مقالات, تعمیرات ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی ایکس ویژن

تعمیر ماشین لباسشویی ایکس ویژن - تعمیر ماشین لباسشویی در فردیس - ملارد - کرج - مارلیک- اندیشه تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر ماشین لباسشویی ایکس ویژن میپردازیم. برای انجام خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک میتوانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیر ماشین لباسشویی ایکس ویژن

ماشین لباسشویی ایکس ویژن به برنامه شستشو ورود نمی کند.

در این صورت بروز این مشکل حتما موارد زیر را چک نمائید:

چک نمائید که درب ماشین لباسشویی به صورت کامل بسته شده باشد و دکمه START را بفشارید.

مواظب باشید دکمه قفل کودک را فعال ننمائید. چون در این حالت دستگاه به برنامه وارد نمی شود و پیام CL بر روی صفحه مشاهده می شود و یا چراغ CHILD LOCK روشن می شود که در این حالت می بایست آن را غیر فعال نمائید.

حتما چک نمائید که شیر آب خانه باز باشد و آب دچار قطعی نشده باشد.

کلید TIME DELAY برای شستشوی تاخیری می باشد، به این معناست که دستگاه دیرتر یا در موقع مشخصیکارش را آغاز می نماید. اطمینان حاصل کنید که این دکمه را فعال ننموده اید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات ماشین لباسشویی الکترولوکس

در ماشین های لباسشویی که تسمه ندارند در بعضی از برنامه ها (مثل COTTON و SYNTHETIC) ماشین لباسشویی ایکس ویژن زمان نمی گذارد و در همان اول تخلیه کردن را اغاز نمی کند و بعد از چندین دور چرخش (حسگر وزن لباس فعال شده است) زمان می گذارد و تخلیه را آغاز می نماید.

نکته دیگر چک کردن مقدار لباس ها می باشد. چون زمانی که لباس کم یا زیاد درون دستگاه ریخته بشود به عدم تعادل دچار شده و کار را آغاز نمی کند.

در انتها در صورتی که ماشین لباسشویی خطا دهد (LE، PE، Te و …) نشانگر اشکال در ماشین لباسشویی ایکس ویژن می باشد و قطعا در این حالت تا برطرف شدن ایراد نمی تواند کار را آغاز کند.

مطمئن شوید که بعد از فشردن کلید استارت باید یک دقیقه صبر نمائید تا دستگاه به برنامه شستشو ورود کند. در صورتی که تمام این موارد چک شده و ایراد از این ها نمی باشد، می بایست دستگاه به شکل تخصصی چک شده و کار به تعمیرکاران تعمیرات سرویس سپرده شود.

ایرادات معمول لباسشویی که به تعمیر نیازمند می باشند.

معمول ترین ایرادات مرتبط با تعمیرات ماشین لباسشویی برای مشتریان به شرح زیر می باشد:

لباس ها به خوبی شسته نشده اند.

مخزن ماشین لباسشویی به خوبی نچرخیده است.

ماشین لباسشویی روشن نمی شود.

ماشین لباسشویی دچار ایراد برق گرفتن می باشد.

در طول انجام کار سروصدای زیادی ایجاد کرده و می لرزد.

درب ماشین لباسشویی قفل شده و دیگر باز نمی گردد.

تایمر شستشو دادن خراب می باشد.

کمک دستگاه ماشین لباسشویی ایکس ویژن خراب می باشد.

معمول ترین موضوعات برای درخواست تعمیرکار ماشین لباسشویی ایکس ویژن

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا

در بیشتر موارد یافتن ایراد ماشین لباسشویی نیازمند چک شدن دستگاه به وسیله تعمیرکار متخصص و مجرب می باشد. بر همین اساس، افراد به طور معمول بعد از دیدن ایرادات زیر از تعمیرکار متخصص کمک می خواهند:

خالی نشدن آب شستشو در ماشین لباسشویی ایکس ویژن

خالی نشدن آب ماشین لباسشویی ایکس ویژن یکی از ایرادات معمول می باشد که بعضی اوقات افراد با آن روبرو می شوند. علت اصلی ماندن آب در ماشین لباسشویی صدمه دیدن عناصر تخلیه به خصوص پمپ ماشین لباسشویی ایکس ویژن می باشد. به طور معمول پمپ های ماشین لباسشویی ایکس ویژن پس از گذشت 10 سال احتیاج به عوض شدن دارند. پمپ ماشین لباسشویی ایکس ویژن یکی از قطعات اصلی می باشد که تنها متخصص می تواند ایرادات آن را یافته و برطرف نماید. با تماس با متخصصان تعمیرات سرویس می توانید از خدمات ما برای برطرف کردن ایراد خالی نشدن آب ماشین لباسشویی بهره ببرید.

باقی ماندن پودر در مخزن دستگاه ماشین لباسشویی ایکس ویژن

بعضی اوقات امکان دارد آب به ماشین لباسشویی ورود نکند و پودر درون مخزن بماند. در این شرایط در مرحله ابتدایی باید از قفل بودن درب دستگاه اطمینان حاصل کنید. چنانچه درب قفل نباشد، ایراد به علت خالی شدن آب نمی باشد و باید اشکال را در عناصر راه اندازی، عناصر امنیتی و کارکرد برد ماشین لباسشویی ایکس ویژن بیابید و عیب یابی نمائید. ولی اگر این گونه نبود، احتمالا، اشکال از شیر برقی لباسشویی ایکس ویژن می باشد. شیر برقی از قطعات اصلی ماشین لباسشویی می باشد که متشکل از فنر، مخزن پلاستیکی، میله استوانه ای و دیافراگم های لرزشیمی باشد.

درخواست تعمیر ماشین لباسشویی به علت عدم روشن شدن ماشین لباسشویی ایکس ویژن

در بهترین حالت، علت روشن نشدن ماشین لباسشویی به علت بریدگی پریز برق، قطع شدگی سیم و یا اشکال در اتصالات درونی می باشد. ولی در اغلب موارد روشن نشدن ماشین لباسشویی به علت سوختگی برد اصلی ماشین لباسشویی ایکس ویژن می باشد. برد دستگاه مانند مغز برای ماشین لباسشویی می باشد، اگر در آن اختلال ایجاد شود اشکالات بسیاری را برای لباسشویی ایکس ویژن به وجود می آورد.

در موارد خیلی کم امکان دارد برد دستگاه لباسشویی ایکس ویژن در سلامت کامل باشد و  عدم نشان دادن برنامه ها به علت سوختگی صفحه باشد. ولی یک تعمیرکار متخصص و با تجربه می تواند سریعا اشکال دستگاه شما را متوجه شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین لباسشویی بوش

 لاستیک شستشوی ماشین لباسشویی ایکس ویژن مشکی شده است.

مشکی شدن لاستیک لباسشویی به طور معمول با بوی بدی همراه می باشد که خانه و آشپزخانه را پر می کند. افزون بر این، این ایراد در مدت زمان طولانی می تواند صدمه ی جدی به ماشین لباسشویی ایکس ویژن وارد نماید. جهت پیشگیری از مشکی شدن لاستیک لباسشویی ایکس ویژن به این دو نکته توجه نمائید:

بعد از تمام شدن کار، درب ماشین لباسشویی ایکس ویژن را برای مدت زمان یک ساعت باز قرار دهید. سطح لاستیکی را توسط یک پارچه نرم خشک نمائید. جهت پیشگیری از مشکی شدن بیشتر از اندازه لاستیک، هر دو ماه یک دفعه آن را با پودر مخصوص جرم گیری نمائید. در صورتی که عمق و حجم سیاه شدن لاستیک بیشتر از اندازه می باشد، می بایست آن را به صورت کامل عوض کنید تا کیفیت کارکرد ماشین لباسشویی را حفظ نمائید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *