مقالات, تعمیرات ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا

تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا - تعمیر ماشین لباسشویی در فردیس - ملارد - کرج - تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا میپردازیم. برای انجام تعمیرات سرویس انواع لوازم خانگی( خدمات تعمیرات) مثل:تعمیر انواع ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی،تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید در کل منطقه های کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا

داشتن یک ماشین لباسشویی در هر خانه ای لازم است و علت آن در صرفه جویی از انرژی و زمان خانم های خاندار است. از این جهت تهیه آن کاملا پرکاربرد و  ارزامی است.

اگر لباسشویی اسنوا را خریداری کردید. و درحال حاضر لباسشویی شما با اشکالاتی رو به رو شده.

اصلا نیاز به نگرانی نیست چون برسی شما در نت نگرانی شما را برطرف کرده و انواع تعمیرات را برای شما توضیح داده است.

 دلیل این که ماشین لباسشویی اسنوا روشن نمی شود چیست؟

تشخیص دلیل روشن نشدن لباسشویی اسنوا می تواند کار سختی باشد چون دلایل متفاوتی می تواند باعث روشن نشدن لباسشویی باشد. آنگاه که قصد روشن کردن دستگاه را دارید اما متوجه این موضوع شدید که صفحه نمایش ماشین لباسشویی اسنوا روشن نشده است بایستی به خراب بودن پریز برق شک کنید به کمک یک فازمتر برای برسی سالم بودن پریز برق اطمینان می توانید کمک بگیرید.

آن طور که برخی از چراغ های صفحه نمایش ماشین لباسشویی روشن باشد و گاهی وقت ها هم خاموش باشد اختلال از برق گیری به ماشین لباسشویی نیست و باید صفحه کنترلی برد نمایش را بررسی کنید، گاهی اوقات با جا به جا کردن صفحه کنترلی مشکل حل می شود و احتیاجی به نگرانی نیست. آنگاه که  ماشین لباسشویی شما اصلا روشن نشد و شستشوی انجام نداد باید از یک متخصص تعمیرات لوازم خانگی کمک بگیرید. چون روشن نشدن ماشین امکان دارد علت های متفاوتی داشته باشد و باید یک شخص با تجربه و ماهر باید آن را بررسی کند.

بیشتر بخوانید : تعمیرات انواع ماشین لباسشویی

چرا وان ماشین لباسشویی اسنوا نمی چرخد ؟

هنگامی که دیدید دیگ ماشین شما نمی چرخد باید دلیل آن را جستجو کنید امکان دارد علت آن خودتان هستید. این نکته ر همواره رعایت کنید که چنانچه ظرفیت دستگاه در آن لباس  قرار دهید با این اشکال رو به رو می شوید که این موضوع خود باعث می شود طول عمر لباسشویی کاهش پیدا کند. در گاهی موقع پاره شدن تسمه به خاطر ساییده شدن و یا کهنه شدن امکان دارد دلیل آن ثابت بودن دیگ لباسشویی است. برای این که مطمئن بشید که دلیل نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی اسنوا پاره شدن تسمه است می توانید درب ماشین لباسشویی را باز کنید و دیگ را با دست بچرخانید حال آن که هنگام چرخاندن دیگ هیچ گونه مقاومتی احساسی نکردید باید تسمه را عوض کنید.

علت پرنشدن لباسشویی اسنوا از آب چیست ؟

آبگیری نکردن لباس ها در داخل لباسشویی اسنوا ازجمله معایب شستشوی لباس ها مسدود بودن یا خم شدن شلنگ داخلی آب به درون ماشین می تواند اصلی ترین دلیل پر نشدن آب درون ماشین لباسشویی باشد پیشنهاد می شود قبل از هرکاری شلنگ ورودی آب را بازرسی کنید. البته بعضی مواقع فشار پایین آب منجر به این اتفاق می شود و و باعث نگرانی شما می شود.

علت سیاه شدن لاستیک اطراف دیگ چیست؟

امکان دارد به لاستیک کنارش دیگ توجه نکرده باشید و یا این که دارند سیاه می شوند از علت سیاه شدن لاستیک لباسشویی اسنوا کپک زدن و قارچ زدن و است که این مسئله امکان دارد باعث مشکل پیدا کرن شما با ماشین لباسشویی باشد.

یکی از موارد مهمی که بایستی به آن نوجه کرد باز گذاشتن درب دستگاه اسنوا بعد از فعالیت شستشو می باشد چون با این کار از رشدکردن کپک و قارچ ها جلوگیری می شود. از روند های سنتی و قدیمی برای تمیز کردن لاستیک دور درب ماشین لباسشویی استفاده از آبلیمو است چون ماده قوی برای از بین بردن باکتری هاست و در ساخت بوی خوب هم موثر است.

نشت آب از ماشین لباسشویی اسنوا

نشت آب در ماشین لباسشویی، یکی از اشکالات بسیار  متداول می باشد. با اهمیت ترین نکته ای که درمورد نشت آب باید بدانید، این مسئله است که حتما در جای درست نشتی آب را جستجو کنید. برای این کار حتما سیستم را موقع روشن بودن و کار کردن در نظر داشته باشید، که حتی چندین جا را حتما خوب بازرسی کرد. این قسمت ها حاوی لاستیک اطراف درب، واتر پمپ، محل جا پودری و… است. برای نمونه اگر لاستیک دور درب، پاره باشد بود، لازم است تا آن را  عوض کنید. همچنین اگر مخزن جا پودری شکسته باشد، باید به کمک  جوش پلاستیک آن را تعمیر کرد و یا این درصورت نیاز  آن را تعویض کنید. بدین سان حتما محل نشت را درست کنید.

خطاها و کدهای ارور متداول لباسشویی اسنوا

در این قسمت فهرست  با اهمیت ترین کدهای ارور یا خطا های دستگاه ماشین های لباسشویی اسنوا که  بعضی مواقع تماس با مراکز تعمیرات کرال را ضروری می سازد ذکر شده:

  • Se یا ۵E: خالی شدن ناگهانی آب و اختلال در کنترل آن
  • LO: قفل کردن درب ماشین لباسشویی و اختلال در باز شدن
  • ۴E یا !E: به علت داشتن اختلال در محفظه ورودی آب در موقع مناسب داخل ماشین نمی شود و یا زمانی که آب آن را بگیرد به اتمام می رسد.
  • DC: یکسان نبودن و اختلال در چرخش ماشین لباسشویی
  • E3: در حرکت موتور اختلال داشتن
  • OE: پر بودن بیش از اندازه در توان ماشین لباسشویی
  • LE:  آب نشت کردن
  • HE: اختلال در گرم کردن آب

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *