مقالات, تعمیرات ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی هوور

تعمیر ماشین لباسشویی هوور - تعمیر ماشین لباسشویی در فردیس - ملارد - کرج - تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر ماشین لباسشویی هوور میپردازیم. برای انجام خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک میتوانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیر ماشین لباسشویی هوور

یک ماشین لباسشویی هوور که بوق می‌زند، می‌تواند یک کشش واقعی باشد. اگرچه ممکن است بی اهمیت به نظر برسد، اما بوق ها ممکن است نشان دهنده مشکلات شدیدی باشد که منجر به تعمیرات پرهزینه می شود. خوشبختانه، چند مرحله ساده برای توقف صدای بوق وجود دارد که می‌توانید قبل از پرداخت هزینه به یک متخصص در خانه آن را امتحان کنید.

یک شوینده هوور ممکن است بوق بزند زیرا به تمیز کردن خودکار نیاز دارد، در انتخابگر برنامه رطوبت دارد و اضافه بار یا نامتعادل است . ابتدا باید یک بازنشانی خود تشخیصی و تمیز کردن خودکار انجام دهید. سپس برای حذف بوق، انتخابگر برنامه را تمیز و خشک کنید.

اگر ماشین لباسشویی هوور شما شروع به بوق زدن کرده است، نگران نباشید. این یک مشکل رایج در بسیاری از واشرهای هوور با راه حل های ساده است. بیایید همه چیزهایی را که برای عیب یابی ماشین لباسشویی هوور خود باید بدانید را بررسی کنیم.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

7 دلیل رایج که باعث می شود ماشین لباسشویی هوور به صدا درآید

ماشین‌های لباسشویی هوور به شما هشدار می‌دهند که مشکلی وجود دارد. مشکلات متعددی مانند رطوبت در صفحه کنترل، مشکلات تعادل، باز بودن درها و مشکلات مکانیکی می‌تواند باعث صدای بوق دستگاه شما شود.

متأسفانه، گزارش‌های زیادی مبنی بر صدای بوق ماشین‌های لباسشویی هوور در طول چرخه وجود دارد، و یکی از مقصران رایج خط «Dynamic Next» است. من شما را از طریق تمام علل بالقوه و نحوه رفع آنها آشنا خواهم کرد.

همچنین مراقب کدهای خطا باشید.

بیایید به برخی از متداول ترین مقصران با جزئیات بیشتری نگاه کنیم، از رایج ترین مسائل شروع کنیم و به عقب کار کنیم.

1. شایع ترین علت بیپ در ماشین های لباسشویی هوور: زمان تمیز کردن خودکار فرا رسیده است.

چندین ماشین لباسشویی هوور دارای ویژگی شستشوی تعمیر و نگهداری داخلی به نام تمیز کردن خودکار هستند. خط “Dynamic Next” نمونه ای از ماشین های دارای این ویژگی است.

این ویژگی به تمیز کردن داخل دستگاه کمک می کند و هرگونه کثیفی، کثیفی، مواد شوینده و سایر زباله ها را از بین می برد. بعداً، من به شما نشان خواهم داد که چگونه این کار را انجام دهید، اما خبر خوب این است که این یک راه حل ساده است!

ممکن است ماشین لباسشویی بوق بزند تا به شما هشدار دهد که زمان تمیز کردن خودکار فرا رسیده است. ماشین‌های هوور نیز گاهی اوقات بوق می‌زنند حتی زمانی که دستگیره انتخابگر در موقعیت خاموش است.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع ماشین لباسشویی

2. دلیل احتمالی دوم: رطوبت در انتخابگر برنامه

در ماشین لباسشویی هوور مجموعه ای از مقاومت های سوئیچ شده در انتخابگر برنامه وجود دارد. هنگامی که انتخابگر اکسید می شود یا مرطوب می شود، رایانه ماشین لباسشویی فکر می کند که شما دائماً در حال تغییر برنامه انتخابی هستید که باعث می شود دستگاه بوق بزند. این به عنوان یک برد مدار مرطوب شناخته می شود.

همچنین ممکن است متوجه شوید که تمام گزینه های دما نیز شروع به چشمک زدن می کنند. در موارد بسیار شدید رطوبت در کنترل پنل، زمانی که می‌خواهید تنظیمات مورد نظر را انتخاب کنید، ممکن است دستگاه شما بین گزینه‌ها حرکت کند.

در حالی که بسیاری از صاحبان خانه‌ها برای رفع این مشکل از یک متخصص حرفه‌ای استفاده می‌کنند، من دستورالعمل‌های گام به گام را نیز در ادامه توضیح خواهم داد که چگونه یک صفحه کنترل مرطوب را تعمیر کنید.

3. مسائل مربوط به تعادل

ماشین لباسشویی باید روی سطح ثابتی باشد تا به درستی کار کند. واشر هوور ممکن است به شما هشدار دهد که سطح ناهموار است.

واشرهای جدید هوور حتی ممکن است در صورت احساس حرکت بیش از حد، چرخه را بطور خودکار متوقف کنند. مشکلات تعادلی می تواند باعث آسیب قابل توجهی به اجزای داخلی شود، بنابراین بهتر است فورا مشکل را حل کنید.

4. درب به درستی بسته نشده است

یکی از رایج ترین دلایلی که ماشین لباسشویی هوور بوق می دهد این است که درب یا درب آن به درستی بسته نشده است. اگر درب محکم نباشد، ماشین لباسشویی به شما هشدار می دهد. همچنین ممکن است کد خطا “E01” را روی صفحه نمایش مشاهده کنید.

این یک اقدام ایمنی برای جلوگیری از روشن شدن زودهنگام دستگاه است که باعث می شود لباس و آب به همه جا پرواز کند. مطمئن شوید که درب کاملا بسته و ایمن است تا مشکل برطرف شود.

حتما بخوانید: تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

5. بار خیلی بزرگ است

ماشین‌های لباسشویی هوور در صورت پر شدن بیش از حد لباس‌ها، بوق می‌زنند. بوق یک اقدام ایمنی است زیرا اضافه بار می تواند باعث شستشوی ناهموار یا آسیب به دستگاه شود.

سعی کنید چند مورد را از دستگاه بردارید و دوباره راه اندازی کنید تا مشکل برطرف شود.

6. اشکالات جزئی نرم افزار

در برخی موارد، ماشین لباسشویی هوور به دلیل اشکالات جزئی نرم افزاری یا سایر ایرادات ممکن است بوق بزند. برای حل این مشکلات ممکن است لازم باشد دستگاه خود را بازنشانی کنید.

بسته به مدل خود می توانید دستگاه را از برق جدا کنید یا از روش تنظیم مجدد خاص استفاده کنید.

7. سایر مسائل و کدهای خطا

ماشین‌های لباسشویی هوور به دلیل مشکلات مکانیکی، کدهای خطا و سایر خرابی‌ها می‌توانند بوق بزنند. به عنوان مثال، مشکلات تامین آب و پیچ خوردگی در شیلنگ می تواند علاوه بر نشتی در طول چرخه پر کردن ، باعث ایجاد بوق دستگاه شما شود.

برخی از واحدها کدهای خطا را در کنترل پنل نمایش می دهند. می توانید اطلاعات بیشتری در مورد هر کد در دفترچه راهنمای کاربر یا در وب سایت سازنده پیدا کنید.

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *