تعمیرات ماشین لباسشویی, مقالات

تعمیر ماشین لباسشویی دیپوینت در کرج

تعمیر ماشین لباسشویی دیپوینت در کرج - تعمیر ماشین لباسشویی در فردیس - ملارد - کرج - مارلیک- اندیشه تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

مجموعه تعمیرات سرویس همواره در زمینه ارائه خدمات نوین و بر اساس تکنولوژی روز در زمینه ارائه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی دیپوینت در کرج، پیشگام می باشد. ما در این مطلب به مبحث تعمیر ماشین لباسشویی دیپوینت در کرج میپردازیم. برای انجام خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک میتوانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

برخی مشکلات متداول در ماشین لباسشویی دیپوینت

در میان تماس هایی که افراد گوناگون با مرکز تعمیرات ماشین  لباسشویی دیپوینت در کرج برقرار نموده اند، مشکلاتی برای ماشین لباسشویی دیپوینت گزارش شده که برخی از آن ها با یک راه کار آسان قابل رفع می باشند؛ در ادامه به تعدادی از این موارد اشاره می نمائیم تا بدون احتیاج به تعمیرکار بتوانید اشکال دستگاه خود را رفع نمائید.

درب ماشین لباسشویی دیپوینت باز نشده و گیر کرده است

این اشکالموقعی ایجاد می شود که یا قفل درب دستگاه دچار خرابی شده باشد و یا اینکه آب درون محفظه آن کاملا خالی نشده باشد که در این حالت برد اصلی ماشین لباسشویی دستور باز شدن قفل را نمی دهد و درب دستگاه باز نخواهد شد.

مدتی صبر نمائید تا آب درون دستگاه کاملا خالی شود؛ در صورتی که همچنان درب دستگاه باز نمی شود احتمالا قفل درب آن یا سوئیچ قفل دچار خرابی می باشد و باید تعمیر یا در صورت نیاز عوض گردد. در این حالت بهترین کار این می باشد که با سرویس کار مجاز ماشین لباسشویی دیپوینت در تعمیرات سرویس تماس حاصل نمائید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا

سرعت تخلیه آب ماشین لباسشویی دیپوینت خیلی کم شده است

این اشکال موقعی ایجاد می شود که یکی از شرایط زیر برای دستگاه اتفاق افتاده باشد:

  • مسدود شدن یا گرفتن لوله تخلیه آب دستگاه
  • مسدود یا بسته شدن منفذ های فیلتر خروجی آب
  • ضعیف یا خراب شدن پمپ تخلیه آب دستگاه

شما قادر هستید فیلتر و لوله خروجی آب دستگاه را چک نمائید. لوله خروجی آب می بایست به صورت کامل سالم بوده و پیچ نخورده باشد و فیلتر خروجی آب هم که در زیر دستگاه قرار دارد، می بایست به صورت کامل تمیز باشد. فیلتر دستگاه را کامل شسته و منافذ آن را باز نمائید. در صورتی که اشکال همچنان پابرجا باشد برای چک کردن و برطرف کردن اشکال پمپ تخلیه با نمایندگان تعمیرات سرویس در کرج تماس حاصل نمائید.

ماشین لباسشویی دیپوینت به شکل یکسره آبگیری می نماید

این ایراد در اغلب اوقات به علت خراب شدن شیر برقی ورودی آب ایجاد می شود. برای اینکه از این موضوع اطمینان حاصل کنید دستگاه را از جریان برق جدا نمائید در صورتی که آب همچنان به دستگاه وارد شود بنابراین شیر برقی دستگاه دچار خرابی شده و می بایست عوض گردد. ولی در صورتی که جریان آب با قطع برق، توقف یافت بنابراین احتمالا این ایراد به علت خراب شدن تایمر، سوئیچ مربوطه و یا فشار کم آب ایجاد شده است.

در صورتی که اشکال از فشار آب نباشد بنابراین شما می بایست با تعمیرکار مجاز ماشین لباسشویی در تعمیرات سرویس تماس گرفته و از او کمک بگیرید.

بیشتر بخوانید:تعمیر ماشین لباسشویی بوش 

ایراد بوی نامطبوع لباس ها بعد از شستشو در ماشین لباسشویی دیپوینت

این ایراد موقعی ایجاد می شود که شما بعد از تمام شدن شستشو، درب ماشین لباسشویی را به مدت حداقل نیم ساعت باز نکنید. این کار در طولانی مدت سبب رشد قارچ و باکتری هایی در درون فضای ماشین لباسشویی شما شده و سبب ایجاد بوی نامطلوب در آن خواهد شد.

راه حل این ایراد این می باشد که شما یک مرتبه دستگاه را به شکل کاملا خالی و در حالت شستشو با آب داغ روشن نموده و بگذارید یک فرایند شستشو را به شکل کامل انجام دهد و بعد از تمام شدن برای مدت زمان یک ساعت درب ماشین لباسشویی را باز بگذارید تا رطوبت درون آن کاملا تخلیه بشود.

با این کار ایراد در 90 درصد مواقع رفع می گردد ولی در مواردی که اشکال حادتر باشد احتیاج می باشد که دستگاه توسط یک شخص متخصص سرویس شود. در این حالت شما می توانید با مرکز تعمیرات سرویس در کرج تماس حاصل فرمایید.

عدم روشن شدن ماشین لباسشویی دیپوینت

این اشکال می تواند علت های زیادی داشته باشد ولی در اغلب موارد به یکی از این علت های زیر می باشد:

  1. متصل نبودن دستگاه به جریان برق: اطمینان حاصل کنید که کابل برق آن به پریز برق وصل می باشد و پریز برق در سلامت کامل می باشد.
  2. باز بودن درب دستگاه: در صورتی که درب به صورت کامل بسته باشد و دستگاه روشن نشود امکان دارد سوئیچ قفل درب آن دچار خرابی شده باشد که سبب روشن نشدن دستگاه خواهد شد.

در صورتی که پس از بررسی موارد بالا اشکال همچنان باقی ماند، شما می بایست با تعمیرکار ماشین لباسشویی دیپوینت در تعمیرات سرویس  تماس حاصل نمائید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

خراب شدن برد الکترونیکی ماشین لباسشویی دیپوینت

برد الکترونیکی ماشین لباسشویی دیپوینت به طور معمول از یک سری قطعه های ریز و درشت مانند خازن ها، فیوز ها و غیره تشکیل می شود. اگر در بخش برق ورودی دستگاه هر نوع نوسان اضافه ایجاد شود سبب خراب شدن و سوختن قطعات استفاده شده در برد الکترونیکی ماشین لباسشویی دیپوینت شده و در نتیجه در صورتی که مقدار این نوسان بالا باشد به سوختگی کامل برد الکترونیکی ماشین لباسشویی دیپوینت منجر خواهد شد. همینطور اگر دستگاه دچار عیب و ایرادی در عملکرد خود شده باشد و آب به بخش برد الکترونیکی ماشین لباسشویی دیپوینت نفوذ نماید در این بخش اتصالی ایجاد شده و سیم پیچی درونی دچار اتصال شده و نتیجتا برد ماشین لباسشویی دیپوینت می سوزد و از بین می رود. همینطور در مواردی خطر برق گرفتگی هم وجود دارد که این یکی از خطرات جانی است که متوجه مصرف کننده ماشین لباسشویی می شود. از دیگر مواردی که امکان دارد سبب خراب شدن و سوختن برد الکترونیکی ماشین لباسشویی شود ایجاد آتش سوزی در ماشین لباسشویی دیپوینت است که در این حالت برد الکترونیکی به صورت کامل از بین می رود و دیگر قابل استفاده نمی باشد و یا قابل تعمیر نیست.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر امرسان در کرج

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *