مقالات, تعمیرات ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت

تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت - تعمیر ماشین لباسشویی در فردیس - ملارد - کرج - تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت میپردازیم. برای انجام خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک میتوانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت

ماشین‌ های لباسشویی ایندزیت بخش قابل توجهی از سهم بازار بریتانیا را به خود اختصاص می‌دهند، زیرا مقرون به صرفه، همه‌ کاره و با کیفیت هستند.

مهم نیست که برند ماشین لباسشویی چقدر خوب باشد، اما مواقعی وجود دارد که ایراداتی رخ می دهد یا قطعات به سادگی فرسوده می شوند. اگر خیلی قدیمی نباشند، اکثر ماشین‌های لباسشویی ایندزیت قابل تعمیر هستند و تعمیرات معمولاً مقرون به صرفه‌ تر از تعویض ماشین با ماشین جدید هستند.

تعمیر ماشین لباسشویی

وقتی صحبت از تعمیر ماشین لباسشویی می شود، تکنسین های ما در تعمیرات سرویس همیشه دستگاه را برای کدهای خطا بررسی می کنند. کدهای خطای ماشین لباسشویی ایندزیت در اکثر مدل های ماشین لباسشویی ایندزیت به صورت دیجیتالی نمایش داده می شود. آنها همچنین می توانند با دنباله ای از چراغ های LED چشمک زن روی پانل داشبورد دستگاه نشان داده شوند.

کدهای خطا به این دلیل مفید هستند

کدهای خطا به این دلیل مفید هستند که اگرچه لزوماً مشکل ماشین لباسشویی ایندزیت خراب را نشان نمی دهند، اما نشان می دهند که کدام قسمت یا عملکرد دستگاه معیوب است. کد خطا می تواند تعمیرکار را در مسیر درست در هنگام تشخیص مشکل ماشین لباسشویی راهنمایی کند.

شاید برای شما مفید باشد که معنی کدهای خطای ماشین لباسشویی ایندزیت را بدانید. هنگامی که آنها رخ می دهند. فراموش نکنید که یادداشت کنید و کد را به تکنسین تعمیر منتقل کنید:

(توجه: حرف و عدد نشان دهنده کد خطایی است که روی صفحه دیجیتال نشان داده می شود؛ عدد LED نشان می دهد که کدام یک از پنج چراغ دستگاه شما روی داشبورد چشمک می زند.)

این نشان می دهد که یک اتصال کوتاه در موتور ماشین لباسشویی وجود دارد که می تواند بالقوه جدی باشد. برای بررسی موتور به یک متخصص نیاز است.

موتور یا گیر کرده است یا تاچو (قسمتی که سرعت موتور را اندازه گیری می کند) معیوب است. یک تکنسین موتور، تاچو، اتصالات و برد مدار اصلی را بررسی می کند تا مشکل را پیدا کند.

این نشان دهنده مشکل ترمیستور NTC است، دستگاهی که به دستگاه اجازه می دهد دمای آب شستشو را شناسایی کند. ترمیستور ممکن است معیوب باشد یا فقط اتصال شل باشد.

در ماشین لباسشویی قطعه ای به نام سوئیچ فشار به ماشین می گوید که چه زمانی آب در درام وجود دارد. این کد خطا به شما هشدار می دهد که سوئیچ فشار در حالت خالی گیر کرده است و نشان می دهد که آب در درام وجود ندارد، حتی اگر وجود داشته باشد. بنابراین چرخه مختل خواهد شد. یک تکنسین تعمیر باید شیلنگ های سوئیچ، سیم کشی، اتصالات ماژول و خود سوئیچ را بررسی کند تا مشکل را تشخیص دهد.

برعکس وضعیت کد خطای F4، این نشان می دهد که سوئیچ فشار در حالت کامل گیر کرده است. علت عیب به همان اقدام فوق نیاز دارد، با این تفاوت که این می تواند نشان دهنده انسداد پمپ نیز باشد.

F7 کد خطا

این کد نشان می دهد که سیستم گرمایش ماشین لباسشویی شما مشکل دارد. ممکن است مشکل سیم کشی، المنت گرمایشی معیوب یا مشکل در اتصالات ماژول کنترل باشد.

F8 کد خطا

مانند F7 این نشان دهنده مشکل سیستم رله گرمایشی است – جدی تر از کد خطای قبلی.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع ماشین لباسشویی

F9 کد خطا

وقتی این کد خطا را می بینید به این معنی است که یک مشکل اساسی در راه اندازی دستگاه وجود دارد که نیاز به برنامه ریزی مجدد کامل یا جایگزینی تمام لوازم الکترونیکی دارد.

F10 کد خطا

این یک خطای پیچیده مربوط به سنسور در سوئیچ فشار است که نیاز به توجه حرفه ای دارد.

F11 کد خطا

این کد خطا به شما می گوید که پمپ ماشین لباسشویی کار نمی کند. به احتمال زیاد عیب جدی تر از فیلتر مسدود شده است. احتمالاً شامل اتصالات بین پمپ و ماژول است یا ممکن است نیاز به تعویض پمپ داشته باشد.

F12 کد خطا

این یک مشکل اتصال الکتریکی را نشان می دهد که نشان دهنده وجود کابل معیوب بین کارت های کنترل الکترونیکی در ماشین لباسشویی است.

F13 کد خطا

این خطا مربوط به ماشین لباسشویی ایندزیت است و نشان می دهد که ماشین به دلایلی بیش از حد گرم شده است. ممکن است فقط نیاز به تمیز کردن فیلتر پرز داشته باشد یا ممکن است موتور خشک کن معیوب باشد.

F14 کد خطا

این کد مربوط به ماشین لباسشویی ایندزیت است و زمانی ظاهر می شود که خشک کن گرم نمی شود. مشکل می تواند ترموستات، عنصر گرمایش، موتور فن یا اتصالات ماژول باشد.

F15 کد خطا

با چشمک زدن چهار چراغ و نشان دادن کد خطای F15 در ماشین لباسشویی ایندزیت شما به این معنی است که عنصر خشک کن ایراد دارد.

F17 کد خطا

این نشان می‌دهد که دستگاه شما قربانی خرابی قفل در شده است که می‌تواند ناشی از موارد مختلفی باشد و نیاز به یک متخصص برای بررسی دارد.

F18 کد خطا

کشنده ترین عیب از همه با این کد نشان داده شده است، به این معنی که یک خطای ارتباطی در موتور 3 فاز وجود دارد. برد پاور دستگاه شما احتمالاً باید توسط یک تکنسین تعمیرکار واجد شرایط تعویض شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *