مقالات, تعمیرات ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی هیتاچی

تعمیر ماشین لباسشویی هیتاچی - تعمیر ماشین لباسشویی در فردیس - ملارد - کرج - تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر ماشین لباسشویی هیتاچی میپردازیم. برای انجام خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیر ماشین لباسشویی هیتاچی

ماشین لباسشویی محصولی است که در هر خانه ای استفاده می شود گاهی اوقات دارای کد خطا است. ما می توانیم برخی از کدهای خطا را در خانه تعمیر کنیم و باید با یک تکنسین تماس بگیریم تا برخی از کدهای خطا را برطرف کند. در این پست تمامی کدهای خطای ماشین لباسشویی هیتاچی را مشاهده خواهید کرد و امیدوارم از این پست بهره فراوان ببرید.

کدهای خطا

راه حل

C01 آب تامین نمی شود. شیر آب، فیلتر ورودی آب، خط آب و شیلنگ آب را بررسی کنید.
C02 آب تخلیه نمی شود. شلنگ تخلیه، پمپ تخلیه و خروجی تخلیه را بررسی کنید. اگر پس از رفع علت احتمالی C02 همچنان ظاهر شد، لطفاً برای تعمیر با مرکز خدمات محلی خود تماس بگیرید.
C03 در باز است. مطمئن شوید که درب درب جمع شده است.
C04 چرخه چرخش کار نمی کند. چند لباس به درام اضافه کنید. (چرخش فقط یک مورد ممکن است منجر به عدم تعادل شود.)
C08 قفل درب کار نمی کند. در را چک کنید و محکم ببندید.
C09 باز کردن قفل درب کار نمی کند. لباس‌ها ممکن است بیش از 8 کیلوگرم باشد. در از داخل فشار داده شود. برق را کلا خاموش کنید. و درب را فشار دهید تا کامل بسته شود. آن وضعیت را نگه دارید و بعد برق را روشن کنید. و منتظر بمانید تا درب ماشین لباسشویی باز شود.
C14 خرابی سنسور لرزش ممکن است وسایل دیگری وجود داشته باشند که صدای الکتریکی در نزدیکی ماشین لباسشویی ایجاد می کنند. وسایل را از ماشین لباسشویی دور کنید.
C18 چرخه چرخش کار نمی کند. ممکن است شلنگ تخلیه به درستی تنظیم نشده باشد. ممکن است کف بیش از حد در درام وجود داشته باشد. مانند C02 و C20.
C19 بیش از حد بارگذاری شده است. لباسشویی ممکن است از ظرفیت تعیین شده بیشتر باشد.
C20 درام نمی چرخد. برای از بین بردن کف بیش از حد، ماشین لباسشویی را خاموش کنید. و حدود 30 دقیقه صبر کنید. سپس دوباره روشن کنید و بدون افزودن مواد شوینده، Rinse & Spin را انتخاب کنید.
C30 هنگام شستشو، آب از شیلنگ تخلیه خارج می شود. انتهای شلنگ تخلیه کمتر از 60 سانتی متر تنظیم شده است.
CH سرعت چرخش به مقدار مشخص شده نمی رسد. مقدار قرار دادن پودر شوینده را بررسی کنید. شلنگ تخلیه و نصب شلنگ تخلیه را بررسی کنید.
CO اضافه بار لباسشویی لباسشویی را کم کنید
CF CF به معنای نقص ارتباط است
FL بررسی کنید که آب روشن است.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع ماشین لباسشویی

کد : C00

مشکل : اضافه بار لباسشویی.
رفع : بر این اساس مقدار لباسشویی را کاهش دهید.

کد : C01

مشکل : آب تامین نمی شود.
رفع : شیر آب، فیلتر ورودی آب، خط آب و شیلنگ آب را بررسی کنید.

کد : C02

مشکل : آب تخلیه نشده است.
رفع : شلنگ تخلیه، پمپ تخلیه و خروجی تخلیه را بررسی کنید. اگر پس از رفع علت احتمالی C02 همچنان ظاهر شد، لطفاً برای تعمیر با مرکز خدمات تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

کد : C04

مشکل : چرخه چرخش کار نمی کند.
رفع : چند لباس به درام اضافه کنید. (چرخش فقط یک مورد ممکن است منجر به عدم تعادل شود.)

کد : C08

مشکل : قفل درب کار نمی کند.
رفع : در را چک کنید و محکم ببندید.

کد : C09

مشکل : باز کردن قفل درب کار نمی کند.
رفع : برق را خاموش کنید. درب را فشار دهید تا کامل بسته شود. آن موقعیت را نگه دارید و برق را روشن کنید و منتظر بمانید تا قفل در باز شود.

کد : C14

مشکل : نقص سنسور لرزش
رفع : وسایل را از ماشین لباسشویی دور کنید.

کد : C18

مشکل : چرخه چرخش کار نمی کند.
رفع : مانند خطای C02.

کد : C19

مشکل : بیش از حد بار

کد : C30

مشکل : هنگام شستشو آب از شیلنگ تخلیه خارج می شود.

عیب یابی ماشین لباسشویی هیتاچی

مسئله

علت احتمالی

عمل نمی کند دوشاخه برق در پریز برق وارد نشده است. قطع برق هست. تایمر تاخیر تنظیم شده است.
خیس است، حتی اگر اولین بار است که از آن استفاده کنید (شلنگ تخلیه، وان و غیره) ممکن است رطوبت یا آب در وان یا شیلنگ ها از آزمایش عملکرد قبل از ارسال از کارخانه باقی مانده باشد.
زمان باقی مانده در حین کار افزایش می یابد زمان باقی مانده برای جبران سرعت آب ورودی تنظیم می شود.
در طول فرآیند شستشو دوباره آب اضافه می شود اگر سطح آب پایین بیاید، آب به طور خودکار تا سطح آب تنظیم شده اضافه می شود زیرا آب توسط لباسشویی جذب می شود.
زمان شستشو بیشتر از زمانی است که به صورت دستی تنظیم شده است اگر فشار آب کم باشد، ممکن است به دلیل طولانی‌تر شدن زمان تامین آب، زمان کار افزایش یابد.
ماشین لباسشویی در طول چرخه چرخش متوقف می شود و شروع به اضافه کردن آب می کند اگر هنگام شروع چرخه چرخش لباس‌ها تعادل زیادی نداشته باشند، چرخه چرخش متوقف می‌شود و چرخه آبکشی شروع به متعادل کردن مجدد لباس‌ها می‌کند. پس از متعادل شدن مجدد بار، چرخه چرخش دوباره شروع می شود.
در طول چرخه چرخش، وان به طور فزاینده ای سریعتر می چرخد این برای حذف موثرتر آب است.
هنگام حرکت وان صدای آب شنیده می شود این صدای آب در Liquid Load Balancer است که برای تعادل در هنگام چرخش وان استفاده می شود.
وقتی آب از سطل اضافه می شود وان پر نمی شود برق را روشن کنید. هنگامی که برق وصل می شود، شیر تخلیه بسته می شود و می توانید وان را با آب پر کنید.
درب باز نمی شود وقتی نشانگر قفل درب روشن است، درب قفل است و باز نمی شود.
قدرت جریان آب با وجود تغییر نشانگر تغییر نمی کند ممکن است قدرت جریان آب را با توجه به فرآیند و مقدار بار تغییر ندهد. غیر طبیعی نیست

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *