مقالات, تعمیرات ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی برتا

تعمیر ماشین لباسشویی برتا - تعمیر ماشین لباسشویی در فردیس - ملارد - کرج - تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ماشین لباسشویی برتا یکی از مهمترین لوازم برقی خانه است که بسیار پر اهمیت و پرمصرف می باشد، معمولا دستگاه های برقی که به صورت مداوم از آنها استفاده می کنیم، نسبت به دستگاه هایی که کاربرد آن ها کمتر است بیشتر باعث خرابی و ایراداتی می شوند و نیاز به تعمیرات دارند. ما در این مطلب به مبحث تعمیر ماشین لباسشویی برتا میپردازیم. برای انجام خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک میتوانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیرات ماشین لباسشویی برتا

ماشین لباسشویی برتا نمونه های متفاوتی دارد که در مدل های متفاوت ساخته و عرضه می شوند، که هر کدام از آنها دارای دفترچه راهنما هستند و کدهای خطا و ایرادات ماشین لباسشویی و روش تعمیر لباسشویی در صورت دیدن کدهای خطا در آن توضیح داده شده است، به غیر از مشکلات و خطاهایی که با کد های ارور نشان داده می شوند، ماشین های لباسشویی باعث بعضی از مشکلات و ایرادات میشوند که در همه ی مدل های متفاوت آنها یکسان هستند که در ادامه به بررسی آن ها پرداخته می شود:

ایرادات متداول در ماشین های لباسشویی برتا

  • از کار افتادن ماشین لباسشویی برتا
  • نیامدن آب داخل لباسشویی برتا
  • تمام نشدن عملیات آبگیری
  • نچرخیدن ولوم تایمر در لباس شویی برتا
  • آمدن آب داخل لباسشویی برتا در حالت خاموش
  • نشتی آب در هنگام کار لباسشویی برتا
  • گرم نشدن آب گرم به وسیله ی هیتر لباسشویی برتا
  • کار نکردن موتور شستشو
  • تخلیه نشدن آب آلوده، بعد از انجام عملیات شستشو از داخل لباسشویی
  • خشک نشدن البسه در عملیات آبگیری
  • حل نشدن پودر در ماشین لباسشویی برتا
  • ماشین لباسشویی دارای اتصالات بدنه شده است
  • دیگ لباسشویی برتا به درستی نمی چرخد
  • سوختن برد لباسشویی برتا
  • ایستادن و یا خاموش شدن لباسشویی در حین انجام عملیات شستشو
  • پریدن فیوز دستگاه ، هنگام استفاده از آن
  • داشتن لرزش و سر و صدای بیش از حد زمان کارکردن
  • تخلیه نشدن آب لباسشویی برتا
  • تمیز شسته نشدن لباس ها
  • باز نشدن درب لباسشویی برتا
  • بسته نشدن درب لباسشویی برتا

حتما بخوانید: تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

بررسی روشن نشدن ماشین لباسشویی برتا

از کار افتادن ماشین لباسشویی برتا یکی از متداولترین اتفاقاتی می باشد که معمولا به وجود می آید، در این شرایط در ابتدا بررسی نمایید که دو شاخه به پریز متصل باشد، به دلیل اینکه امکان دارد دوشاخه از پریز خارج شده باشد و اتصالات برقرار نباشد، اگر دو شاخه به پریز وصل بود، به کمک یک فازمتر، پریز را بررسی نمایید به دلیل اینکه لازم است که سیستم برق کشی معیوب باشد.

اگر پریز برق سالم باشد؛ امکان دارد که دوشاخه و یا کابل باعث ایراداتی شوند، که لازم است آن را تعویض نمایید. حتی امکان دارد که برق از پارازیت گیر وارد مجموعه کلیدها نشود، جهت بررسی چنین مواردی دوشاخه را از پریز خارج نموده و به کمک اهم متر بررسی نمایید که اتصال سیم های درونی برقرار شده است.

در بعضی از این شرایط امکان دارد که مجموعه کلید معیوب شده باشد، قفل ایمنی درب خراب شود، درب ماشین لباسشویی به درستی بسته نشده باشد، میکروسوئیچ درب ایراد داشته باشد، مشکل در برد لباسشویی و یا وجود ایراداتی در موتور ماشین های لباسشویی می تواند از دلیل های روشن نشدن لباسشویی برتا شود، که برای تعمیرات لباسشویی خود در چنین مواردی نیاز است است از یک متخصص حرفه ای کمک بخواهید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع ماشین لباسشویی

بررسی مشکل روشن نشدن ماشین لباسشویی با چرخاندن ولوم تایمر

در بعضی از موارد امکان دارد که بعد از چرخاندن ولوم تایمر، لباسشویی هیچ واکنشی نمایش داده نشود و خاموش بماند و همچنین لامپ آن نیز روشن نشود، در چنین شرایطی امکان دارد که پریز ، برق نداشته باشد و یا کابل و دوشاخه ایراد پیدا کرده باشد؛ جهت از بین بردن این مشکل زمانی ‌که دوﺷﺎﺧﻪ ﺑﻪ ﭘﺮﯾﺰ متصل باشد، رﺳﯿﺪن ﺑﺮق ﺑﻪ ﺗﺮﻣﯿﻨﺎل لباسشویی را به کمک ولت‌ متر بررسی نمایید و اﮔﺮ ﺑﺮق از ﭘﺮﯾﺰ ﺑﻪ لباس شویی نرسد، در مرحله اول دوشاخه را باز نمایید، اﮔﺮ اﺗﺼﺎﻻت در دوشاخه ایرادی نداشت، ﮐﺎﺑﻞ راﺑﻂ دستگاه را تعویض نمایید.

امکان دارد که کلید لباسشویی خراب شده باشد، برای از بین بردن این مشکل از طریق نقشه تایمر لباسشویی، ﮐﻨﺘﺎﮐﺖ ﻫﺎی ﮐﻠﯿﺪ لباسشویی را تعیین نمایید و در ادامه به‌ کمک اهم‌ متر هر کدام از قطب‌ های ﮐﻠﯿﺪ لباسشویی را بررسی نمایید. اگر کلید دستگاه ایراد داشته باشد، باید صفحه کنتاکت ﺗﺎﯾﻤﺮ لباسشویی را باز نمایید و بعد از برطرف کردن مشکلات و تعمیرات آن، مدوباره ﺗﺎﯾﻤﺮ ماشین لباسشویی را به حالت اوﻟﯿﻪ بازگردانید.

امکان دارد برق از ترمینال وارد کلید اصلی نشود، که جهت از بین بردن این ایراد در مرحله اول دوشاخه لباسشویی را از ﺑﺮق کشیده و به‌ کمک اهم‌ متر، ارﺗﺒﺎط و اتصال میان سیم‌ ها را از ﺗﺮﻣﯿﻨﺎل تا کلیدهای اﺻﻠﯽ ﺗﺎﯾﻤﺮ ماشین لباسشویی بررسی نمایید. یکی از عمده علت هایی که باعث شده است ﻣﺎﺷﯿﻦ لباسشویی روﺷﻦ نشود، قطع شدن سیم‌ های لباسشویی است.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

اگر مشکل روشن نشدن لباسشویی بعد از چرخاندن ولوم تایمر علت های بالا نبود، ممکن است که میکروسوئیچ باعث عیب شده است و یا ایراد داشته باشد؛ که جهت رفع این ایرادات در مرحله اول سیم‌ های راﺑﻄﯽ ﮐﻪ از ﺗﺎﯾﻤﺮ به سمت درب لباسشویی (ﻣﯿﮑﺮوﺳﻮﺋﯿﭻ ها) کشیده است و سپس برگردانده است، را پیدا نمایید و در هنگامی ‌که درب لباسشویی به صورت کامل ﺑﺴﺘﻪ باشد دو سر این سیم ها را ﺑﻪ اﻫﻢ ﻣﺘﺮ متصل نمایید، اگر میکروسوئیچ لباسشویی سالم باشد، عقربه اهم متر منحرف خواهد شد و اگر غیر از این را نشان دهد، میکروسوئیچ از مسیر خود خارج شده است ، اگر در زمان این بررسی ها میکروسوئیچ لباسشویی شما سالم بود، ممکن است که سیم های رابط آن ها را تعویض نمایید.

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *