مقالات, تعمیرات ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی بوش

تعمیر ماشین لباسشویی بوش - تعمیر ماشین لباسشویی در فردیس - ملارد - کرج - تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

وجود یک ماشین لباسشویی در هر خانه ای دلیل صرفه جویی در انرژی و زمان خانم های خانواده می شود لذا تهیه آن کاملا پرکاربرد و الزامی است. اگر لباسشویی بوش را خریداری کردید و در حال حاضر لباسشویی شما با اشکالاتی رو به رو شده است اصلا نیاز به نگرانی نیست چون برسی شما در این مقاله نگرانی شما را برطرف کرده و انواع تعمیرات را برای شما توضیح داده است. ما در این مطلب به مبحث تعمیر ماشین لباسشویی بوش میپردازیم. برای انجام خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

 دلیل این که ماشین لباسشویی بوش روشن نمی شود چیست؟

تشخیص دلیل روشن نشدن ماشین لباسشویی بوش می تواند کار سختی باشد چون دلایل متفاوتی می تواند باعث روشن نشدن لباسشویی باشد.

چنانچه که قصد روشن کردن دستگاه را دارید اما متوجه این موضوع شدید که صفحه نمایش ماشین لباسشویی بوش روشن نشده است

بایستی به خراب بودن پریز برق شک کنید به کمک یک فازمتر برای برسی سالم بودن پریز برق می توانید کمک بگیرید.

چنانچه که بعضی از چراغ های صفحه نمایش دستگاه لباسشویی روشن باشد و بعضی دیگر خاموش اشکال از برق رسانی به ماشین لباسشویی نیست و بایستی برد کنترلی صفحه نمایش را چک کنید.

بعضی مواقع با عوض کردن برد کنترلی ایراد برطرف می شود و نیاز به نگرانی نیست.

چنانچه که لباسشویی شماکلا روشن نشد و  فعالیت شستشو انجام نمی گیرد بایستی از یک کارشناس تعمیرات لوازم خانگی کمک گرفته چون روشن نشدن دستگاه ممکن است دلایل متفاوتی داشته باشد و حتما یک فرد حاذق و ماهر باید آن را برسی کند..

دلیل اصلی نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی بوش

زمانی که احساس کردید دیگ دستگاه شما نمی چرخد بایستی علل آن را پیدا کنید شاید دلیل آن خودتان بوده اید.

این نکته را همواره رعایت کنید که چنانچه مازاد ظرفیت دستگاه در آن لباس قرار دهید با این اشکال رو به رو می شوید که این موضوع خود باعث می شود طول عمر لباسشویی کاهش پیدا کند.

در بعضی موارد پاره شدن تسمه در اثر ساییده شدن و یا فرسوده شدن ممکن است علت بی حرکت بودن دیگ لباسشویی باشد.

برای این که اطمینان داشته باشید علت نچرخیدن دیگ دستگاه لباسشویی بوش پاره شدن تسمه می باشد می توانید درب لباسشویی را باز کنید و دیگ را با دست بچرخانید چنانچه موقع چرخاندن دیگ هیچ گونه مقاومتی احساس نشد بایستی تسمه را عوض کنید.

علت پرنشدن لباسشویی از آب چیست ؟

آبگیری نکردن لباس ها در داخل لباسشویی بوش ازجمله معایب شستشوی لباس هابه شمار می رود. مسدود بودن یا خم شدن شلنگ ورودی آب به داخل دستگاه می تواند مهم ترین علت پر نشدن آب داخل لباسشویی باشد توصیه می شود قبل از هرکاری شلنگ ورودی آب را چک کنید. البته بعضی مواقع فشار پایین آب منجر به این اتفاق می شود و باعث نگرانی شما می شود.

بیشتر بخوانید : تعمیرات انواع ماشین لباسشویی

دلیل آن که دستگاه بوش لباس ها را کلا خشک نمی کند؟

در عملیات شستشو لباسشویی یکی از اصلی ترین کارها خشک کردن و آبگیری لباس ها است چنانچه که این فرایند به درستی صورت نگیرد کار شستشو باب میل شما نخواهد بود.

اگر راه خروجی آب با انسداد رو به رو شده باشد. تخلیه آب کامل صورت نگرفته در نهایت لباس ها کامل خشک نمی شود

علت مسدود بودن مسیر آب ممکن است وجود کثیفی و پرز لباس ها باشد توصیه می شود مسیر خروجی آب لباسشویی را چک کنید تا قادر به حل این مشکل باشید.

 علت سیاه شدن لاستیک اطراف دیگ چیست؟

ممکن است به لاستیک اطراف دیگ دقت نکرده باشید و یا حتی متوجه سیاه شدن آن هم نباشید از دلایل سیاه شدن لاستیک لباسشویی بوش قارچ زدن و کپک زدن می باشد که این قضیه ممکن است برای شما مشکلاتی را به وجود آورد. این مسئله اگر جدی گرفته نشود در شستن لباس ها تاثیرات جبران ناپذیری می گذارد.

یکی از موارد مهمی که بایستی به آن توجه کرد باز گذاشتن درب دستگاه بعد از فعالیت شستشو می باشد چون با این کار از رشدکردن کپک و قارچ ها جلوگیری می شود.

از روش های سنتی برای پاک کردن لاستیک دور لباسشویی استفاده از آبلیمو می باشد زیرا از بین برنده قوی باکتری هاست و در تولید بوی مطبوع هم تاثر گذار است.

اندازه مصرف تاید برای لباسشویی بوش چه مقدار است؟

از جمله موارد با اهمیت و کاربردی و استفاده از پودر در فرایند شستشو است.

همه ما تصورمان بر این است که هر چه مقدار کف تولید شده حین فرآیند شستشو بیشتر باشد لباس ها بهتر شسته می شوند و در نهایت مورد قبول ما واقع می شود اما این تصور بسیار اشتباه است و باعث خراب شدن سریع ماشین لباسشویی شما می شود.

بنابراین استفاده زیاد از تاید شستشو در مخزن باعث تولید کف بیشتر نمی شود فقط مقدار اضافی از این تاید درمخزن و زیر آن تجمع کرده و موجب اصراف شدن می شود.

علت بسته ماندن درب لباسشویی بعد از عملیات شستشو چیست؟

اگر درب دستگاه لباسشویی شما قفل شده و دیگر باز نمی شود و به دنبال دلیل آن هستید باید این نکته را درنظر داشته باشید که اگر حین شستشوی لباسشویی به دستگیره و درب دستگاه ضربه و فشاری وارد شود درب دستگاه بسته خواهد ماند و  این مسئله کاملا طبیعی و عادی میباشد چون که به درب دستگاه ضربه وارد شده است.

البته موقعی که پمپ دستگاه بوش از کار افتاده باشد و آب داخل دستگاه جمع شده باشد درب لباسشویی باز نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *