مقالات, تعمیرات ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی مای تگ

تعمیر ماشین لباسشویی مای تگ - تعمیر ماشین لباسشویی در فردیس - ملارد - کرج - تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر ماشین لباسشویی مای تگ میپردازیم. برای انجام خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیر ماشین لباسشویی مای تگ

هنگامی که ماشین لباسشویی خراب می شود، کدهای خطایی ظاهر می شود که نشان می دهد دقیقاً چه مشکلی در این فرآیند رخ داده است. کدهای خطا نشان نمی دهند که کدام قطعه خاص باید تعویض شود، آنها سیگنال می دهند که در کدام ناحیه مانعی برای عملکرد صاف وجود دارد.

لیست کدها

خطای Sud

خطای Sud زمانی رخ می دهد که کف بیش از حد در درام وجود داشته باشد. از حرکات چرخشی با سرعتی که مطابق با مرحله شستشو لازم است جلوگیری می کند. هنگامی که خطایی رخ می دهد، دستگاه سعی می کند درام را با آب تمیز کند، ممکن است مدتی طول بکشد.

اگر ماشین لباسشویی به تنهایی با این کار کنار نیامد، باید فیلتر پمپ تخلیه و شلنگ تخلیه را بررسی کنید و در صورت لزوم آنها را تمیز کنید.

F0E1 (Rl)

خطایی که هنگام تمیز کردن ماشین لباسشویی رخ می دهد. این به معنای تشخیص بار در داخل درام است. معمولاً راه اندازی مجدد ماشین لباسشویی برای رفع مشکل کافی است.

F3E2

سنسور دما به دمای غیرعادی آب پاسخ می دهد. به عنوان یک قاعده، مشکل در خود سنسور است و نه دمای آب.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع ماشین لباسشویی

F4E0

واحد کنترل مرکزی گرم شدن آب در درام را تشخیص نمی دهد. این به احتمال زیاد به این معنی است که عنصر گرمایش کار نمی کند: می تواند قطع شود یا شکسته شود.

F6E2

اختلال در ارتباط بین واحد کنترل مرکزی و نمایشگر ماشین لباسشویی.

F6E3

ارتباط بین واحد کنترل مرکزی و نمایشگر ماشین لباسشویی پیدا نشد. به احتمال زیاد، خرابی به دلیل شکستگی در سیم های اتصال رخ داده است. اما این احتمال نیز وجود دارد که مشکل ناشی از افزایش جریان و ولتاژ در شبکه برق باشد.

F7E1

خطا مربوط به واحد کنترل موتور است. واقعیت این است که او نمی تواند تشخیص دهد که موتورها با چه سرعتی کار می کنند. معمولا خطا در حالت فعال دستگاه ظاهر می شود.

برای حل مشکل، می توانید دستگاه خود را مجددا راه اندازی کنید. همچنین لازم است درام دستگاه را بررسی کنید: باید به آرامی بچرخد.

F8E0

نقض در شیر بخار دستگاه. ابتدا بررسی کنید که آیا اصلا وصل است یا خیر، به ویژه به شیلنگ های اتصال توجه کنید، سپس اتصال آب را بررسی کنید.

F8E1

شیلنگ های اتصال منبع آب و ماشین لباسشویی را بررسی کنید: تغییر شکل در هر یک از بخش ها می تواند مشکل ایجاد کند. همچنین نصب صحیح شیلنگ تخلیه، اتصال درام با لوله فشار سوئیچ، سوئیچ فشار با شیلنگ و سنسورهای فشار را بررسی کنید.

F8E2

موتور اندازه گیری نمی تواند یک مرحله حرکت کامل را کامل کند. برای عیب یابی، اتصالات موتور و دیسپنسر را بررسی کنید.

F8E3

کد خطایی که نشان می دهد ماشین لباسشویی پر است. این در واقع می تواند به دلیل آب و یا کف زیاد در درام باشد. علاوه بر این، اگر سیستم نتواند با فراوانی بیش از حد مقابله کند، تنها در این صورت یک کد خطا ظاهر می شود.

سیستم نمی تواند به دلایلی مانند: تغییر شکل شیلنگ تخلیه، نشتی در سوپاپ های خروجی، انسداد در پمپ تخلیه و تصادف در مدار اتصال درام – لوله سوئیچ فشار – شیلنگ فشار – سنسور کنترل مقابله کند.

F9E1

کد خطا نشان دهنده فاز بیش از حد طولانی تخلیه آب پس از یک خط است. معمولاً راه حل مشکل نیازی به دستکاری های اضافی از بیرون ندارد: دستگاه به تدریج آب را تخلیه می کند، اما کمی بیشتر از زمان مورد نیاز در ابتدا.

پس از شستشو، بهتر است شیلنگ تخلیه، فیلتر پمپ تخلیه و اتصال مدار درام – لوله سوئیچ فشار – شلنگ فشار – سنسور کنترل را بررسی کنید تا مشکل مجدداً تکرار نشود.

F07

یک اتصال کوتاه در واحد کنترل موتور رخ داده است که توسط واحد کنترل اصلی سیگنال داده می شود و اطلاعات را روی نمایشگر نمایش می دهد. پس از اتمام شستشو، سیم کشی بین عناصر ماشین لباسشویی، به ویژه بین واحد کنترل مرکزی و موتور و بین واحد کنترل مرکزی و واحد کنترل موتور را بررسی کنید. اگر هیچ تخلفی مشاهده نشد، میکروکنترلرها و موتور محرک را بررسی کنید.

F09

در صورتی که تماس فشار بیش از 1 دقیقه بسته باشد، سیستم بارگذاری بیش از حد می شود. ماشین لباسشویی به طور مستقل شروع به کار می کند و به دستورات نمایشگر خارجی پاسخ نمی دهد. باید منتظر بمانید تا دستگاه تمام چرخه ها را کامل کند و سپس فقط به تعمیر و نصب ادامه دهید.

ابتدا دستگاه را از برق اصلی و منبع آب جدا کنید. سپس یکی یکی شلنگ تخلیه و پمپ تخلیه را از نظر گرفتگی و تغییر شکل، سیم کشی بین قطعات ماشین لباسشویی (پمپ، واحد کنترل مرکزی و سوئیچ فشار)، قابلیت سرویس دهی پمپ تخلیه، شیرهای ورودی و سوئیچ فشار شروع کنید.

F13

خطا نشان می دهد که موتور اندازه گیری در موقعیت اشتباه قرار دارد. راه حل مشکل بررسی سیم کشی بین موتور دیسپنسر و بالای آن و همچنین خود دستگاه تلگراف است.

F15

کد خطایی که زمانی رخ می دهد که صفحه کنترل موتور در حین کار یک سری مشکلات را تشخیص دهد. اول از همه، پانل کنترل موتور را در داخل بررسی کنید: برای ترک و شکستگی. سپس مطمئن شوید که المنت به درستی به بقیه سیستم متصل است و تمام سیم ها سالم هستند. اگر مطمئن هستید که همه چیز درست کار می کند و آسیبی ندیده است، تسمه محرک، موتور و میکروکنترلر را بررسی کنید.

FDU

درب ماشین لباسشویی باز نمی شود و به همین دلیل این خطا رخ می دهد. علاوه بر این، مکانیزم قبل از برجسته کردن کد خطا روی صفحه نمایش، 6 بار تلاش می کند. به عنوان یک سیکل، FDU با نقص مکانیسم قفل یا با این واقعیت همراه است که یک جسم خارجی در باز شدن آزاد دخالت می کند. علاوه بر این، اتصالات سیم درب به واحد کنترل مرکزی را بررسی کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *