مقالات, تعمیرات ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در کرج

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در کرج - تعمیر ماشین لباسشویی در فردیس - ملارد - کرج - مارلیک- اندیشه تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

خطاهای ماشین لباسشویی باماتیک ممکن است باعث عدم عملکرد صحیح و موثر این دستگاه شوید. ما در این مطلب به مبحث تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در کرج میپردازیم. برای انجام خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک میتوانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

خطاهای ماشین لباسشویی ال جی

تعمیر خطای OE در ماشین لباسشویی ال جی

این خطا به معنی ایرادی در سیستم تخلیه آب دستگاه است. احتمالا ایراد یا انسدادی در راه خروج آب موجود است. در این حالت نیاز می باشد که لوله تخلیه و پمپ تخلیه چک شوند و اگر مانعی در لوله تخلیه وجود داشت یا جسمی در پمپ تخلیه گیر کرده بود، مانع مربوطه از میان برود.

تعمیر خطای IE در ماشین لباسشویی ال جی

این خطا به معنی عدم ورود آب در موقع تعیین شده به دستگاه است. همینطور امکان دارد که میزان آب وارد شده کم باشد. در این حالت نیاز می باشد که لوله های ورودی چک شوند و اگر مسدود بودند یا پیچ خوردگی داشتند ایراد رفع شود. همینطور نیاز می باشد که از باز بودن و سلامت شیر ورودی آب هم مطمئن شوید.

تعمیر خطای CL در ماشین لباسشویی ال جی

این خطا در حیقیقت یک ارور نیست و در حقیقت به معنی یک اخطار و هشدار می باشد. این کد ارور به شما می گوید که قفل کودک فعال می باشد یا امکان دارد که قفل کودک گیر کرده باشد. جهت غیر فعال نمودن قفل کودک نیاز می باشد که کلید را 3 ثانیه بفشارید و نگه دارید. در صورت رفع نشدن خطا، می بایست دستگاه به وسیله تکنسین متخصص از تعمیرگاه تعمیرات سرویس مورد بررسی قرار گیرد.

خطای DE در ماشین لباسشویی ال جی

این خطا به معنی باز بودن درب ماشین لباسشویی است. برای برطرف کردن خطا می بایست یک مرتبه درب دستگاه را باز و بسته نمائید، در صورتی که خطا رفع نشد، احتمالا ایراد از میکروسوئیچ درب، زبانه درب، لولای درب، لاستیک اطراف درب، سیم کشی و اتصالات ماشین و برد ماشین باشد. اگر میکروسویچ خراب بود، می بایست این قطعه عوض شود.

خطای UE در ماشین لباسشویی ال جی

این خطا به معنی عدم بالانس بودن دستگاه است. احتمالا دستگاهتان در حالت توازن نمی باشد یا این که پایه های دستگاه ایراد دارد و می بایست تلاش نمائید تا دستگاه تراز بشود. همینطور این خطا می تواند به معنی خراب شدن روتور استاتور، خراب شدن تاخو یا به علت خراب شدن برد هم ایجاد شده باشد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات ماشین لباسشویی الکترولوکس

خطای SE در ماشین لباسشویی ال جی

این خطا به معنی خراب شدن موتور دستگاه است. بررسی و تعمیر موتور ماشین لباسشویی، یک عمل تخصصی است و می بایست توسط تعمیرکار متخصص تعمیرات سرویس انجام شود.

خطای CE در ماشین لباسشویی ال جی

این خطا به معنی اتصال کوتاه در موتور است. در این صورت نیاز می باشد اول پریز برق دستگاه را از برق جدا نموده و پس از چند دقیقه دستگاه را به برق متصل نمائید. در صورت برطرف نشدن خطا، از یک تعمیرکار متخصص کمک بخواهید.

خطای LE در ماشین لباسشویی ال جی

این خطا به معنی قفل شدن موتور دستگاه است. برای مثال اگر لباس های زیاد و سنگینی را داخل دستگاه بگذارید، به موتور فشار بسیاری وارد می آید و این خطا نشان داده می شود. در صورت دیدن این کد ارور، نیاز می باشد که سیم کشی موتور، استاتور و روتور، حسگر تشخیص دور و در نهایت برد دستگاه مورد بررسی قرار گیرند.

خطای SUD در ماشین لباسشویی ال جی

این خطا به معنی زیاد بودن مواد شوینده است. اگر مواد شوینده زیاد باشد، دستگاه مجبور می شود تا چرخه ی شستشو را زیاد کند تا لباس ها تمیز شوند. هنگامی که این خطا نشان داده می شود، برای پیشگیری از نشت آب به بیرون، دستگاه توقف می یابد.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا

خطای CD در ماشین لباسشویی ال جی

این خطا در حقیقت یک کد ارور نیست، به عبارتی یک پیغام یا یک اخطار است و به شما آگاهی می دهد که چرخه ی خشک کن، کارش به اتمام رسیده است و شما دیگر می توانید لباسشویی را خاموش نمائید و لباس ها را از دستگاه بیرون بیاورید.

خطای PF در ماشین لباسشویی ال جی

این خطا به معنی خطای برق است. به عبارتی ولتاژ نا مناسبی به برد کنترل ورود پیدا کرده است. به طور معمول این خطا زمان قطع و وصل شدن برق ورودی، یا به علت نوسانات برق نشان داده می شود. در این صورت نیاز می باشد که یک بار دستگاه را روشن و خاموش نمائید تا خطا رفع گردد و در صورت عدم رفع خطا، نیاز می باشد که برد توسط سرویس کار حرفه ای از از تعمیرات سرویس مورد بررسی قرار گیرد و در صورتی که برد در اثر نوسانات سوخته باشد، می بایست آن را عوض نمائید.

خطای AE در ماشین لباسشویی ال جی

این خطا به معنی وجود نشتی است. در این حالت می بایست بلافاصله دستگاه را خاموش نمائید و دستگاه را از برق جدا نمائید. و می بایست شیلنگ ورودی آب، شیلنگ تخلیه، دیگ، جا پودری، اتصالات درونی، فیلتر پمپ تخلیه، شیر برقی ورودی دستگاه، پمپ تخلیه، بلبرینگ، کاسه نمد، لاستیک اطراف درب، حسگر المنت، واشر آب بندی المنت، منبع هیدروستات و. . . را مورد بررسی قرار دهید. همینطور در صورتی که پس از چک کردن این موارد، خطا رفع نشد، می بایست برد را هم بررسی نمائید، گاهی امکان دارد که برد به اشتباه پیام ارور بدهد.

خطای FE در ماشین لباسشویی ال جی

این خطا به معنی زیاد بودن آب داخل مخزن ماشین لباسشویی است. در این حالت می بایست فورا شیر ورودی آب به دستگاه را بسته و مواردی از جمله هیدروستات، شیلنگ، سیم کشی، اتصالات و برد را مورد بررسی قرار دهید.

خطای TE در ماشین لباسشویی ال جی

این خطا به معنی خراب شدن المنت یا حسگر المنت است. به المنت هیتر هم می گویند. در این حالت می بایست هیتر چک شود و در صورت اتصال کوتاه شدن هیتر، می بایست آن را عوض نمائید. همینطور نیاز می باشد که اتصالات و سیم کشی و برد دستگاه هم مورد بررسی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *