تعمیرات ماشین لباسشویی, مقالات

تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات در کرج

تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات در کرج - تعمیر ماشین لباسشویی در فردیس - ملارد - کرج - مارلیک- اندیشه تعمیرات سرویس: 02191692115 - 02191692114

ما در این مطلب به مبحث تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات در کرج میپردازیم. برای انجام خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک میتوانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

دلیل خشک نکردن ماشین لباسشویی زیرووات

خشک نکردن ماشین لباسشویی زیرووات می تواند علت های زیادی داشته باشد، ولی اصلی ترین و شایع ترین دلیل آن نشستن پرز لباس ها بر روی مخزن آب است.
این اتفاق موقعی رخ می دهد که آب ورودی به ماشین لباسشویی بیشتر از حد لازم باشد که برای رفع نمودن این ایراد بهتر می باشد ماشین لباسشویی زیرووات خود را به دست یک تعمیر کار در حوزه تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات بدهید.

ایراد عدم حل شدن پودر در ماشین لباسشویی زیرووات

در این مورد هم می توان به علل متعددی اشاره داشت، به عنوان مثال سرد بودن آب ماشین لباسشویی، بیش از حد بودن مواد شوینده و کیفیت آب می توانند از حل شدن کامل مواد شوینده ممانعت کنند.

تکنسین فنی مجموعه تعمیرات سرویس همه ی علائم خرابی ماشین لباسشویی را چک می نماید تا به اشکال اصلی برسد.
این علائم می توانند شامل مواردی باشند که در ادامه آنها را بیان خواهیم کرد.
در رابطه با عیب یابی ماشین لباسشویی زیرووات تکنسین فنی تلاش می نماید همه ی قطعات را چک نماید، به همین علت در این مقاله تا حدی با قطعات اصلی ماشین لباسشویی زیرووات آشنا خواهید شد.

در صورتی که ماشین لباسشویی زیرووات آب پر می کند در حالی که خاموش می باشد هم باید با تعمیرکاران تعمیرات سرویس تماس بگیرید. در این وضعیت می توانید قبل از تماس با مرکز تعمیرات یا مجموعه تعمیرات سرویس تنظیمات ماشین لباسشویی را تغییر دهید.
در حالت دیگر امکان دارد دوشاخه ماشین لباسشویی را به پریز وصل کنید و ماشین لباسشویی روشن نشود، در این وضعیت حتما می بایست از تکنسین فنی کمک بخواهید. این ایراد هم اغلب در مرحله نصب ماشین لباسشویی زیرووات ایجاد میشود به همین علت پیشنهاد می شود قبل از باز نمودن جعبه با مرکز تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

عدم تخلیه آب

حتی امکان دارد ماشین لباسشویی زیرووات آب را تخلیه نکند. در این حالت احتمال دارد نقص فنی در ماشین لباسشویی ایجاد شده باشد. در راستای تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات باید از گروه متخصصی کمک بخواهید.

تکان خوردن بیشتر از حد ماشین لباسشویی

در صورتی که زیاد تکان می خورد و همزمان صدایی غیرعادی می دهد بهتر می باشد برای سرویس کلی از متخصصان فنی کمک بخواهید زیرا امکان دارد سکه، دکمه و هر شیء دیگری درون آن گیر کرده باشد که در مدت طولانی مشکل ایجاد خواهد کرد.
تعمیرات قطعات ماشین لباسشویی زیرووات

انواع قطعات ماشین لباسشویی زیرووات که امکان دارد خراب شوند و احتیاج به تعمیر یا تعویض خواهند داشت عبارتند از:

• شفت آبکش
• لولای درب
• فلکه ماشین لباسشویی
• المنت ماشین لباسشویی
• و …

موارد بیان شده لوازم یدکی ماشین های لباسشویی زیرووات هستند که در صورت خراب شدن فقط عوض می شوند و معمولا قابل تعمیر نمی باشند.
موتور، شیلنگ های آبرسان و فیلترهای ورودی آب قابلیت تعمیر دارند و در بعضی موارد هیچ لزومی برای عوض کردن آنها وجود نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا

خطاهای ماشین لباسشویی زیرووات

بروز ایرادات در ماشین لباسشویی زیرووات به شکل خطا نشان داده می شود و با استفاده کردن از این خطاها میتوان ایرادات ایجاد شده در ماشین لباسشویی زیرووات را عیب یابی و رفع نمود که بهتر می باشد از یک تعمیرکار در حیطه تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات جهت رفع نمودن همیشگی این خطاها کمک بخواهید.

خطای E01

عدم آبگیری ماشین لباسشویی

خطای E02

خراب شدن قطعه هیدرواستات

خطای E03

خرابی پمپ

خطای E04

وجود آب درون دیگ

خطای E05

سرد بودن آب ماشین لباسشویی

خطای E06

نوسان شدید برق

خطای E07 و E08

ایراد فنی موتور

خطای E09

ارور کارکرد موتور ماشین لباسشویی

خطای E12 و E13

سوختن برد الکتریکی

خطای E14

ایراد در گرم شدن آب

خطای E15

اشکال در برد ماشین لباسشویی

خطای E16

ایراد اتصال برقی

پرسش های رایج

دلیل کار نکردن کلیدهای پنل ماشین لباسشویی چیست؟

در صورتی که پنل ماشین لباسشویی زیرووات از کار بیفتد می بایست آن را عوض نمود اما در صورتی که به علت فشار بالا دچار فرورفتگی شده باشد می توانید پنل ماشین لباسشویی زیرووات را تعمیر نمائید.

دلیل عدم چرخش دیگ ماشین لباسشویی چیست؟

دلیل اصلی عدم چرخش دیگ ماشین لباسشویی زیرووات حجم بالای لباس ها بیش از ظرفیت ماشین لباسشویی است و برای همین لباس ها داخل یکدیگر گره میخورند و سبب می شود که دیگ ماشین لباسشویی نچرخد.

دلیل اینکه بدنه ی ماشین لباسشویی دارای برق شده است چیست؟

عوامل بروز این ایراد:
  •  امکان دارد سیستم برق کشی ماشین لباسشویی اتصالی کرده باشد.
  •  بعضی اوقات سوختگی موتور ماشین لباسشویی سبب می‌شود بدنه آن برق داشته باشد.
  • سیم ارت ماشین لباسشویی که بار اکتریکی دستگاه را از زمین دریافت می کند را بررسی نمائید و از متصل بودن آن مطمئن شوید.
  •  برق بدنه ماشین لباسشویی در صورتی که به علت سیم ارت باشد، طبیعی می بایست و جای هیچ نگرانی نیست.
  •  یکی از قطعه های مهم در ماشین لباسشویی زیرووات، خازن پارازیت گیر می باشد. این قطعه در صورتی که صدمه ببیند، امکان دارد بدنه ماشین لباسشویی شما برق داشته باشد.
  •  سیم کشی دستگاه را بررسی نمائید و از سالم بودن آن مطمئن شوید.
  •  بخش لولا درب ماشین لباسشویی را چک نموده و آن را تنظیم نمائید.
دلیل ایجاد صدای بلند و لرزش ماشین لباسشویی از عدم تراز بودن ماشین لباسشویی در جایی که قرار داده شده می باشد.
برای تعمیر این مشکل می بایست ماشین لباسشویی را در جای صاف قرار دهید و توسط ترازسنج از تراز بودن آن اطمینان حاصل کنید.

در نهایت

 برای هرنوع تعمیرات و تعویضی می توانید با تعمیرکاران متخصص تعمیرات سرویس تماس حاصل نمائید تا در اسرع وقت به شما خدمات ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی جی پلاس در کرج و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) :

شماره تماس: 02691690551

شماره تماس: 02691690552

شماره تماس: 02691690553

شماره تماس: 02191692114

شماره تماس: 02191692115

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *