مقالات, تعمیرات ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی وست پوینت در کرج

تعمیر ماشین لباسشویی وست پوینت در کرج - تعمیر ماشین لباسشویی در فردیس - ملارد - کرج - مارلیک- تعمیرات سرویس: 02191692115 - 02191692114

ما در این مطلب به مبحث تعمیر ماشین لباسشویی وست پوینت در کرج میپردازیم. برای انجام خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک میتوانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیرات ماشین لباسشویی وست پوینت

در ماشین لباسشویی وست پوینت انواع خطاها برای بیان و مشخص نمودن یک ایراد و مشکل نمایش داده می شود و این خطاها می تواند ایراد در برد، سیم کشی و یا موتور را نشان دهد، هر خطا می بایست چک شود و اشکال ماشین لباسشویی رفع شود یا قطعه معیوب عوض شود در غیر این حالت سبب می شود به سایر قطعات فشار وارد شده و بقیه قطعات نیز به خرابی دچار شوند، در اینجا شما را با چند نمونه خطا و کد ارورهای ماشین لباسشویی وست پوینت آشنا می کنیم.

انواع خطا در ماشین لباسشویی وست پوینت

  • خطای E10 : آب بسیاری در ماشین لباسشویی تجمع کرده است. که می تواند علت آن این باشد که شیر برقی با عدم کارکرد روبرو شده یا موتور تخلیه، حسگر تنظیم سطح آب و یا مدار برد الکتریکی دچار خرابی شده است.
  • خطای E21: درب دستگاه دچار ایراد شده است. که دلیل آن می تواند خراب شدن میکروسوییچ، مدار برد، سیم های ارتباط میان درب و برد باشد و یا عاملی از بسته شدن درب ممانعت می کند.
  • خطای E33: کار آب گیری در ماشین لباسشویی وست پوینت دچار ایراد شده یا خیلی کم و یا بیشتر از اندازه آب وارد ماشین شده است و یا حسگر سطح آب دچار خرابی شده است.
  • خطای E34: دمای درون ماشین لباسشویی را نمی تواند تنظیم نماید. دلیل آن خراب شدن حسگر تنظیم دما می باشد و یا ارتباط میان برد و حسگر قطع شده است.
  • خطای E36 : آب درون  ماشین لباسشویی وست پوینت به درستی گرم نمی شود. دلیل می تواند اشکال در المنت و برد باشد، یا ارتباط میان المنت و برد قطع شده است.
  • خطای E60 : موتور ماشین لباسشویی چرخش تند دارد که می تواند ایراد از مدار برد موتور باشد که یا اتصالی دارد و یا دچار سوختگی شده است.
  • خطای E70 : ماشین لباسشویی وست پوینت بدون هیچ توقفی کار می کند. یا دکمه پاور خراب شده و یا ارتباط میان برد و پنل قطع شده است.
  • خطای E80 : برد الکتریکی دچار ایراد شده است و نمی تواند فرمان ها را اجرا کند.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا

ایرادات متداول ماشین لباسشویی وست پوینت:

  • خرابی برد مدار در ماشین لباسشویی
  • خراب شدن منبع آب ماشین لباسشویی
  • ماشین لباسشویی با ایراد تخلیه مداوم آب مواجه می باشد
  • صفحه کلید ماشین لباسشویی غیرفعال شده است
  • درام ماشین لباسشویی نمی چرخد
  • خشک کن ماشین لباسشویی خراب شده است
  • به وجود امدن سروصدا از درام در طول چرخه شستشو
  • ماشین لباسشویی ارور را روی صفحه نشان می دهد و کار نمی کند.
  • زمان شستشو، دستگاه شدیدا می لرزد
  • بدنه ماشین لباسشویی برق دارد
  • نشتی آب یا کف از درون ماشین لباسشویی به خارج آن
  • عدم تخلیه ی آب از ماشین لباسشویی
  • آبگیری مداوم ماشین لباسشویی
  • کثیف ماندن لباس ها بعد از تمام شدن چرخه شستشو

مراحل تعمیرات ماشین لباسشویی وست پوینت در خانه عبارتند از:

1 . چک کردن ایراد: تعمیرکار اول ایرادات مرتبط با ماشین لباسشویی شما را چک می نماید تا بفهمد که چه چیزی دچار ایراد شده است.
2 . برآورد هزینه تعمیرات: بعد از عیب یابی و تشخیص ایراد، تکنسین های تعمیرات سرویس، قیمت تمام شده را اعلام نموده و با تایید مشتری، تعمیر دستگاه را شروع می کنند.

3. عوض کردن قطعات: اگر تعمیرکار تشخیص داد که قطعات ماشین لباسشویی شما می بایست عوض شوند، این کار را انجام می دهد. به عنوان مثال، امکان دارد لوله های خارجی ماشین لباسشویی شما سوراخ باشند و می بایست عوض شوند.
4. عوض کردن قطعات الکتریکی: در صورتی که ایرادات مرتبط با قسمت الکتریکی ماشین لباسشویی شما باشد، تعمیرکار می تواند قطعه های الکتریکی آن را عوض نماید. به عنوان مثال، امکان دارد که موتور ماشین لباسشویی شما دچار خرابی شده باشد که می بایست تعمیر یا عوض شود.

5 . تست و تحویل ماشین لباسشویی: بعد از تعمیرات، تعمیرکار ماشین لباسشویی را تست می نماید تا اطمینان حاصل کند که ایرادات آن رفع شده است و به طور صحیح کار می کند.
6 . در انتها، تعمیرکار به شما می گوید که چه تعمیراتی را به انجام رسانده است و چطور می توانید ماشین لباسشویی خود را بهتر نگهداری کنید تا ایرادات بعدی کمتری بروز یافته و کمتر احتیاج به تعمیر داشته باشد.

چه موقعی ماشین لباسشویی می بایست به شکل دوره ای تمیز شود؟

بر اساس اینکه ماشین لباسشویی یک وسیله الکتریکی خیلی مهم از لحاظ نظافت و نگهداری می باشد و پس از گذشت 2 سال یا بیشتر ماشین لباسشویی خیلی آلوده می شود که سبب می شود دستگاه باکتری و رطوبت بسیاری تولید کند و بر کیفیت شستشوی لباس اثر بگذارد و بر سلامت کاربر نیز اثر بگذارد. بر همین اساس طبق نظر تکنسین های تعمیرات سرویس می بایست این دستگاه ها را حداقل هر 3 ماه یک مرتبه کاملا تمیز نمائید تا بر عوامل فوق غلبه نمائید.

نکته های کاربردی جهت افزایش عمر ماشین لباسشویی وست پوینت

ماشین لباسشویی را بر روی زمین صاف بگذارید. از گذاشتن ماشین لباسشویی در محیط باز و در مکان مرطوب بپرهیزید. مطمئن شوید که منبع آب و پریز برق ماشین لباسشویی به صورت ایمن نصب گردیده و نشتی ندارد.

  1. پیش از گذاشتن لباس ها درون درام ماشین لباسشویی، جیب لباس ها را جهت پیشگیری از گیر کردن جسم های سخت (قلم، کلید و غیره) در ماشین لباسشویی چک نمائید. زمانی که ماشین لباسشویی شما سر و صدای زیاد از حد معمول دارد، این موارد یکی از دلایل اصلی می باشند.
  2. از مواد شوینده با کیفیت بالا استفاده نمائید. به خاطر داشته باشید که حل شدن مایع ماشین لباسشویی در آب ساده تر از پودر لباسشویی می باشد، بر همین اساس برای مدت طولانی در ماشین لباسشویی جمع نمی شود و از دردسر تمیز نمودن و تعمیر ماشین لباسشویی پیشگیری می نماید.
  3. تمیز و خشک نمودن درون درام ماشین لباسشویی بعد از هر مرتبه شستشو از ایجاد کپک و قارچ درون دستگاه پیشگیری می نماید و کیفیت شستشو هم زیاد می شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی جی پلاس در کرج و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) :

شماره تماس: 02691690551

شماره تماس: 02691690552

شماره تماس: 02691690553

شماره تماس: 02191692114

شماره تماس: 02191692115

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *