مقالات, تعمیرات ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی میله

تعمیر ماشین لباسشویی میله - تعمیر ماشین لباسشویی در فردیس - ملارد - کرج - تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ماشین لباسشویی میله تمام ویژگی های مناسب یک ماشین لباسشویی مدرن را دارد. دارای یک مکانیزم عیب یابی داخلی است که به آن امکان می دهد کدهای خطا را برای کاربران و تکنسین های تعمیر لوازم خانگی نمایش دهد تا از مشکل دقیق مطلع شوند. این امکان رفع سریع عیوب داخل واشر را فراهم می کند. ما در این مطلب به مبحث تعمیر ماشین لباسشویی میله میپردازیم. برای انجام خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک میتوانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

کدهای خطای ماشین لباسشویی میله

در زیر لیستی وجود دارد که کدهای خطای ماشین لباسشویی میله، علت احتمالی کد خطا و نحوه اصلاح مشکل را نشان می دهد. هر زمان که ماشین لباسشویی مشکلی داشته باشد این کدهای خطا بر روی صفحه نمایش لباسشویی نمایش داده می شود. دستورالعمل ها و اطلاعات ارائه شده در این راهنما برای کمک به کاربران ماشین لباسشویی میله است.

کد خطا F11 – خطای تخلیه

کد عیب F11 زمانی فعال می شود که گلوله در شیر عدم بازگشت در حوضچه ماشین لباسشویی باز نشده باشد یا آب موجود در واشر تخلیه نشود. هنگامی که این خطا نمایش داده می شود، یک زنگ به مدت 120 ثانیه فعال می شود.

پمپ سیرکولاسیون واشر پس از هر مرحله پمپ تخلیه به مدت 2 ثانیه کار می کند. پس از آن سطح آب توسط سوئیچ فشار بخاری B1/13 بررسی می شود. اگر سطح آب بسیار بالا باشد، دستگاه دوره زهکشی خود را افزایش می دهد. اگر با وجود این تمدید سطح آب کاهش نیابد، برنامه قطع می شود و کد خطا روی صفحه ماشین لباسشویی نمایش داده می شود. پمپ تخلیه نیز فعال خواهد شد. واشر میله همچنین کد خطای F11 را هنگامی که رله بخاری 1K1 پس از بررسی ثبت کد خطا F51 فعال نمی شود یا هنگامی که شلنگ تخلیه پیچ خورده است، نمایش می دهد.

با اطمینان از قرار گرفتن صحیح شیلنگ تخلیه، کد خطای F11 را تصحیح کنید. همچنین، زهکشی ماشین لباسشویی خود را در محل تمیز کنید. فیلترها، تخلیه چاه، فیلترها و سوئیچ فشار بخاری را بررسی کنید. در صورت لزوم سوئیچ فشار بخاری را تعویض کنید.

آب در پایه

یک دستگاه ضد سیل وجود دارد که در پایین ماشین لباسشویی شما قرار می گیرد. وقتی ظرف تخلیه از آب پر می شود، یک شناور بالا می آید. شناور به سطح معینی فشار داده می شود، دستگاه ضد سیل فعال می شود و این باعث می شود آب به داخل ظرف تخلیه برود. این یک ویژگی ایمنی است که از خیس شدن برق بالای کف تابه جلوگیری می کند. اگر متوجه شدید که پس از روشن کردن ماشین لباسشویی شما به تخلیه آن ادامه می دهد، احتمالاً نشتی وجود دارد که ظرف تخلیه را با آب پر می کند و دستگاه ضد سیل را فعال می کند.

برای خروج آب از پایه و رفع ارور F11 در ماشین لباسشویی

  1. برق را خاموش کنید. اطمینان حاصل کنید که ماشین لباسشویی از برق جدا شده است تا تصادفاً دچار برق گرفتگی نشوید.
  2. صفحه پایه را بردارید. یک صفحه پایه در پایین ماشین لباسشویی وجود دارد. برای دیدن صفحه پایه باید ماشین لباسشویی را به پشت بچرخانید. صفحه پایه با استفاده از دو یا چهار پیچ به ماشین لباسشویی متصل می شود. باید پیچ ​​هایی را که ظرف تخلیه را به کف ماشین لباسشویی متصل می کنند باز کنید.
  3. هر گونه آب را از پایه جدا کنید. هنگامی که صفحه پایه را برداشتید، باید آب را با استفاده از یک کاسه و یک اسفنج از آن خارج کنید. با این کار تمام آب غیر ضروری ظرف تخلیه خشک می شود. همچنین می توانید ماشین لباسشویی خود را از برق جدا کنید و بگذارید حدود یک هفته بماند. این باید زمان کافی را برای تبخیر طبیعی آب در اختیار شما بگذارد که باعث می شود پایه ای خشک داشته باشید. نقطه ضعف این کار این است که شما تا حدود یک هفته نمی توانید از ماشین لباسشویی خود استفاده کنید.
  4. منبع نشتی را پیدا کنید. هنگامی که تمام آب را حذف کردید، باید بدانید که چه چیزی باعث نشتی شده است. برای تست نشتی، باید ماشین لباسشویی را روشن کنید و اجازه دهید چرخه آن سرگرم شود، از اینجا به دنبال نشتی باشید. هنگامی که منبع نشتی را پیدا کردید، متوجه خواهید شد که چرا ماشین لباسشویی شما نشتی دارد. پس از پیدا کردن، می توانید دستگاه را خاموش کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع ماشین لباسشویی

شیلنگ تخلیه پایین تر از سطح آب است

اگر انتهای شیلنگ تخلیه در سطحی پایین تر از سطح آب ماشین لباسشویی قرار گیرد، باعث می شود آب تخلیه شود. سطح آب معمولاً تا زیر آب بند درب پر می شود، بنابراین اگر انتهای شیلنگ تخلیه را در سطحی پایین تر از آن قرار دهید، دستگاه تمام می شود.

نگران نباشید اگر این مورد در ماشین لباسشویی شما وجود دارد، زیرا می توان آن را به راحتی اصلاح کرد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به سادگی شلنگ تخلیه را تا سطحی بالاتر از سطح آب دستگاه بالا ببرید.

بیشتر شیلنگ‌ های تخلیه همراه با یک اتصال کج ارائه می‌شوند و شما می‌توانید از آن هنگام قرار دادن شیلنگ تخلیه در یک زهکش لوله باز استفاده کنید. بنابراین مطمئن شوید که شیلنگ برای ایجاد جلوه سیفون خیلی پایین نیاید.

برای تعمیر شیلنگ تخلیه که زیر سطح آب است:

  1. به شلنگ تخلیه خود نگاه کنید. به شلنگ تخلیه نگاه کنید و بررسی کنید که آیا پایین تر از مهر و موم درب است یا خیر. این به شما اطلاع می دهد که آیا این شلنگ تخلیه است که باعث می شود تخلیه ماشین لباسشویی شما متوقف نشود.
  2. برای تنظیم شلنگ از یک کلاهک استفاده کنید. شیلنگ تخلیه ماشین لباسشویی شما می‌تواند دارای یک ضمیمه خمیده باشد که می‌توانید از آن برای تنظیم شیلنگ استفاده کنید تا مطمئن شوید که خیلی به داخل لوله تخلیه نمی‌رود. اگر توانسته اید شیلنگ را با استفاده از شیلنگ تنظیم کنید، این کار از سیفون شدن جلوگیری می کند.
  3. تستش کن هنگامی که شلنگ تخلیه با استفاده از کج تنظیم شد، می توانید آن را آزمایش کنید. اگر شیلنگ به درستی کار می کند و ماشین لباسشویی در زمانی که قرار است تخلیه شود متوقف شود، پس مشکل را برطرف کرده اید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *