرمای بیشتر از حد در مدار های ماشین لباسشویی

علت های ایجاد سروصدای زیاد در ماشین لباسشویی چه می باشد؟

دلایل زیادی می تواند سبب ایجاد سروصدای زیاد در ماشین لباسشویی در زمان شستشو، خشک نمودن و یا آبگیری شود. برخی از ایرادات را می‌توانید خودتان از بین ببرید ولی در رفع نمودن برخی دیگر احتیاج به یک تکنسین مجرب دارید.

در ادامه به چند دلیل درباره سروصدای ماشین لباسشویی می پردازیم و راه حل هایی برای هر یک ارائه می دهیم.

  1. بودن یک جسم خارجی در محفظه دیگ: نخستین عملی که پس از شنیدن صدا از ماشین لباسشویی باید انجام داد، بررسی محفظه دیگ است. زیرا امکان دارد جسمی مانند سکه، سنجاق، کلید و… درون آن قرار داشته باشد و در زمان چرخش سبب ایجاد صدا شود.
  2. پر بودن بیشتر از اندازه محفظه دیگ: یکی دیگر از علت هایی که می تواند سبب ایجاد صدای ناخوشایند در زمان شستشو شود پر بودن بیش از اندازه ماشین لباسشویی است. در چنین وضعیتی صداهای جیر جیر یا تق تق از ماشین لباسشویی به گوش می رسد.
  3. خرابی پمپ آب ماشین لباسشویی: یکی از مهمترین دلایل شنیدن صدای زوزه از ماشین لباسشویی مرتبط با خرابی پمپ است. به طور معمول این صدا در زمان آبکشی یا تخلیه آب به گوش می رسد. اگر پمپ آب بر اثر فرسوده شدن یا نوسان برق صدمه ببیند، امکان دارد صدای ناهنجاری از ماشین لباسشویی به گوش برسد. برای برطرف کردن آن می بایست پمپ تخلیه عوض شود.
  4. خرابی کمک فنر ماشین لباسشویی: تمام ماشین لباسشویی ها کمک فنر دارند که وظیفه آنها جذب ارتعاشات محفظه دیگ می باشد. این قطعه سبب کاهش صدا در ماشین لباسشویی در زمان چرخش دور تند و یا در طول شستشو می شود. فرسایش کمک فنرها و یا صدمه دیدن آنها می تواند سبب ایجاد صدای زیاد در ماشین لباسشویی بشود و تنها راه رفع نمودن این صدا هم عوض کردن کمک فنرها است.
  5. خرابی تسمه: تسمه های ماشین لباسشویی به طور معمول از جنس لاستیک می باشند و در طول زمان امکان دارد دچار صدمه و فرسودگی شوند. اگر شنیدن صدا از ماشین لباسشویی به علت خراب شدن تسمه باشد می بایست این قطعه را عوض نمود.
  6. خرابی موتور ماشین لباسشویی: یکی دیگر از علت های ایجاد سر و صدا در ماشین لباسشویی خرابی موتور می باشد. در چنین وضعیتی با تعمیر و یا عوض کردن موتور ایراد رفع خواهد شد.
  7. شکستگی بلبرینگ: بلبرینگ قطعه ای می باشد که سبب کاهش صدا در ماشین لباسشویی در زمان چرخش می شود. ریختن بار اضافه در ماشین لباسشویی و یا استفاده بسیار از دستگاه و مصرف مواد شوینده بی کیفیت می تواند به بلبرینگ ها صدمه بزند. در زمان مواجه شدن با این ایراد بلبرینگ ها می بایست تعمیر و یا عوض شود.

دلیل عدم آبگیری ماشین لباسشویی اسنوا چه می باشد؟

یکی از ایراداتی که می تواند برای ماشین لباسشویی اسنوا به وجود بیاید، عدم آبگیری آن می باشد. این ایراد می تواند به علت های بسیاری ایجاد شود که در ادامه به چک کردن چند دلیل از آن می پردازیم.

خرابی شیر ورودی آب: یکی از علت های عدم آبگیری ماشین لباسشویی اسنوا، پیچ و تاب خوردگی شیلنگ های ورودی آب و یا سوراخ و خراب شدن آن است.

مسدود شدن و گرفتن فیلتر ورودی ماشین لباسشویی اسنوا: یکی دیگر از علت های عدم آبگیری ماشین لباسشویی، گرفتن فیلتر است. در این حالت با رفع انسداد و تمیز نمودن فیلتر ایراد برطرف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

دلیل لرزش ماشین لباسشویی اسنوا چه می باشد؟

البته که لرزش در ماشین لباسشویی می تواند یکی از متداول ترین ایرادات مرتبط با دستگاه باشد ولی با این حال امکان دارد برای کاربران خیلی آزاردهنده باشد. در اولین حالت این ایراد می تواند مرتبط با عدم تراز پایه ها باشد. برای تراز نمودن پایه های ماشین لباسشویی از آچاری که مخصوص ریگلاژ می باشد، استفاده نمائید. اگر بعد از تراز نمودن همچنان ایراد رفع نشد احتمالاً کمک فنر ها صدمه دیده اند که در این حالت می بایست اقدام به عوض کردن آنها نمائید. گاهی اوقات هم لرزش در ماشین لباسشویی می تواند به علت مسدود شدن و گرفتگی فیلتر ها باشد. اگر فیلتر سرویس و تمیز شود ایراد لرزش هم رفع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر امرسان در کرج

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *