مقالات, تعمیرات ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی الکترواستیل

تعمیر ماشین لباسشویی الکترواستیل - تعمیر ماشین لباسشویی در فردیس - ملارد - کرج - تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر ماشین لباسشویی الکترواستیل میپردازیم. برای انجام خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک میتوانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

ایرادات معمول در ماشین لباسشویی سطلی الکترو استیل

  • امکان دارد میان انجام برنامه ماشین لباسشویی توقف ایجاد شود.
  • ماشین لباسشویی به طور صحیح نمی چرخد.
  • آب ماشین لباسشویی سرازیر می شود.
  • درب دستگاه ماشین لباسشویی به صورت صحیحی قفل نمی شود
  • ماشین لباسشویی برنامه نعیین شده را انجام نمی دهد.
  • دستگاه ماشین لباسشویی تخلیه آب را به درستی انجام نمی دهد.
  • دستگاه ماشین لباسشویی سطلی الکترو استیل به طور صحیح نمی چرخد و یا با عدم انجام برنامه مشخص شده مواجه شده است.
  •  آب ماشین لباسشویی نشتی دارد
  • ماشین لباسشویی سطلی الکترو استیل دچار لرزش شده است
  • آب داخل ماشین لباسشویی یا خیلی آرام پر می شود و یا اصلا پر نمی شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین لباسشویی بوش

تعمیرات دستگاه ماشین لباسشویی سطلی الکترو استیل

روش شست و شو در ماشین لباسشویی های سطلی الکترو استیل خیلی راحت است و کار بارگیری و تخلیه در ماشین لباسشویی های سطلی الکترو استیل خیلی راحت است و یکی از علت هایی که بعضی از افراد از این لباسشویی ها حتی با وجود لباسشویی های اتومات استفاده می کنند، همین  علت می باشد، در لباسشویی های درب از بالا الکترو استیل آب با سرعت بالاتری تخلیه می شود و کار خشک کردن لباس ها را با سرعت بالاتری انجام می دهد، به طور معمول مدت زمان کار با لباسشویی درب از بالا الکترو استیل بین 60 تا 80 دقیقه به طول می انجامد البته هر چه قدر ماشین لباسشویی در مدت انجام کار خود از آب کمتری استفاده کند زمان بیشتری برای انجام دادن مراحل شست و شو نیاز دارد.

برای تعمیر ماشین لباسشویی های درب از بالا الکترو استیل بهتر است اطلاعاتی در ارتباط با قطعات و قسمت های گوناگون لباسشویی های درب از بالا الکترو استیل داشته باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

این قطعات مهم شامل موارد زیر هستند:

1 . بدنه ی ماشین لباسشویی درب از بالا الکترو استیل :بدنه لباسشویی های درب از بالا الکترو استیل از فلز یا پلاستیک های با دوام می باشد، به طور معمول بدنه این ماشین لباسشویی ها را برای دوام بیشتر و عمر مفید طولانی تر به وسیله روکش می پوشانند که حفاظت شده باشد و با همین راه از بروز هر گونه پوسیدگی روی بدنه ماشین های لباسشویی پیشگیری می شود.

2 . تایمر : به طور معمول در ماشین لباسشویی های سطلی الکترو استیل تایمر فلزی مورد استفاده قرار می گیرد و کار این قطعه در ماشین های لباسشویی قطع و وصل کردن برق در مدار اصلی است.

3 . پروانه: در لباس شویی های سطلی الکترو استیل به طور معمول جنس پروانه از کائوچو است برروی محور موتور قرار داده می شود و با چرخیدن این قطعه،لباس‌های درون مخزن نیز می چرخند.

4 . کاسه نمد : وظیفه اصلی کاسه نمد در لباسشویی های درب از بالا الکترو استیل ایجاد عایق میان قطعات موتور و محفظه سطلی الکترو استیل است.

5 . موتور : موتور یکی از مهم ترین قطعات لباسشویی ها است، در ماشین های لباسشویی درب از بالا الکترو استیل موتور تک فاز همراه با سیم پیچی کمکی و یا موتورهای قطبی چاکدار مورد استفاده قرار میگیرد.

6 . دکمه لامپدار لنت : دکمه لامپ دار لنت از سه کنتاکتور ایجاد شده است، به طوری که دو کنداکتور به ورودی و خروجی فاز متصل می باشد و دیگری به نول لامپ درون دکمه ارتباط دارد.

7 . المنت در : به طور معمول المنت درب در ماشین لباسشویي های درب از بالا الکترو استیل از جنس چینی و یا سرامیک نسوز است و برای پیشگیری از ورود رطوبت به طور معمول روی آن ها محافظ فولادی قرار می دهند.

بیشتر بخوانید: رفع کدهای خطای ماشین لباسشویی ال جی

یافتن ایراد روشن نشدن لباسشویی

چنانچه لباس شویی سطلی الکترو استیل شما روشن نمی شود، اول دوشاخه را بررسی کنید، چون امکان دارد که دوشاخه لباس شویی از پریز جدا شده باشد و به همین علت دستگاه شما دیگر روشن نشود، در صورتی که دوشاخه به پریز وصل بود، با کمک یک فازمتر پریز برق را هم بررسی کنید تا اطمینان حاصل کنید که جریان برق در پریز برقرار می باشد.

چنانچه با چک کردن موارد بالا متوجه اشکالی نشدید، امکان دارد که خرابی در بخش موتور لباسشویی سطلی الکترو استیل شما باشد و یا از ماشین لباسشویی خود بیشتر از حد استفاده کرده اید و موتور آن گرم شده، گرم شدن موتور لباسشویی درب از بالا الکترو استیل سبب روشن نشدن، ماشین لباس شویی می شود، برای برطرف کردن این ایراد چند دقیقه و یا چند ساعت صبر داشته باشید تا موتور لباسشویی خنک شود و دوباره آن را روشن کنید، ولی چنانچه بعد از این تایم همچنان موتور لباسشویی شما گرم باشد، احتیاج به چک کردن و تعمیر به وسیله یک فرد ماهر دارد.

بیشتر بخوانید: تعمیر خطاهای ماشین لباسشویی امرسان

ایراد یابی تخلیه نکردن آب ماشین لباسشویی درب از بالا الکترو استیل

یکی از معمول ترین که در همه ی ماشین لباسشویی ها خصوصا مدل درب از بالا الکترو استیل و یا همان سطلی اتفاق می افتد، تخلیه نشدن آب است که امکان دارد  به علت های زیر اتفاق بیفتد.

اول شلنگ و یا پمپ تخلیه را بررسی کنید چون امکان دارد به وسیله لباس های کوچک و … دچار انسداد شده باشد، اگر ایراد انسداد این دو قطعه به وسیله لباس ها نباشد امکان دارد که کد ارور وجود داشته باشد که برای رفع کردن این کد باید دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی را مطالعه کنید.

در بعضی مواقع امکان دارد که پمپ تخلیه لباسشویی خراب شده باشد و در این شرایط متوجه صدا های ناخوشایند و غیرطبیعی و یا نشتی آب هم می شوید.

برای یافتن علت این ایراد بهتر است که لباس شویی خودتان را خالی و بدون لباس روشن کنید، تا بفهمید که ایراد رفع می شود و یا خیر، در صورتی که تخلیه انجام نشود باید شلنگ تخلیه لباسشویی را چک کنید که خم نشده باشد و در ادامه شلنگ تخلیه را از پشت لباسشویی جدا کنید و اجازه دهید آب های اضافی از آن خارج شود، تا اگر مسدود شده بود، متوجه آن شوید.

بیشتر بخوانید: تعمیر انواع ماشین لباسشویی در کرج

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *