مقالات, تعمیرات ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک - تعمیر ماشین لباسشویی در فردیس - ملارد - کرج - تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

در این مطلب یک راهنمای جامع و کامل از تمام خطاهای ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در برند های متفاوت، دلیل رو به رو شدن با هر کدام  از این خطاها و نحوه حل نکردن آن ها را ارائه داده ایم. در صورت شناخت با معنی های عدد خطا ماشین لباسشویی جنرال الکتریک می توانیم جای ایراد سیستم را پیدا کنیم و آن را تعویض کنید. برای شناخت بهتر با این خطاها تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. ما در این مطلب به مبحث تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک میپردازیم. برای انجام خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک میتوانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

لیست خطاهای ماشین لباسشویی جنرال الکتریک و راه کار آن

در این قسمت از مطلب به معرفی کامل خطاهای ماشین لباسشویی جنرال الکتریک و دلیل نمایش آنها روی برد دیجیتال سیستم می پردازیم و توضیح می دهیم هر کدام از این خطاها را چطور باید رفع کنیم و در چه مواردی نیاز است با متخصصان تعمیرکار تماس حاصل فرماییم.

1- خطا E22 ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

دلیل: علت نشان دادن خطا E22 ماشین لباسشویی جنرال الکتریک، ارور مرتبط به تامین آب است که به ما می گوید آبی وارد سیستم نمی شود یا شدت آبگیری بسیار کم شده است. هرگاه زمان آبگیری بیش از 8 دقیقه شد،‌ سیستم با نمایش خطا E22 ماشین لباسشویی جنرال الکتریک به ما هشدار می دهد.

راه کار: برای حل کردن خطا E22 ماشین لباسشویی GE، در قسمت اول حتما به سراغ مجموعه آبگیری سیستم رفته و کلیه قطعه های درگیر این دسته نظیر شلنگ،‌ شیر برقی ورود آب و فیلتر ورودی را چک کنید که گرفتگی در مسیر هیچ یک از آن ها مانع جریان آب نشده باشد. فیلتر را تخلیه کنید و بار دیگر در وضعیت خود قرار دهید. تاشدگی ها و پیچ خوردگی های مسیر شلنگ را باز کرده و ببینید که آب خانه وصل باشد. اگر عدد ارور E22 با هیچ کدام از این فعالیت ها حل نشد از کارشناس تعمیرات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک کمک بخواهید.

2- خطا E23 ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

دلیل: علت اساسی نشان دادن خطا E23 ماشین لباسشویی جنرال الکتریک، مرتبط به تشخیص سر ریز آب سیستم می باشد. زمانی که سیستم تشخیص دهد سرریز اتفاق افتاده، به شکل کاملا خودکار عملیات تخلیه را فعال می کند تا از ادامه سرریز جلوگیری شود.

راه کار: جهت برطرف کردن خطا E23 سیستم جنرال الکتریک، اول چک کنید که شیر برقی توسط خرابی قطع کن، یکسره نشده باشد، در این حالت می توان شیر برقی را عوض کنید. و پس نگاهی به حسگر تشخیص سطح آب بیندازید و ببینید که سالم باشد و سطح آب را غلط تشخیص نداده باشند. اگر این حسگر به طور غلط سطح آب را پایین تشخیص بدهد، فرایند آبگیری را آغاز می کند که در این شکل طبیعتا شاهد سرریز خواهیم بود. برای حل کردن خطا E23 در شکل لازم باید حسگر تشخیص سطح آب را عوض کنید.

3- خطا E31 ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

دلیل: علت آنکه با خطا E31 ماشین لباسشویی جنرال الکتریک رو به رو می شویم، اشکال در آبگیری سیستم است که موجب شده زمان آبگیری بیشتر شود یا آبی از محفظه ی شستشو خارج نشود.

راه کار: برای اینکه بتوانید خطا E31 ماشین لباسشویی جنرال الکتریک را حل کنید، باید چک کنید که فیلتر تخلیه و پمپ تخلیه هر دو به طور صحیح باز باشند و ضایعات خارجی که در این قسمت ها انباشته شده، مسیر بیرون رفتن آب را مسدود نکرده باشد. توصیه می کنیم فیلتر تخلیه و پمپ تخلیه را باز کنید و پس از یک مرحله نظافت کلی، آنها را دوباره سر جای خود نصب کنید. ارتفاع شلنگ تخلیه را کمی پایین تر آورده و پیچ خوردگی های راه آن را باز کنید.

4- خطا E38 ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

دلیل: ایرادی که منجر به نشان دادن خطا E38 ماشین لباسشویی GEمی شود، مرتبط به خطای دیسپنسر سیستم است.

راه کار: اگر می خواهید عدد ارور E38 ماشین لباسشویی جنرال الکتریک را در منزل درست کنید، حتما به سراغ اجزای دیسپنسر رفته و آنها را کاملا  چک کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع ماشین لباسشویی

5- خطا E39 ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

دلیل : دلیل رو به رو شدن با خطا E39 ماشین لباسشویی GE، تایم اوت دیسپنر سیستم  است که موجب شده ظرف 45 ثانیه، هیچ پاسخی از سوئیچ دیسپنسر دریافت نشود.

راه کار: برای حل کردن خطا E39 ماشین لباسشویی جنرال الکتریک حتما به سراغ اجزای دیسپنسر رفته و آنها را چک کنید. در صورت رو به رو شدن با ایراد، دیسپنسر را عوض کنید. امکان دارد ارور E39 ناشی از ایراد صفحه نمایش کنترلی سیستم باشد و لازم باشد آن را عوض کرده و یا تعمیر کنید.

6- خطا E42 ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

دلیل: دلیل مواجه شدن با خطا E42 ماشین لباسشویی جنرال الکتریک،‌ مواجه شدن با جریان زیاد در محل موتور سیستم است. در این موقعیت اینورتر یا موتور سیستم با ایراد رو به رو شده است.

راه کار: به منظور حل کردن خطا E42 ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در منزل باید موتور ماشین لباسشویی و صفحه نمایش کنترل اینورتر چک کرده. از آنجا که این دو از مهم ترین قسمت های لباسشویی هستند، توصیه می کنیم برای چک کردن تخصصی آنها از کارشناس های تعمیرات سرویس کمک بخواهید.

7- خطا E45 ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

دلیل: دلیل مواجه شدن با خطا E45 ماشین لباسشویی جنرال الکتریک این می باشد که هیچ فیدبک شدتی از موتور دریافت نمی شود و موتور شدت ندارد.

راه کار: برای رفع کردن خطا E45 ماشین لباسشویی جنرال الکتریک، حتما موتور سیستم چک شود و مشکلات آن حل شود. به علت خاص بودن این کار پیشنهاد می کنیم از واحد تعمیرات و خدمات تعمیرات سرویس کمک بخواهیم.

8- خطا E46 ماشین لباسشویی GE

دلیل: علتی که موجب دیده شدن خطا E46 ماشین لباسشویی جنرال الکتریک می شود، نقصی در موتور سیستم است که موجب داغ شدن آن می شود.

راه کار: به منظور برطرف کردن عدد خطا E46 ماشین لباسشویی جنرال الکتریک، حتما به موتور سیستم دسترسی پیدا کنید و تمام اجزای داخل آن را چک کنید. از آنجا که موتور یکی از اصلی ترین و حساس ترین قسمت های این سیستم است، توصیه می کنیم برای این کار حتما از کارشناس مجرب تعمیرات سرویس کمک بخواهید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *