تعمیرات ماشین لباسشویی, مقالات

تعمیر ماشین لباسشویی باماتیک

تعمیر ماشین لباسشویی باماتیک - تعمیر ماشین لباسشویی در فردیس - ملارد - کرج - مارلیک- اندیشه تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

خطاهای ماشین لباسشویی باماتیک ممکن است باعث عدم عملکرد صحیح و موثر این دستگاه شوید. ما در این مطلب به مبحث تعمیر ماشین لباسشویی باماتیک میپردازیم. برای انجام خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک میتوانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیر ماشین لباسشویی باماتیک

برخی از خطاهای متداولی که میتوانند در ماشین لباسشویی باماتیک رخ دهند، عبارتند از:

1- صدای بلند در دستگاه وجود دارد:

در صورتی که دستگاه شما صدای بلندی ایجاد می کند، ممکن است علت آن برگشت از لوله یا خرابی موتور باشد. برای رفع این خطا، باید لوله های داخلی دستگاه را بررسی کرده و در صورت لزوم موتور را عوض کنید.

2. عدم شستن کامل لباس‌ها:

در صورتی که ماشین لباسشویی لباس‌ها را کاملا شستشو ندهد، باید چند مورد را در نظر داشت. در اولین مرحله، اطمینان حاصل کنید که مقدار مناسب مایع شوینده وجود دارد و همچنین قابلیت حرکت پمپ بخار وجود دارد. اگر هنوز هم مشکل وجود دارد، ممکن است در فیلتر ماشین ناخالصی وجود داشته باشد.

3. نشت آب:

در صورتی که ماشین لباسشویی آب را بر روی زمین پخش کرده باشد، باید چند مورد را در نظر داشت. در اولین مرحله، ارتباط در جایی که لوله در درب قرار می‌گیرد را بررسی کنید، همچنین اطمینان حاصل کنید که لوله های یکپارچه محکم باشد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات ماشین لباسشویی الکترولوکس

4- خطای درب قفل‌شده:

این مشکل به دلیل تعویض باتری‌های سوخته نمایش داده می‌شود. برای بررسی این خطا، بهتر است ابتدا باتری‌های درب را تعویض کرده و سپس دوباره تلاش کنید.

5- خطای عدم خروج آب:

این خطا معمولا به دلیل وجود لوله‌های خراب در ماشین لباسشویی نمایش داده می‌شود. برای رفع این خطا، لوله‌های خراب را تغییر دهید و مجددا دستگاه را روشن کنید.

6- خطای عدم آب‌گیری:

این خطا معمولا به دلیل بسته بودن ورودی آب با شیلنگ آب یا وجود ذرات خارجی در شیلنگ آب نمایش داده می‌شود. برای رفع این مشکل، از بسته بودن شیلنگ آب اطمینان حاصل کنید و اگر لازم است آن را تمیز کرده تا ذرات خارجی از بین بروند.

7. خطای قفل درب:

این خطا باعث می شود که ماشین لباسشویی نتواند درب را باز کند و به کار خود ادامه دهد. راه حل برای این خطا این است که قفل درب را چک کنید و اگر اتصالات آن جا مانده اند آنها را درست کنید.

8. خطای سنسور:

اگر سنسوری که جریان آب، دما یا مواد شوینده را کنترل می کند صدمه ببیند، ممکن است ماشین شما با خطای سنسور مواجه شود. اگر شما به وجود خطای سنسور مشکوک هستید، بهترین راه این است که ماشین خود را توسط یک تعمیرکار حرفه ای بررسی کنید.

9- ارسال آب ناکافی به ماشین لباسشویی:

در صورتی که ماشین لباسشویی تعداد کافی آب را دریافت نکند، نمی‌تواند به خوبی کار کند. برای حل این مشکل باید اطمینان حاصل کنید که پورت‌های آب خود را بررسی کنید، فیلترها را تمیز کنید و اطمینان حاصل کنید که خط آب شما بهخوبی کار می‌کند و هیچ مانعی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا

10- بوی بد از ماشین لباسشویی:

در صورتی که بوی بدی از ماشین لباسشویی شما بیرون می‌آید، ممکن است پارچه های خیس در داخل ماشین لباسشویی به طور کامل تنفس نکنند. برای رفع این مشکل، می‌توانید از منظم شستن ماشین لباسشویی و استفاده از مواد ضدبوی تجاری، استفاده کنید.

11- ماشین لباسشویی خاموش نمی‌شود:

هنگامی که ماشین لباسشویی خاموش نمی‌شود، ممکن است دستگاه دچار اشکالاتی در بخش برقی باشد. برای رفع این مشکل، باید مدار برق ماشین لباسشویی را بررسی کرده و هرگونه سیم‌های شکسته یا مشکل‌دار در آن را اصلاح نمایید.

12- خطای آبگیری:

این خطا معمولا به دلیل بروز خرابی در شیرآلات، فیلتر ورودی آب به ماشین و یا خط لوله‌های متصل به ماشین به وجود می‌آید. بهتر است پیش از هر چیز ابتدا شیرآلات آب را بررسی کنید و اگر نتیجه نگرفتید، یک تعمیرکار ماهر را به خانه‌ی خود دعوت کنید.

13- خطای حرکت درب:

ممکن است درب ماشین لباسشویی باماتیک به دلیل توپولوژی خاص گیر کند و یا در پایین ماشین علائم غیرمعمولی وجود داشته باشد. ابتدا آن را با دست آزمایش کنید که آیا درب به طور کامل بسته شده است یا نه؟ اگر درب کاملاً بسته شده است و همچنان خطای درب بروز داد، باید یک تعمیرکار در مورد خطایی که به وجود آمده پیشنهاداتی بدهد.

14- خطای چرخش غیرمنتظره:

اگر ماشین لباسشویی باماتیک شما وقتی روشن است، به طور ناگهانی و بدون هیچ گونه هشدار، چرخش خود را شروع کرد، یعنی مشکلی در این ماشین وجود دارد. در این صورت، احتمالاً یکی از سنسور‌های ماشین خراب است یا در مسیر خودکار ماشین لباسشویی خطایی به وجود آمده است. بهتر است یک تعمیرکار ماهر را برای تعمیر ماشین خود دعوت کنید.

15- خطای عدم چرخش:

این خطا ممکن است به دلایل مختلفی از جمله خرابی موتور، مشکل با سیم پیچی و یا مشکل در مدار برقی باشد. برای رفع این مشکل، شما باید دستگاه را خاموش کنید و سپس به سمت راست آن بروید و درب زیرین را باز کنید. سپس کانکتورهای موتور را بررسی کنید و ممکن است نیاز به تعویض آن ها باشد.

17- خطای لرزش ماشین:

این خطا هنگامی ممکن است رخ دهد که لباسشویی شما صاف نباشد. در این صورت، لباسشویی را روی زمین صاف باریک بندی شده بگذارید. اگر این روش کار نکرد، ممکن است لنت های ماشین خراب شده باشد و باید آن ها را تعویض کنید.

از آنجایی که هر خطایی می‌تواند موجب ایجاد مشکلات جدی در ماشین لباسشویی شود، پس از آنکه مشکل را پیدا کردید، قبل از درست کردن آن، بهتر است با دستگاه بهتر آشنا شوید و بهترین مواد را برای رفع خرابی ها و تعمیرات استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *