مقالات, تعمیرات ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی مدیا

تعمیر ماشین لباسشویی مدیا - تعمیر ماشین لباسشویی در فردیس - ملارد - کرج - تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

شما به آسانی می‌توانید در زمان ایراد پیدا کردن لباسشویی خودتان، با باستفاده از خدمات تعمیرات لوازم خانگی مدیا، ایرادات ماشین لباسشویی خود را برطرف نمایید. مشکل داشتن ماشین لباسشویی به خاطر استفاده زیاد از این دستگاه امری عادی است. اما به دلیلی که شما تمام نکات و اصول نگهداری از لباسشویی را رعایت نمایید. تعدادی از اشخاص، به علت رعایت نکردن نکاتی آسان، با مشکلات بزرگی رو به رو شده و به همین دلیل هزینه بیشتری برای تعمیرات باید پرداخت شود. اما شما به آسانی می‌توانید با رعایت چندین نکات ساده، تا مدتی بدون نیاز به تعمیرات از لباسشویی مدیا استفاده نمایید. ما در این مطلب به مبحث تعمیر ماشین لباسشویی مدیا میپردازیم. برای انجام خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک میتوانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیر ماشین لباسشویی مدیا

لازم است نصب ماشین لباسشویی مدیا را به یک تعمیرکار متخصص و معمولا نمایندگی بسپارید. در نمایندگیراه اندازی ماشین لباسشویی شما با رعایت تمامی اصول و نکته های اصلی انجام خواهد شد. به همین علت با مشکلاتی مانند از لرزش لباسشویی و آسیب رسیدن به قطعه ها مواجعه نشوید. همینطور با استفاده از سرویس مداوم و استفاده درست از این دستگاه با خراب شدن آن خداحافظی نمایید. ما شما را راهنمایی خواهیم کرد تا با استفاده از خدمات نمایندگی لباسشویی مدیا این مشکلات را برطرف نمایید.

حتما بخوانید: تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

بررسی مشکلات ماشین لباسشویی مدیا

دلیل از کار افتادن ماشین لباسشویی مدیا چیست؟

  • در زمانی که ماشین لباسشویی مدیا روشن نمی‌شود، در ابتدا برق را بررسی نمایید. اطمینان پیدا کنید برق به ماشین لباسشویی رسیده است. برای این کار اول برق منزل را چک کنید که ایرادی نداشته باشد. پریز برق را نیز بررسی نمایید.
  • اگر ایراد از برق اصلی نباشد به بررسی کابل می پردازیم و اطمینان پیدا کنید که کابل اصلی خراب نشده باشد. به دنبال این روند دوشاخه را نیز بررسی نمایید.
  • در بعضی زمان ها نیز امکان دارد مشکل پیدا کردن ماشین لباسشویی در اثر ایراد در کلید استارت به وجود آید. اگر کلید استارت ماشین لباسشویی باعث ایراد شود، در نتیجه روشن نمی ماند.
  • معیوب شدن بعضی از قطعه های درونی و بروز ایرادات فنی مانند: معیوب شدن چرخ دنده‌ ها از دیگر مواردی است که باید توسط تعمیرکاران مورد بررسی قرار بگیرد.

دلیل از کار افتادن دیگ ماشین لباسشویی چه چیزی است؟

  • از کار افتادن دیگ لباسشویی یکی از ایرادات اساسی و همینطور تخصصی می باشد. دیگ به وسیله ی تسمه می‌چرخد. یعنی این قسمت نقش اصلی در نگهداری و چرخش دیگ خواهد داشت. به همین دلیل می‌توان پی برد که علت اصلی پاره شدن تسمه ماشین لباسشویی می باشد.
  • این ایراد باعث می‌شود که شما نتوانید از لباسشویی خودتان تحت هیچ شرایطی استفاده نمایید. به همین دلیل لازم است جهت از بین بردن این ایراد خودتان اقدام نموده و از تعمیرکاران کمک بگیرید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع ماشین لباسشویی

چرا ماشین لباسشویی یکدفعه کار نمی کند؟

  • از دیگر ایرادات رایج در ماشین لباسشویی مدیا این است که به طور ناگهانی دیگر کار نمی کند. اگر ماشین لباسشویی در وسط کار نچرخید، اول باید حجم لباس‌ها را چک کنید. همیشه توصیه متخصصان این است که با توجه به ظرفیت ماشین لباسشویی داخل آن لباس قرار بدهید. یعنی لباس‌ های شما نباید کمتر یا بیشتر از اندازه توصیه شده باشد.
  • به هیچ عنوان برای شستن تعداد لباس کم لباسشویی را روشن نکنید.
  • از طرفی جهت شستن پتو و لباس‌ های سنگین از این دستگاه استفاده نکنید. این جریان باعث می‌شود تا با چنین ایراداتی رو به رو شوید.
  • در زمانی که لباس‌ ها کم باشد و با این مشکل رو به رو شدید، با تعمیرکاران تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

به چه دلیل لباسشویی مدیا بوی سوختگی می‌دهد؟

  • این موارد از ایراداتی است که اصلا نباید نادیده بگیریم. چنانچه با این ایراد رو به رو هستید، در مرحله اول موتور را بررسی نمایید. خراب شدن موتور اصلی ترین دلیل است. امکان دارد در اثر بارگیری بسیار زیاد، فشار بیشتری که به ماشین لباسشویی و موتور وارد شده باشد به همین دلیل نیم سوز شده و یا سوخته شود.
  • تسمه لباسشویی خراب شده است. به همین دلیل باید تسمه را بررسی کنید و تعویض نمایید.
  • اتصالی در برد و یا تایمر ماشین لباسشویی نیز علت دیگر است. اتصالی در این دو قسمت باعث سوختن قطعات و در نتیجه به وجود آمدن بوی سوختگی خواهد شد. برای تعمیر برد ماشین لباسشویی مدیا با تعمیرات سرویس تماس بگیرید.
  • المنت لباسشویی را بررسی نمایید. در صورتی که المنت ایرادی پیدا کند، به شدت داغ شده است و به همین دلیل بوی سوختگی از آن را متوجه می شوید.
  • برای آب بندی کردن المنت ماشین لباسشویی یک لاستیک دور آن را بسته است. در زمانی که ایرادی برای المنت پیش بیاید این لاستیک سوخته و به همین دلیل بوی بد تولید می کند.

سرویس و نصب لباسشویی مدیا در محل شما

شاید تا به امروز نمی دانستید که نصب اصولی ماشین لباسشویی تا چه حد در سلامت آن دخیل می باشد. در حالی که ماشین لباسشویی به طور درست نصب نشود، ایرادات زیادی ناشی از نصب غیر اصولی جهت ماشین لباسشویی به وجود می آید. به همین دلیل حتما جهت نصب لباسشویی مدیا، از خدمات تعمیرات سرویس بهره مند شوید تا با ایرادات بعدی رو به رو نشوید. همینطور در رابطه با سرویس دوره‌ ای نیز باید بدانید در فواصلی به طور مداوم لباسشویی شما باید سرویس شود. سرویس کردن مثل: چکاپ برای لباسشویی می باشد. در این صورت تمامی مشکلات لباسشویی رفع می شود.

مزیت استفاده از خدمات تعمیرات سرویس

  1. این تیم به عنوان نمایندگی مجاز مدیا مشغول به فعالیتمی باشد. به همین دلیل تمامی خدمات در محل انجام خواهد شد و در وقت و هزینه شما صرفه جویی شده است.
  2. همینطور هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی مدیا طبق نرخ مصوبه اتحادیه می باشد.
  3. در زمانی که نیاز به عوض کردن قطعه ها باشد، از قطعات اورجینال استفاده می شود.
  4. ارائه خدمات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می شود.

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *