مقالات, تعمیرات ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی بوران

تعمیر ماشین لباسشویی بوران - تعمیر ماشین لباسشویی در فردیس - ملارد - کرج - تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ماشین لباسشویی سطلی بوران یا همان لباسشویی های درب از بالا بوران جزء لباسشویی های قیمت مناسب هستند که اشخاص زیادی هنوز هم با توجه به وجود لباسشویی های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک از آنها استفاده می کنند، لباسشویی های سطلی بوران خیلی زیاد کم مصرف هستند و مصرف برق بسیار کمی دارند، همینطور مصرف آب این لباسشویی ها نیز بسیار کم هستند و براساس تحقیقات انجام شده می توانیم بگوییم که لباسشویی هایی که مصرف آب کمتری دارند، مدت زمان زیادتری را صرف شست و شو خواهند کرد. پس به همین دلیل چرخه شست و شو در ماشین لباس شویی های سطلی بوران به نسبت نوع اتوماتیک آن ها بسیار زیادتر است. ما در این مطلب به مبحث تعمیر ماشین لباسشویی بوران میپردازیم. برای انجام خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک میتوانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیر ماشین لباسشویی بوران

شستشوی لباس به کمک این ماشین لباسشویی کمی دشوار است. به دلیل اینکه همه مراحل شست و شوی لباس به صورت اتوماتیک انجام نمی گیرد، اما این لباسشویی های سطلی بوران یا همان درب از بالا بوران نیز مثل دیگر لوازم برقی باعث ایرادات و خرابی هایی هستند، بعضی از ایرادات و خرابی این ماشین های لباسشویی سطحی است و بعضی دیگر تخصصی هستند.

ایرادات متداول ماشین لباسشویی سطلی بوران

  • امکان دارد ماشین لباسشویی وسط انجام برنامه قطع شود.
  • ماشین لباسشویی به درستی کار نکند.
  • آب ماشین لباسشویی سرازیر می شود.
  • درب ماشین لباسشویی به طور صحیح قفل نمی شود
  • ماشین لباسشویی آغاز به انجام برنامه معین شده نمی کند.
  • ماشین لباسشویی آب را تخلیه نکرده است.
  • ماشین لباسشویی سطلی بوران به طور صحیح نمی چرخد و یا برنامه تعیین شده را انجام نخواهد داد.
  • ایجاد نشتی آب از ماشین های لباسشویی
  • لرزیدن ماشین لباسشویی سطلی بوران
  • آب داخل ماشین لباسشویی به آهستگی پر می شود و یا به اصلا پر نمی کند.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین لباسشویی کندی

تعمیرات ماشین لباسشویی سطلی بوران  (درب از بالا بوران)

روش شست و شو در ماشین های لباسشویی های سطلی بوران بسیار آسان است و عملیات بارگیری و تخلیه در ماشینهای لباسشویی درب از بالا بوران بسیار ساده است و یکی از علت هایی که بعضی از اشخاص از این لباسشویی ها با وجود لباسشویی های اتوماتیک از آنها استفاده می کنند، همین دلیل است، در لباسشویی های سطلی بوران آب با سرعت زیادتری تخلیه می شود و فعالیت خشک کردن لباسها را با سرعت زیادتری انجام می گیرد.

به طور معمول مدت زمان کار با لباسشویی سطلی بوران بین 60 تا 80 دقیقه به طول می انجامد البته هر چقدر ماشین لباسشویی در هنگام کار خود از آب کمتری استفاده نماید مدت زمان زیادتری برای انجام مراحل شست و شو لازم خواهد داشت.

برای تعمیرات ماشین لباسشویی های سطلی بوران لازم است اطلاعاتی در رابطه با قطعه ها و قسمت های مختلف لباسشویی های سطلی بوران داشته باشید، این قطعه های مهم عبارتند از:

1 . بدنه ماشین لباسشویی سطلی بوران: بدنه این دستگاه از فلز یا پلاستیک های مستحکم هستند، معمولا بدنه این ماشین لباسشویی ها را برای مقاومت بیشتر و عمر مفید طولانی تر با روکش میپوشانند که محافظ شده باشد و به همین دلیل از ایجاد هر نوع پوسیدگی روی بدنه ماشین های لباسشویی جلوگیری خواهد شد.

2 . تایمر: امروزه در ماشینهای لباسشویی سطلی از تایمر فلزی استفاده می کنند و وظیفه این قطعات در ماشین های لباسشویی قطع و وصل برق مدار اصلی است.

3 . پروانه : در لباس شویی های درب از بالا بوران در حال حاظر جنس پروانه ازکائوچو است و بر روی محور موتور قرار خواهد گرفت و با چرخش این قطعه،لباس‌های درون مخزن به گردش در می‌آیند.

4 . کاسه نمد: فعالیت اصلی کاسه نمد در لباسشویی های سطلی بوران به وجود آمدن عایق میان قطعات موتور و محفظه سطلی بوران است.

5 . موتور: موتور یکی از با اهمیت ترین قطعات لباسشویی ها است، در ماشین های لباسشویی سطلی بوران موتور تک فاز با سیم پیچی کمکی و یا موتورهای قطبی چاکدار استفاده خواهد شد.

6 . کلید لامپ دار لنت: کلید لامپ دار لنت شامل 3 کنتاکتور است، به نحوی که دو کنداکتور به ورودی و خروجی فاز متصل می باشد و دیگری به نول لامپ درون کلید مرتبط است.

7 . المنت در: معمولا المنت درب در ماشین لباسشویی های سطلی بوران از جنس چینی و یا سرامیک نسوز هستند و جهت جلوگیری از ورود رطوبت معمولا روی آن ها محافظ فولادی کشیده اند.

حتما بخوانید: تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

بررسی مشکل روشن نشدن ماشین لباسشویی

اگر لباس شویی سطلی بوران (درب از بالا بوران) شما از کار افتاده است و روشن نشده است، در مرحله اول دوشاخه را بررسی کنید، زیرا امکان دارد که دوشاخه لباس شویی از پریز جدا شود و به همین علت دستگاه شما روشن نمی شود و کار نمی کند، اگر دوشاخه به پریز وصل بود، به کمک یک فازمتر پریز برق را نیز بررسی کنید تا اطمینان پیدا کنید که جریان برق در پریز برقرار می باشد.

اگر با چک کردن موردهای بالا متوجه مشکلاتی نشدید، امکان دارد که خرابی در بخش موتور لباسشویی درب از بالا بوران شما است و یا از ماشین لباسشویی خودتان بیش از اندازه استفاده می کنید و موتور آن گرم شده است، گرم شدن موتور لباسشویی سطلی بوران باعث از کار افتادن، ماشین لباس شویی می شود، برای حل کردن این مشکل چند دقیقه و یا چند ساعت صبر نموده تا موتور لباسشویی خنک شود و دوباره آن را روشن کنید، اما اگر بعد از این تایم همینطور موتور لباسشویی شما گرم باشد، نیاز به بررسی و تعمیر توسط یک شخص متخصص دارد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع ماشین لباسشویی

بررسی تخلیه ننشدن آب ماشین لباسشویی سطلی بوران

یکی از رمتداولترین ایراداتی که در همه ماشین لباسشویی ها مانند مدل سطلی بوران و یا همان درب بالا رخ می دهد، تخلیه نکردن آب است که امکان دارد به دلیل های زیر اتفاق بیفتد.

مرحله اول شلنگ و یا پمپ تخلیه را بررسی نمایید زیرا امکان دارد به وسیله لباس های کوچک و … مسدود شود، اگر ایراد مسدود شدن این دو قطعه به وسیله لباس ها نبوده است امکان دارد که کد ارور وجود داشته باشد که برای از بین بردن این کد باید به دفترچه راهنمای لباسشویی مراجعه نمایید.

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *