مقالات, تعمیرات ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی هیمالیا

تعمیر ماشین لباسشویی هیمالیا - تعمیر ماشین لباسشویی در فردیس - ملارد - کرج - تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

هنگامی که متوجه عملکرد نادرست ماشین لباسشویی هیمالیا شوید، باید بدون اتلاف وقت مشکلات ماشین لباسشویی را برطرف نمایید. در زمانی که در مهارت خود در این زمینه شک دارید، به دلیل اینکه از آسیب و هزینه زیادتر پیشگیری کنید لازم است، که از نمایندگی مجاز این برند کمک بخواهید. ما در این مطلب به مبحث تعمیر ماشین لباسشویی هیمالیا میپردازیم. برای انجام خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

آموزش مشکل یابی ماشین لباسشویی هیمالیا

عیب‌ یابی و تعمیرات ماشین لباسشویی هیمالیا یک کار بسیار تخصصی است و در زمانی که می‌خواهید این کار را خودتان انجام بدهید، باید با اجزاء و عملکرد هر یک از آنها آشنایی کامل داشته باشید و همینطور باید تجهیزات و ابزارهای ویژه ای جهت این کار در اختیار بگیرید. تشخیص درست و سریع ایرادات ماشین لباسشویی ارزش بسیار زیادی دارد و کمک می‌کند که ماشین لباسشویی آسیب زیادتری نبینند. در بعضی اوقات ایرادی که زمان کار کرد ماشین لباسشویی هیمالیا رخ می دهد، زیاد پیچیده و هزینه زیاد نخواهد داشت. به عنوان مثال در زمانی که ماشین لباسشویی هیمالیا در زمان شستشو بر روی یک زمان خاص قفل شود و به مرحله بعدی شستشو نرود، می‌توانید ماشین لباسشویی خود را در زمان بسیار پایین و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای ریست نمایید و ایراد ماشین لباسشویی را حل کنید.

بدنه ماشین لباسشویی هیمالیا برق دارد

هنگامی که بدنه ماشین لباسشویی هیمالیا دست بزنید و حس کنید، که بدنه آن برق دارد، باید با احتیاط زیاد برق ماشین لباسشویی را قطع کنید و دو شاخه آن را از پریز جدا کنید.

  •  سیم کشی و برق کشی ماشین لباسشویی هیمالیا ممکن است دارای ایراداتی باشد. در زمانی که سیم‌ها بدون روکش باشند و یا دارای سوختگی باشند می‌توانند باعث ایجاد مشکلاتی شوند.
  • کابل برق، پریز و دوشاخه یکی دیگر از عواملی هستند، که باعث می‌شوند بدنه ماشین لباسشویی برق داشته باشد و این مشکل بوی سوختگی، زنگ زدگی و سیاه شدن پریز پیدا خواهد کرد.
  • همینطور باید سیم ارت را بررسی نمایید، که به زمین متصل شده باشد. زمانی که سیم ارت به آسانی وصل نشده باشد و یا به لوله آب متصل باشد، بسیار خطرناک است و حادثه به وجود می آورد.

ماشین لباسشویی هیمالیا آبگیری نمی‌کند

  •  آبگیری نکردن ماشین لباسشویی هیمالیا می‌تواند دلیل های متفاوتی داشته باشد. یکی از این دلیل ها بسته بودن شیر آب و قطع بودن آب می باشد.
  • در زمانی که شلنگ ورودی آب پیچ خورده شود و یا گرفته و مسدود باشد، آبگیری لباسشویی هیمالیا انجام نمی شود.
  •  چنانچه هنگامی که هوا را داخل شلنگ هیدروستات می‌کنید، صدای قطع و وصل کناتنت شنیده نمی شود، از مشکل داشتن آن می‌‌توانید مطمئن باشید.
  • در زمانی که ماشین لباسشویی هیمالیا عملیات آبگیری را انجام می دهد، ولی عملیات بعدی شروع نمی شود، در این زمان موتور تایمر را به برق 220 ولت باید متصل کرده و بررسی کنید و هیدروستات و سیمهای رابط هیدروستات و موتور تایمر را همچنین با استفاده از اهم متر تست نمایید. چون این چندین قطعه ممی تواند علت های عدم آبگیری کردن ماشین لباسشویی هیمالیا باشند.
  •  همینطور باعث می‌شود، که از سالم بودن برد تنظیم دور و تسمه پولی نیز اطمینان پیدا کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع ماشین لباسشویی

دلیل های خشک نشدن لباس‌ ها در ماشین لباسشویی هیمالیا

  • اگر در ساختمان شما نوسانات برق به وجود بیاید باعث قطع شدن و از کار افتادن ماشین لباسشویی می شود. برای از بین بردن این مشکل، باید ایراد برق را رفع نمایید.
  • اگر در ترانس برد الکترونیکی مشکلاتی به وجود بیاید و از کار بیوفتد، می‌تواند دلیل عمل نکردن خشک کن ماشین لباسشویی هیمالیا باشد. جهت از بین بردن این مشکل لازم است، که از تعمیرکاران متخصص کمک بگیرید.
  • اگر لباس های شما بیش از حد در دیگ ماشین لباسشویی قرار بدهید به بلبرینگ، موتور لباسشویی و سایر بخش های آن فشار وارد می شود و به همین دلیل مانع خشک شدن لباس‌ها می شود. اگر لباس اضافه داخل ماشین لباسشویی هیمالیا باشد باعث می شود، که عملکرد خشک کن مختل بشود. چون این وضعیت باعث می‌شود، که بخار آب به وجود آمده از تبخیر آب لباس‌ها در ماشین لباسشویی باقی بماند و هوای خروجی مسدود بشود. به همین دلیل باید به اندازه لباس‌ هایی که داخل دستگاه قرار می‌دهید، توجه لازم داشته باشید.
  •  یکی دیگر از دلیل های بسیار آسان که می‌تواند باعث شود، که خشک کن ماشین لباسشویی هیمالیا از کار بیوفتد و نچرخد، تنظیمات اشتباه است. به همین دلیل جهت اطمینان از درست بودن تنظیمات خشک کن ماشین لباسشویی هیمالیا باید دفترچه راهنمای این دستگاه را با دقت مطالعه نمایید و به جنس لباس، زمان شستشو، تنظیم درجه حرارت و … اهمیت زیادتری بدهید.
  •  آب کثیف داخل دیگ ماشین لباسشویی هیمالیا توسط پمپ تخلیه به خارج از دستگاه هدایت می شود.

تمیز نشدن لباس‌ها بعد از شستشو در ماشین لباسشویی هیمالیا

  • یکی از دلایل هایی که باعث می شود لباس‌ها در ماشین لباسشویی هیمالیا به طور کامل تمیز نشود استفاده کردن از پودرهای بسیار بد و بی کیفیت است. باید جهت شستن لباس‌ها در ماشین لباسشویی هیمالیا از شوینده با کیفیت و مرغوب استفاده نمایید، تا هم بافت لباس‌ های شما خراب نشود و همینطور به خوبی تمیز شوند و عمر مفید ماشین لباسشویی شما نیز بیشتر شود.
  •  علت دیگر خوب پاک نشدن لباس‌ها در ماشین لباسشویی هیمالیا استفاده اشتباه از مواد شوینده است. اگر از مواد شوینده در ماشین لباسشویی هیمالیا بسیار زیاد استفاده نکنید باعث می‌شود، که لباسشویی کف زیادی ایجاد کند و به همین دلیل لباس‌ها به خوبی شسته و پاکیزه نشوند.
  •  وقتی که می‌خواهید از  ماشین لباسشویی هیمالیا استفاده نمایید، باید به ظرفیت آن بسیار توجه کنید و بیش از ظرفیت آن لباس نگذارید. اگر مقدار لباس‌های شما بسیار زیاد باشد، شستشو به درستی انجام نمی شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *